Resultat: Vem tror ni vinner debatten i natt eller blir det ingen skillnad alls.
Trump vinner bekvämt och lätt.
46,24%
461 röster
Harris vinner bekvämt och lätt.
33,00%
329 röster
Det hela var positivt eller urdåligt för båda så att ingen vinner alls.
20,76%
207 röster
2024-09-12, 16:45
Medlem
coolabananer123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PBL
Men problemet med det är ju samma som blev under debatten.
Hur tydliga bevis det än finns på att trump har fel och där till och med ansvariga (som uppenbarligen har tusenfaldigt bättre koll på frågan än Trump själv) säger att det inte stämmer så kan man ge fan på att trump och MAGA anhängarna i denna tråden kommer gräva ned sig i skyttevärn och leta påhittade historier på FB och X för att bekräfta allt vad som sades av Trump.

Hundarna och katterna, helt bluff, närinpå en avdammad urban legend.
Dödade barn efter födseln, helt falskt, barn överlever inte alltid födseln men det finns inget aktivt dödande och absolut inget sådant som härstammar från Biden/Harris.
Skitekonomi, Ekonomin i USA går knackigt, men jämfört med andra länder i den globala ekonomin under en GLOBAL lågkonjunktur går det jävligt bra.
Läs på om hundkött. Läs på bara. Fan!
Citera
2024-09-12, 16:46
Medlem
RutgerFuchss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coolabananer123
Om ungen lever efter den lämnat livmodern. Vad kallar du det då??
Det kan man diskutera i nån tråd som handlar om det.
Citera
2024-09-12, 16:47
Medlem
coolabananer123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Så hen pratade inte heller om abort då?
Om du inte förstår enkla ord, så kanske du ska låta bli och prata om denna debatt????????????

Du vet medicinska skäl berättar barnet ska dö och mamman liv är i fara.
Vet du inte ens den enkla heller?
Annars är ju det bara göra kejsarsnitt och dessa gör man ofta, inser nu efter dina svar att du inte ens förstår frågan och i vissa fall inte ens förstår vad du pratar om och när inte ens Svenska akademins ordlista förklarar dig i vad abort betyder.

Jag lämnar dig nu, för inser du kommer bara skriva ny nonsens nu.

Sen debatten den är ju sådan att majoriteten av befolkningen i USA står bakom laglig abort, så även i R.
DÅ abortförbud är en svårt opopulär frågan även i R.
Bra svenska 🤣😂🤣
Citera
2024-09-12, 16:48
Medlem
coolabananer123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RutgerFuchs
Det kan man diskutera i nån tråd som handlar om det.
Så nu har jag rätt. Tack.
Och jag håller mig till tråden för jag menar att Trump inte ljög om tex mord på födda barn som egentligen skulle dö pga abort.
Citera
2024-09-12, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Då får Trump vara tydligt med det att han har sett polisrapporter på att hundratals hundar och katter har dött pågrund av haitierna. Inte bara spy ur sig som en förvirrad idiot om att han har sett på TV en gång att de äter upp barnfamiljers husdjur.

Vad är det för jävla nivå egentligen? Är han 5 år gammal mentalt eller? Som om hundätandet ens skulle vara ett allvarligt samhällsproblem?

Många människor är oroade över migrationen på riktigt och det finns många problem man kan lyfta fram, men idioten väljer att fokusera på hundar och katter som han inte ens har belägg för. Helt sanslöst alltså

Ja nu är han fem år gammal sen demensen börjar slå in på honom också. Det var ju därför han inte kunde hålla en linje och prata politik i 90 minuter ens. Han orkar inte jobba längre. Han ska vila, vem som ska hälsa på honom vet jag inte. Inte Melania i alla fall.
Citera
2024-09-12, 16:50
Medlem
Republikanerna är inte imponerade av Trumps debattprestation
https://www.foxnews.com/politics/house-republicans-lament-trumps-terrible-debate-performance-let-her-get-under-his-skin
Citera
2024-09-12, 16:50
Medlem
klybans avatar
Citat:
Bra svenska 🤣😂🤣
Det är inte jag som uppfunnit ordet abort och dess betydelse.
Men ja, det är bra svenska, då ordet abort berättar att avbryta havandeskapet och ett mycket tydligt ord.

Rätt intressant att donalds inte fattar detta i debatten, men det handlar väl om chocka dom till tro saker som inte existerar.
Citera
2024-09-12, 16:51
Medlem
RutgerFuchss avatar
Citat:
Så nu har jag rätt. Tack.
Och jag håller mig till tråden för jag menar att Trump inte ljög om tex mord på födda barn som egentligen skulle dö pga abort.
Jag minns bara att han sa att demokrater tyckte det var ok att döda födda barn efter 9 månader. Det är som sagt rent nonsens.
Citera
2024-09-12, 16:52
Medlem
coolabananer123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Det är inte jag som uppfunnit ordet abort och dess betydelse.
Men ja, det är bra svenska, då ordet abort berättar att avbryta havandeskapet och ett mycket tydligt ord.

Rätt intressant att donalds inte fattar detta i debatten, men det handlar väl om chocka dom till tro saker som inte existerar.
Om man gör abort i månad 9 är det ju sjukt. Fattar du inte det? Om sedan barnet överlever och man vägrar det vård är det mord.
Citera
Medlem
coolabananer123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RutgerFuchs
Jag minns bara att han sa att demokrater tyckte det var ok att döda födda barn efter 9 månader. Det är som sagt rent nonsens.
Nej.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
https://www.foxnews.com/politics/house-republicans-lament-trumps-terrible-debate-performance-let-her-get-under-his-skin

Jävla Fox som sprider desinformation för att sabotera för Trump. Fyfan, alla är emot honom!
Citera
2024-09-12, 16:53
Medlem
RutgerFuchss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Ingen vettig människa — republikan eller ej — kan tycka att Trump gjorde bra ifrån sig i debatten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in