2024-09-13, 11:47
Medlem
SevenStarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Den personen borde man också haffa. Det är väl han som "slain" facetajmar med. Nicket "antimundane" har nämnts flera gånger i tråden.

Kom igen, nysta upp den här härvan nu!

Jag upprepar mig nu men...

Enligt Doxbin påstås som jag skrivit förut S1N vara från Storbritannien,
men en i tråden som haft lite kontakt med S1N är tydligen säker på att S1N som är vän med Slain är svensk.
Axx nämnde jag förut (och som står klottrat snett under Slain) - nämns också komma från Storbritannien.
Karu står också klottrat och det finns en Karu på Doxbin... kommer från USA.
Finns en del info om personerna... men måste förstås inte vara samma.
Citera
2024-09-13, 11:48
Medlem
Mercedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
Tipsade polisen om tråden i natt, de visste direkt, så flera har säkert hört av sig härifrån. Det kluriga med sådana här trådar är risken att alla tror att någon annan kontaktar polisen, det kan ju också vara någon som bluffar och säger att den kontaktat polis.

Återstår frågan om det handlar om en grupp samhällsfarliga individer.

Edit: Fantastiskt att ni fortsätter gräva efter fler personer.
Både polisen och tidningarna har folk som följer trådarna på Flashback så det mesta av vikt kommer nog fram till dom ändå.

Kan tänka mig att många fler brott än vi tror har hjälpts till att lösas tack vare Flashback
Citera
2024-09-13, 11:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vahra
Stämmer namnet verkligen som vi har fått fram ?
Ej förekommande + född 74
https://www.krimfup.se/search?name=Sheima+Biniaz&ssn=&place=&crime=

Lite svårt och se det ?

Det finns två namn i tråden.
Den ena är Mordad (det är Morads mamma du har länkat till)

Samt en svensk snubbe.
Citera
2024-09-13, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Refraktor
Hur var det med denna man? Blev det klarlagt om han dog en naturlig död?

(FB) Eventuellt mord, avliden person påträffad på åker, Vällingby (2024-08-21)

Det är väl fortfarande under utredning men närheten till hans bostad och hur han försvann lutar åt att hans död var en olyckshändelse enligt mig.
Citera
2024-09-13, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mercede
"– Vi har efter onsdagens mordförsök i Hässelby haft en intressant person under konstant uppsikt i syfte att förhindra nya våldsdåd, säger John Lindström vid grova brott i polisområde Stockholm nord i ett pressmeddelande."
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/dRLdoo/en-person-omhandertagen-for-mordforsok-i-hasselby

Troligtvis började de ha span på honom direkt efter avslöjandena här i tråden och när de kollat upp att allt verkade stämma in så slog dom till.

Grymt jobbat Flashbacks amatördeckare

Får mig att tänka på "Tassarna bort från katterna: Nätjakten på en mördare" dokumentären på Netflix

Ja, uppgifterna om slain kan de ha fått härifrån. Identiteten på denne kom fram här på fb först i går medan polisen säger sig ha haft honom under uppsikt sedan i onsdags.
Citera
2024-09-13, 11:56
Medlem
SevenStarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Har2meterkuk

Försök ta reda på mer om dessa tiktok-konton. Alla är länkade med kontot slain på något vis..

s1nnings på tiktok nickar s1n

Citerar mig själv där det nämns att Slain använt kontot 764sinister och S1N kontot no lives matter, @antimundanes

Citat:
Ursprungligen postat av SevenStars
S1N/antimundane såg man även på kontot @764sinister.

No Lives Matter
Hello Brothers - S1N.

8-8

764 · Kreatör
Hello just got access to the acc - Slain

8-10

No Lives Matter
Can we hug - s1n
Citera
2024-09-13, 11:57
Medlem
JayJayAdamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 69donpapa
Hur kan de bli sånna sjuka missbildningar i en hjärna så man begår dessa handlingar när 2 homosapiens avlar fram en liten skit med buskiga ögonbryn? Någon borde betala med sina liv för denna varelse som satts på denna planet. Tillsammans med denna gosse.

Lite OT: Såg en intervju för inte så längesedan. Dr Daniel Amen gästade entreprenörer Steven Bartlett. Han kallas bl.a ADHD doktorn och har scannat över 200 000 hjärnor och pratar om sin erfarenhet kring det.
Hur som helst bad hans syster honom om hjälp med sin son som var runt 15-16. Han hade blivit personlighetsförändrad senaste tiden. Aggressiv, utåtagerande..ond helt enkelt. När Dr Daniel scannade hans hjärna fann han en godartad tumör som opererades bort så småningom. Han blev sitt vanliga jag igen efter operationen.
Det är lite läskigt och tragiskt att en del onda människor där ute är det pga omständigheter som denna.

Citat:
Ursprungligen postat av Valtyr
Nu är horungen gripen och går inte att få tag på på ett tag.
Jag hoppas det finns folk nu som går efter hans familj, gör livet riktigt jävligt för dem och gärna skadar dem också.
De ska stå till svars för vilket vider till fittunge de skapat!

Skärp dig. Ingen ska ge sig på oskyldiga människor. Det tankesättet hör inte hemma i Sverige.

Läste om gripandet på kontot Brottsplats_Stockholm på instagram. Det kontot brukar ha bra koll och lägger ibland upp händelser och information som inte nått tidningarna än.
Ska bli spännande att se hur detta kommer att utvecklas och om det är killen som nämnts i tråden som ligger bakom det.
Citera
2024-09-13, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aki04
Vad ska man göra med en sån unge som tydligen vill mörda och är fullständigt galen . Endast seriösa svar

Vård i mängder
Citera
2024-09-13, 11:59
Medlem
Är ganska säker på att en snabb teknisk undersökning av Morads tillhörigheter kommer ge ledtrådar om vilka övriga inblandade är.

Han i svart jacka har dessutom en synlig tatuering på handryggen, så han lär vara körd.
Tror ärligt talat övriga som på olika sätt varit inblandade lika gärna kan gå till polisen själva.
Citera
2024-09-13, 12:01
Medlem
SevenStarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrottNeger
Är ganska säker på att en snabb teknisk undersökning av Morads tillhörigheter kommer ge ledtrådar om vilka övriga inblandade är.

Han i svart jacka har dessutom en synlig tatuering på handryggen, så han lär vara körd.
Tror ärligt talat övriga som på olika sätt varit inblandade lika gärna kan gå till polisen själva.

Enligt en i tråden så är det man ser ett snöre... för att dra till ärmarna på jackan.
Citera
2024-09-13, 12:01
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrottNeger

Vilka brott har andra begått? Det är väl bara en GM som attackerat?
Citera
2024-09-13, 12:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Refraktor
Hur var det med denna man? Blev det klarlagt om han dog en naturlig död?

(FB) Eventuellt mord, avliden person påträffad på åker, Vällingby (2024-08-21)

Unni är också försvunnen, samt 85 årige Björn.
Det är möjligt att han lyckats döda Tonny iaf.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in