Resultat: Vem tror ni vinner debatten i natt eller blir det ingen skillnad alls.
Trump vinner bekvämt och lätt.
46,24%
461 röster
Harris vinner bekvämt och lätt.
33,00%
329 röster
Det hela var positivt eller urdåligt för båda så att ingen vinner alls.
20,76%
207 röster
2024-09-12, 09:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Huggig
Det här är ett diskussionsforum och det är inte att diskutera att man lägger in länkar i en tråd. Diskutera med egna ord eller var tyst!

Kan du skriva ner vad Kamala ljög om?

Nu har du inget mandat att tysta mig men du följer Kamalas fotspår och kräver censur av dem som inte håller med dig.

Varför vill du att jag ska upprepa det Ben har redogjort för, de fakta han presenterar står på egna ben och behöver inte lyftas av någon speciell budbärare.

https://youtu.be/WL_BJ6m_PZk?si=ReWHU6XOPfIQ4oEw
Citera
2024-09-12, 09:27
Medlem
Citat:
Men sjukdomen fanns ju i USA så Trump var absolut en dålig president tycker jag. Tycker du att det var bra att pandemin tog sig in i USA?

Patetiskt, covid spred sig från Kina till alla länder. Ingen kunde stoppa det.
Citera
2024-09-12, 09:28
Medlem
gärningsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UnwokeWolverine
Om du är intresserad av fakta så har du det här:

Men du verkar vilja fokusera på budbäraren som en typisk vänsterbliven.

Och varför vill du ha det sämre, Kamala erkände ju själv att folk fått det sämre under hennes regim.

Hur får du det till att jag fokuserar på budbäraren? Är du efterbliven?
Har du ens sett debatten? Om så kan det väl inte vara så svårt att visa på när i debatten moderatorerna debatterade mot Trump?
Citera
2024-09-12, 09:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gärningsmannen
Hur får du det till att jag fokuserar på budbäraren?

Det är klart du gör när du kräver att jag ska upprepa allt det Ben Shapiro redan har redogjort för. För dig är budbäraren viktigare än de fakta som presenteras.

Citera
2024-09-12, 09:33
Medlem
Kom ihåg en av debatterna inför presidentvalet för 2004, John Kerry mot George W Bush. Kerry var en klart mycket skickligare debattör jämfört med Bush... betydde ingenting då Bush vann det årets val komfortabelt. Handlar om att få ut budskapet och det lyckades Trump bra med. Allt Kamala gjorde verkade inövat medans Trump kör bara på, det är hans stil. Trump är mer äkta.
Senast redigerad av VanDick 2024-09-12 kl. 09:39.
Citera
2024-09-12, 09:33
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
Detta var den enda fråga i ditt inlägg men det verkar vara skrivet på rinkeby-svenska så jag förstår det inte.

Ducka. Att undgå att svara på eftersomdet är jobbigt och svara på något annat.

Du gjørde det just igen.
Citera
2024-09-12, 09:36
Medlem
Citat:
Nu har du inget mandat att tysta mig men du följer Kamalas fotspår och kräver censur av dem som inte håller med dig.

Varför vill du att jag ska upprepa det Ben har redogjort för, de fakta han presenterar står på egna ben och behöver inte lyftas av någon speciell budbärare.

Jamen lilla vän, vad är det du vill diskutera då?
Citera
2024-09-12, 09:38
Medlem
Citat:
Patetiskt, covid spred sig från Kina till alla länder. Ingen kunde stoppa det.

Nej, och Biden lyckades få stopp på pandemin. Så demokratiska partiet är klart att föredra av den anledning. om Trump vann igen skulle ju sjukdomarna döda hundratusentals människor förstår du väl. Ingen vill det. Varför tror du folk vill riskera att dö när Trump är president, eller att anhöriga och andra närstående dör??
Citera
2024-09-12, 09:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VanDick
Kom ihåg en av debatterna inför presidentvalet för 2004, John Kerry mot George W Bush. Kerry var en skickligare debattör jämfört med Bush... betydde ingenting då Bush vann det årets val komfortabelt. Handlar om att få ut budskapet och det lyckades Trump bra med. Allt Kamala gjorde verkade inövat medans Trump kör bara på, det är hans stil. Trump är mer äkta.

Ja för alla rationella är förstås politiken viktigast och Kamala vägrade svara på frågan om folk fått det bättre eller sämre under hennes period. Detta eftersom hon vet att alla fått det sämre, skyhöga prisökningar men inga löneökningar, allt har blivit dyrare. Detta samtidigt som kriminaliteten ökar pga öppna gränser.

Precis som i Sverige alltså.

Citat:
Ursprungligen postat av Gromgutten
Ducka. Att undgå att svara på eftersomdet är jobbigt och svara på något annat.

Du gjørde det just igen.

Jag förstod helt enkelt inte din rinkeby-svenska så det var svårt att svara på denna fråga. Försök formulera den på riktig svenska.
Citera
2024-09-12, 09:40
Medlem
Citat:
Nej, och Biden lyckades få stopp på pandemin. Så demokratiska partiet är klart att föredra av den anledning. om Trump vann igen skulle ju sjukdomarna döda hundratusentals människor förstår du väl. Ingen vill det. Varför tror du folk vill riskera att dö när Trump är president, eller att anhöriga och andra närstående dör??

Alla länder fick stopp på det helt oberoende av vilken politik de förde. Även Sveriges öppna gränser ledde till att den till slut dog ut.
Citera
2024-09-12, 09:42
Medlem
Citat:
Alla länder fick stopp på det helt oberoende av vilken politik de förde. Även Sveriges öppna gränser ledde till att den till slut dog ut.

Nej, det tog stopp över hela världen, världen blev friskare när Biden och demokraterna blev de ledare som världen behöver. Så jag tycker även du borde hoppas att Harris vinner så att vi slipper pandemier.
Citera
2024-09-12, 09:44
Medlem
GustavAnders avatar
Citat:
Ja för alla rationella är förstås politiken viktigast och Kamala vägrade svara på frågan om folk fått det bättre eller sämre under hennes period. Detta eftersom hon vet att alla fått det sämre, skyhöga prisökningar men inga löneökningar, allt har blivit dyrare. Detta samtidigt som kriminaliteten ökar pga öppna gränser.

Precis som i Sverige alltså.

.

Men det är ju skitsnack , folk har inte fått det sämre under Biden, det är lite som när sossarna sitter här nu i Sverige och påstår detsamma, försöker lura korkar och obildade invandrare.
Det var en period med hög inflation, men den hade kommit oavsett vem som hade makten.
Hur hade Trump hanterat den?, sänkt skatten för sig själv och de andra superrika ännu mer?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in