#480 då. Den fete ekonomichefen. Som sagt; gäddorna och deras utseende
får man skratta åt. För det första är det alltid nåt lurt med människor utan läppar. Människor som bara har ett streck i ansiktet. I det här fallet är det dessutom kombinerat med potatisnäsa och ett ansikte helt utan ansiktsdrag. Han ser ut som en uttryckslös men ändå missnöjd streckgubbe (förutom att kroppen är
inte är ett streck) ritad av ett dagisbarn. Gungande chipspattar och dålig hållning. Penisen återkommer jag till strax.
Konfrontationen sker inne på ett kafé. Väldigt trist och tyst walk of shame till gäddbilen. Värt att nämna är den hånskrattande mannen som ser spektaklet. Han får till ett riktigt skönt häxskrockande när gäddan plockas.
Hur summeras Pandemomiumchatten tro? Den sista skärmdumpen är den som publiceras först. Han försöker köpa sig fri. Frågar om det går att hitta en lösning med en "generös donation" men får svaret att det inte går. Inte ens med tillhörande behandling? Nej, det går inte det heller.
Snabb genomgång av de två filmsammanställningarna. Han verkar tycka om att spela in röstmeddelanden. Han pratar med släpig och viskande, vad han antagligen tror är sexig, röst. Ingen märkbar dialekt. Kanske hörs det att han är från Uppland, men inget man tänker på.
Röstmeddelanden: "Jag tycker om dig jättemycket" "Din lilla sötnöt" "Jag vill knulla dig nu"
Filmer: Lyfter på typ ett par fotbollsshorts och låter lillpicken lite käckt sprätta fram. Film i mycket dålig belysning - han blir likfärgad, han runkar en slak penis och pungen ligger där som ett slafsigt skrynkel. Sportshortsen igen - han runkar frenetiskt och stönar - det ser slappt ut - mycket förhud. Han står bredbent vid toan, har mintgrön tisha och kalsongerna nere vid anklarna - runkar och sprutar ner i toan - bukfetma och puffiga lår.
Nästa sammanställning: Han gör en Hank och lägger penis på toaringen (dock har han ej 2 dm) - där ligger den slappa daggmasken i för mycket förhud. Mer toarunk - svart tisha och den här gången är det de blåa sportshortsen som är vid anklarna - här sprutar han ett litet, litet sprut ner i vattnet, det droppar från penis som på en gammal gubbe.
Vad ska man säga? Som så många gånger tidigare har sagts så skulle inte ens översexuell och sexuellt utsvulten homosexuell gubbe tycka att det här är sexigt. Tror gäddan det själv? Det kan han väl inte göra? Han kanske bara är den moderna tidens blottare som prackar på sin kuk på andra för att han själv tänder på det? Nåväl, det enda positiva jag kan komma på är att toan ser väldigt ren ut. Inte ett bajs där.
De börjar prata på Kik. Där har han 3211 dagar. Det är han som inleder konvon och han får omgående reda på att hon är 14 år. Själv säger han att han är 43. De övergår till Snap. Han försöker med lite försiktighetsåtgärder vid bildbyte - hålla upp hand. En massa artighetsprat. Han berättar han har en tjej. Barnet har en träffat en äldre förut. De hade sex. Han säger att barnet är "tajt" (han verkar ha fått en helkroppsbild).
"vill äta dig nu"
"Vill du bli slickad i rumpan också?" "testat fingret där?"
"Smek dig lite utan på byxorna...Hur känns det?... Rinner det?" (ännu en gädda som tror att kvinnors underliv rinner och forsar bara så där

) "Blöt i trosorna?" "Skönt med rena trosor efter duschen?"
"Känn på fittan...Hur känns den?...Stoppa in ett finger... Pulla dig...Har du en hårborste där?...Knulla dig med skaftet... Knulla dig ordentligt...Och smek klittan"
Lite senare vill han att hon ska ta fram sina bröst och smeka bröstvårtorna men det går inte för hon sitter i soffan. Han säger att hon kommer att komma när hon kombinerar det med hårborsten och klittan. Konvon fortsätter senare, han frågar om hon är ensam hemma och undrar om hon vill ta fram tuttarna. Dagen efter (tror jag) säger de god morgon och han undrar vad hon har på sig. "Inget under?" Senare under dagen frågar han vad hon har för trosor.
Hittills har han enbart skrivit om sex/sexuella anspelningar förutom artighetsfraserna i början.