2024-09-12, 23:34
Avslutad
Undra om hon klev upp ur sängen för att borsta tänderna efter godisätandet, eller om K fick hämta tandborsten åt henne igen?🤔
Citera
2024-09-12, 23:43
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kavelmassage
Undra om hon klev upp ur sängen för att borsta tänderna efter godisätandet, eller om K fick hämta tandborsten åt henne igen?🤔

Det blir ingen tandborstning om inte Kebaben är hemma och påminner henne. Därav den konstanta handen framför munnen varje gång hon spelar in ett samarbete.
Citera
2024-09-13, 08:42
Medlem
Lilaovves avatar
Tror de säger en hel del om Hanna, valet av skor. Hon har inte alls tänkt på att Lars behöver ordentliga skor i vinter OM man ska vara ute. De kommer inte vara ute alls därav valet av skor.
Citera
2024-09-13, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lilaovve
Tror de säger en hel del om Hanna, valet av skor. Hon har inte alls tänkt på att Lars behöver ordentliga skor i vinter OM man ska vara ute. De kommer inte vara ute alls därav valet av skor.

Sen kan det ju också vara så att hon tänkt ha dessa skor som mer "tossor" och väntar med att köpa riktigt vinterskor tills längre fram. Så har iaf jag tänkt att jag inte vill köpa ett par skor till min son för minst 700 spänn nu när jag inte vet vad han kommer ha för storlek om 2 månader 🤷🏼‍♀️ men det kanske bara är jag som vill ha precis rätt storlek till mitt barns fötter när hen precis börjar gå.
Citera
2024-09-13, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nessslie
Sen kan det ju också vara så att hon tänkt ha dessa skor som mer "tossor" och väntar med att köpa riktigt vinterskor tills längre fram. Så har iaf jag tänkt att jag inte vill köpa ett par skor till min son för minst 700 spänn nu när jag inte vet vad han kommer ha för storlek om 2 månader 🤷🏼‍♀️ men det kanske bara är jag som vill ha precis rätt storlek till mitt barns fötter när hen precis börjar gå.

Tossor har man väl på små bebisar som inte rör sig fritt på marken?

Alla vill väl ha rätt storlek på skorna till sina barn 😂 det fler reagerade på var att hon köpt "gulliga skor" (som hon skriver är vinterskor) som inte ser vattentäta eller fotriktiga ut, två egenskaper som är viktiga när man snart ska börja gå och det är höst/vintersäsong
Senast redigerad av Backflashlash 2024-09-13 kl. 10:40.
Citera
2024-09-13, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backflashlash
Tossor har man väl på små bebisar som inte rör sig fritt på marken?

Alla vill väl ha rätt storlek på skorna till sina barn 😂 det fler reagerade på var att hon köpt "gulliga skor" (som hon skriver är vinterskor) som inte ser vattentäta eller fotriktiga ut, två egenskaper som är viktiga när man snart ska börja gå och det är höst/vintersäsong

Ja men det är ju precis det jag menar? Hon har dem på fötterna nu innan hon går när de ändå bara åker till rusta och gekås? Får väl hoppas att hon har tänkt att köpa ett par bättre skor längre fram menade jag som då också blir i rätt storlek. Det KAN ju vara så hon tänker också? Vad är det för fel med att köpa ett par skor som är gulliga att ha när det inte är blött ute? Hon kanske inte tänker ha just dessa när de går ut för att leka, utforska, krypa och gå i regn etc? Fan va alla ska leta fel precis hela tiden! "Åh nej hon har köpt ett par gulliga skor som inte tål vatten som Lars ska ha HELA vintern som enda paret vinterskor!" 😱 var framgick detta liksom?
Citera
2024-09-13, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nessslie
Ja men det är ju precis det jag menar? Hon har dem på fötterna nu innan hon går när de ändå bara åker till rusta och gekås? Får väl hoppas att hon har tänkt att köpa ett par bättre skor längre fram menade jag som då också blir i rätt storlek. Det KAN ju vara så hon tänker också? Vad är det för fel med att köpa ett par skor som är gulliga att ha när det inte är blött ute? Hon kanske inte tänker ha just dessa när de går ut för att leka, utforska, krypa och gå i regn etc? Fan va alla ska leta fel precis hela tiden! "Åh nej hon har köpt ett par gulliga skor som inte tål vatten som Lars ska ha HELA vintern som enda paret vinterskor!" 😱 var framgick detta liksom?

Hon skrev "köpt vinterskor till Lars" och visade ett par skor som inte ser ut som bra vinterskor. Det är väl inte tat leta fel att konstatera det.
Citera
2024-09-13, 10:56
Medlem
Kan det vara ett samarbete med P.o.P som är på g?
Citera
2024-09-13, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backflashlash
Hon skrev "köpt vinterskor till Lars" och visade ett par skor som inte ser ut som bra vinterskor. Det är väl inte tat leta fel att konstatera det.

Allt beror ju på vad man läser in i just den kommentaren? Det jag menar är bara att det kan vara så att dessa "vinterskor" är till de tillfällen då de bara ska åka till affären eller som fint när de ska gå bort. Sen att hon förhoppningsvis är så pass smart att hon köper ett par bättre till de tillfällen då Lars ska ut och vara mer aktiv på marken. DET ser jag inget fel i men sen ja om detta är det enda paret vinterskor som hon har tänkt ha till Lars då kan jag hålla med om att det var ett idiotiskt köp, anser bara att många här inne är så snabba på att döma.
Citera
2024-09-13, 11:00
Medlem
Där fick vi lite uppdatring om bilen. Spännande. Fram med popcornen
Citera
2024-09-13, 11:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Skippan123
Där fick vi lite uppdatring om bilen. Spännande. Fram med popcornen

Har jag missat att de haft lånebil i två veckor nu, eller är detta första gången hon nämner det?
Citera
2024-09-13, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lalemonde
Kan det vara ett samarbete med P.o.P som är på g?

Säkert! Hon skrev ju att dom skulle spela in ett samarbete och L är klädd i kläder från P.o.P så helt säkert.

Hoppas att det är bra för jag är ett stort fan av deras kläder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in