Citat:
Tack Profilen för dina sammanfattningar, orkar inte läsa loggarna men vill ändå bilda uppfattning om gäddorna.
Den är sista kan nog ha ett rejält självhat. Man börjar undra om gäddorna skiter i om det är ett barn eller dumpen de chattar med. Kanske är risken för att bli utfläkt på internet på nåt sätt också triggande och nåt någon med självhat tycker sig vara värd.
Kanske långsökt, men precis som unga kvinnor jag har hört om, som utsätter sig för riktigt obehagliga och farliga situationer. Hörde nån dokumentär om kvinnor som straffade sig själva genom att bjuda ut sig för flera okända män samtidigt, riktigt vidrigt.
Det är för många gäddor som åkt dit sista tiden som verkar fullt medvetna om dumpen, jag tror fan det finns nån annan förklaring än ren dumhet här. Tänker att det verkar inte finnas några gränser för vad man utsätter sig eller nån annan för. Äh jag vet inte, men jävligt märkligt.
Den är sista kan nog ha ett rejält självhat. Man börjar undra om gäddorna skiter i om det är ett barn eller dumpen de chattar med. Kanske är risken för att bli utfläkt på internet på nåt sätt också triggande och nåt någon med självhat tycker sig vara värd.
Kanske långsökt, men precis som unga kvinnor jag har hört om, som utsätter sig för riktigt obehagliga och farliga situationer. Hörde nån dokumentär om kvinnor som straffade sig själva genom att bjuda ut sig för flera okända män samtidigt, riktigt vidrigt.
Det är för många gäddor som åkt dit sista tiden som verkar fullt medvetna om dumpen, jag tror fan det finns nån annan förklaring än ren dumhet här. Tänker att det verkar inte finnas några gränser för vad man utsätter sig eller nån annan för. Äh jag vet inte, men jävligt märkligt.
Jag vete fan vad som är fel på den här gäddan. Jag tror att han kanske är ångestdriven? De enorma mängderna chattloggar tyder på det. Likaså att han så totalt ser barnet som ett objekt. Han frågar, åtminstone inte av det jag har läst hittills, ingenting om henne. Han kommenterar inget av det vardagliga hon skriver. Leder det alltid in på sex. Ex: Hon skriver att hon äter glass med en kompis. Han frågar vad som är godast - glass eller kuk? En normal person, även de flesta gäddor tror jag, hade frågat vilken glass, berättat vad man själv gjort/vilken glass man gillar eller kommenterat att det är kul att hon är med en kompis. Men inte #480 - det handlar enbart om sex.
Det kan, som du säger, bottna i ett självhat. Han flyr från verkligheten och sig själv. Han går så totalt upp i chattandet. Och jag som undrade hur fanken grävmaskinisten hade tid att chatta så mycket när han har ett heltidsjobb. Hans massiva chattande om pannbiff och grillat kött ter sig ganska normalt i jämförelse med #480 och hans maniska prat om sex. Hela tiden sex. Sex. Sex. Sex. Hjärtan. Sötnöt. Sex. Sex. Sex.
Tack!

Citat:
Den där offensiva tjejen som var familjehemsplacerad/HVB i Kalmar var ju ganska så hetsig och på, men som du säger så blir alla utom gäddor illa till mods av ett sånt beteende och avslutar konversationen. Ett barn kan inte grooma en vuxen man till att bli en gädda.
.
Och barnet svarar precis så. Att bara gjort det en gång. "Tog du in hela?"
"När rakade du fittan?" De pratar om doggy. "Vill du att jag fingrar rumpan samtidigt?" Nu erkänner han att han tänder på att kolla på analsex men han har inte provat själv. De pratar porr. Han undrar om hon har sett nån få kuk i röven. "Smek din nyrakade fitta lite" Han säger att hon inte bara kan snigla i trosorna. Hon frågar vad det är. "Du vet en snigel... den lämnar slem efter sig... Typ som när du rinner i trosorna
" Ska vi gissa oss till att den här idioten vet så lite om kvinnokroppen att han tror att flytningar som lämnar spår i trosor är kåtsafter?