Citat:
Ursprungligen postat av
Toapapper54
Jag orkar inte gå igenom dina 2 600 inlägg i Chrippas tråd. Det kanske var Mumsbulle som vägrade kolla Anjos videos. Men ni är ju samma skrot och korn så inte konstigt att man har svårt att hålla isär er. Ni båda förminskar det Chrippa och Linnea gör.
I alla fall nämnde han när han prstade fritt och geniunt, jag med många gör den bedömningen, hos Anjo att Le Linnea slagit C. Och han nämnde att hon inte slagit C när Linnéa satt bredvid, med pistol mot ryggen, han var rädd, verkade läsa från manus och hon fyllde i hans ord nere i Barcelona. Är det konstigt man inte tror på han i Barcelona men hos Anjo? Vi är många som gör det. Är det jobbigt för er att hantera är det ert problem.
Telefsamtalet är irrelevant då Linnea med stor risk stod bredvid och lyssnade vad Chrippa sade.
Nu har jag förklarat det och hur jag ser på det. Du behöver inte dela denna syn men om du inte fattar nu kan jag inte hjälpa dig.
På vilket sätt har jag förminskat det chrippa och Linnea gör?
Åter igen, vart har jag ens sagt att du måste tro på det han säger i Barcelona videon? Jag har fortfarande inte ens nämnt den videon.
Du har ju uppenbarligen inte ens hört samtalet, för hade du gjort det hade du vetat vart chrippa var när han pratade med Jocke.
Du är fan omöjligt att diskutera med, du har ingen aning om vad jag sagt, ingen aning om min åsikt,
du fantiserar ihop vad du tror jag sagt, vad du tror jag tycker, och sen blir du arg över din fantasi bild av mig.
Du tar vad alla andra har sagt och påstår att det är min åsikt.
Har du missat kommentarerna där jag hoppades att dem som hade hört lilla C säga att hon blivit slagen skulle anmäla det till polisen? (Anklagelserna i januari)
Har du missat min kommentar om att jag tyckte det vara bra att soc gjorde en utredning eftersom anklagelserna var väldigt allvarliga? (utredningen som gjordes i våras)
Har du missat att jag sagt att nu när det kommer nya anklagelser om misshandel där det påstås finnas bevis så hoppas jag soc gör en grundlig utredning så man en gång för alla kan bekräfta eller förneka anklagelserna?
Du har även missat att jag skrev att dem som påstår sig nu har hört lilla C berätta om misshandeln eller sett blåmärkena borde ha anmält det till polisen?
Har du missat att jag tycker polisen och soc ska utreda dessa nya allvarliga anklagelser och ingen folkdomstol på nätet?
Jag tror inte du hade en jävla aning om att jag sagt allt ovanstående, för det fanns inte med i din fantasi bild av vad du tror jag tycker och tänker. Ett tips, läs vad jag skriver och slutar tro att du vet vad jag tycker och tänker.