2024-09-12, 19:57
Medlem
Men Hanna… sushigodis??!!
Hur gammal är människan egentligen?
Hon är ju värre än ett litet barn…
Citera
2024-09-12, 19:58
Medlem
Det där är inga vinterskor att gå ute i haha, det där är skor man kan ha inne i en galleria.
Men det är väl det de kommer göra hela vintern.
Citera
2024-09-12, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mindiz
Det där är inga vinterskor att gå ute i haha, det där är skor man kan ha inne i en galleria.

Tänkte också det. Det viktigaste på vintern är väl att skorna är VATTENTÄTA? När ska hon börja tänka praktiskt kring Lars och inte bara vad hon tycker är lite gulligt?
Citera
2024-09-12, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mindiz

ja som skolbarn/vuxen kanske, men att låta en ettåring gå runt i sådana är inte bra. Ergonomin kring skor är jätteviktig för småbarn, det behövs ordentligt stöd kring ankeln och dämpande sulor bland annat.
Citera
2024-09-12, 20:40
Medlem
Vad är det för fråga om man smakat godis som ser ut som sushi?? Ingen över 10 år skulle väl få för sig att köpa eller äta det där 😳 hon är verkligen fast i ett barns kropp
Citera
2024-09-12, 20:43
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M1D2
Vad är det för fråga om man smakat godis som ser ut som sushi?? Ingen över 10 år skulle väl få för sig att köpa eller äta det där 😳 hon är verkligen fast i ett barns kropp

Jag bara suckade när jag såg dagens content, för precis som du säger så finns det inte en endaste vuxen person som tycker sånt där godis är en hit förutom Hanna Theorin. Så himla efterblivet.
Citera
2024-09-12, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M1D2

Jag har smakat det godiset, och kan hålla med om att det är vidrigt. Sen var det visserligen min då 6 åriga dotter som absolut ville köpa det och inte jag som är 30+ 🙄
Citera
2024-09-12, 20:46
Medlem
L lär väl inte få gå en meter ändå. Hon kommer att sitta i vagnen, bilen och kundvagnen i vinter också. Men hon slipper sitta med bara strumpor i alla fall.
Men ett par ordentliga vinterskor hade ju behövts OM hon hade fått möjlighet att vara på marken, åka lite pilka och leka i snön om det blir någon.

Ja det är viktigt för foten med stabilitet. Förr när min generation växte upp fick barn gåskor när de började resa sig och börja gå. Stabila skor men lätta ändå, för att ge stabilitet och för att man skulle gå på hela foten. Det tror jag var bra. Men det är min åsikt och inget jag har undersökt eller är vetenskapligt utrett vill jag tillägga.
Citera
2024-09-12, 22:32
Medlem
FruKrokodils avatar
Har hon öppen profil så man kan se skiten ändå, skäms över att stå som följare till detta värdelösa spektakel och pallar inte se mer av hennes infantila efterblivna content.
Hanna kan på riktigt vara den första människan som tråkat mig till döds..
Citera
2024-09-12, 22:34
Medlem
Läste jag rätt i att det har köpts fika till Lars kalas? Förlåt, men det är väl nästan en månad kvar? Det kommer garanterat hinna glömmas bort alternativt ätas upp innan det stora kalaset. Hur länge håller småkakor egentligen? Jag tänker att det är något man bakar/köper någon dag innan kalaset, men jag kanske tänker konstigt.
Citera
2024-09-12, 22:54
Medlem
Hon älskar att hon trodde att godiset skulle vara gott 🤣🤣
Citera
2024-09-12, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Turpinnn
Läste jag rätt i att det har köpts fika till Lars kalas? Förlåt, men det är väl nästan en månad kvar? Det kommer garanterat hinna glömmas bort alternativt ätas upp innan det stora kalaset. Hur länge håller småkakor egentligen? Jag tänker att det är något man bakar/köper någon dag innan kalaset, men jag kanske tänker konstigt.

Ja det är du som tänker konstigt. Köpefika håller ofta väldigt länge, speciellt småkakor. En månad är nog inga problem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in