2024-09-12, 09:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Toapapper54
Nej det är du som inte förstår. Du medger att Chrippa KAN ha blivit vräkt 27 gånger indirekt alltså?
Det är du som drar den typ av slutsatser utifrån hur du misstolkar mina texter.
Det får stå för dig.
Citera
2024-09-12, 09:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Det är du som drar den typ av slutsatser utifrån hur du misstolkar mina texter.
Det får stå för dig.

Så Jocke kan bli indirekt vräkt men inte Chrippa alltså? Vad kallas den fyslagen? Jockes lag?
Citera
2024-09-12, 09:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Ja han har väldigt svårt för det.

Jockes snabba flytt ifrån lägenheten var ju väldigt konstig, och 3 månaders uppsägningstid verkar dem ha hoppat över, inte konstigt att folk tror Jocke blev uppsagd/vräkt/ombedd att flytta ifrån sin lägenhet.
Det verkar finnas många hundar begravda i Jocke-härvan.

Ovan nämnda skribent får kämpa på, den verkar inte ha det helt lätt.
Citera
2024-09-12, 09:30
Medlem
Dopys avatar
Citat:
"Jag har sagt flera gånger att du inte får slåss när C är i närheten".

Minns tex kroppsspråket och helt klart i Anjos studio.

Jag ska ta fram tidsstämpel så du kan hålla käften sen. Ska bli ett nöje.
Är du på riktigt så dum eller trollar du bara?

Jag säger
I ett privat telefonsamtal emellan jocke och Chrippa som Jocke spelade in, där säger chrippa att Linnea inte slagit lilla C.

Vart har jag nämnt att jag vägrar kolla på Anjos video med Chrippa? Vart har jag nämnt att jag vägrar kolla på någon video? Länka där jag sagt det eller erkänn att du bara ljuger.
Citera
2024-09-12, 09:31
Bannlyst
Citat:
Ja han har väldigt svårt för det.

Jockes snabba flytt ifrån lägenheten var ju väldigt konstig, och 3 månaders uppsägningstid verkar dem ha hoppat över, inte konstigt att folk tror Jocke blev uppsagd/vräkt/ombedd att flytta ifrån sin lägenhet.

Jocke betalade dubbla hyror så ingen snabb uppsägning. Eller 3 blev det då Skabbe och Skabbelina vägrade betala sin hyra.
Citera
2024-09-12, 09:31
Medlem
Citat:
Så Jocke kan bli indirekt vräkt men inte Chrippa alltså? Vad kallas den fyslagen? Jockes lag?
Läs om vad jag har skrivit, läs långsamt, och be kanske om hjälp.

Återupprepningar är inget jag orkar ägna mig åt alltför länge.
Citera
2024-09-12, 09:36
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Jocke betalade dubbla hyror så ingen snabb uppsägning. Eller 3 blev det då Skabbe och Skabbelina vägrade betala sin hyra.
Vad hände med att Jockes anställda först skulle flytta in i Chrippas lägenhet, och sen skulle hon ta över Jockes lägenhet?
Citera
2024-09-12, 10:29
Medlem
Dopys avatar
...
Citera
2024-09-12, 10:51
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Jag har förklarat varför jag tror han pratade sanning hos Anjo men inte annars.

Jag svarade ju att domen är fastsällt och inbetald och byggfirman ligger på ett låst konto 😆😆
När blev domen med byggföretaget fastställt? Varför är pengarna på ett låst konto om domen är fastställd?
Citera
2024-09-12, 10:53
Bannlyst
Citat:
När blev domen med byggföretaget fastställt? Varför är pengarna på ett låst konto om domen är fastställd?

Jag menade till Skatteverket där och tog bort. Till byggfirman har de fått prövning i HR. Inte lika kul prata ekonomi nu va?
Citera
2024-09-12, 11:01
Bannlyst
Citat:
Det har ju skurit sig emellan den biologiska pappan och Jocke nu i vuxen ålder. Dem hade bra kontakt först, men sen hände något...
Jocke verkar ha svårt att ha en bra relation med folk han är släkt med...

Jaså? Är Jacke och Amanda icke släktingar? Sedan borde den biologiska pappan och de 2 barnen räknas in där då det inte skurit sig. Han var på kalas i Norrköping nyligen. Nej det verkar mer vara Chrippa och Annika som är problemet. Chrippa har ju ingen vidare relation med Jacke nu och den är även dålig med Julia, Jocke, Luggen, Morten och vad alla heter. Annika har dålig relation med 2 av sina barn och aldrig träffat barnbarnen. Just ja. Jonna och de 2 barnen de har, är det också icke familj? Eller är relationen dålig där?
Citera
2024-09-12, 11:02
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Jag menade till Skatteverket där och tog bort. Till byggfirman har de fått prövning i HR. Inte lika kul prata ekonomi nu va?
Blev domen emellan Jockes företag och byggfirman fastställd genom Skatteverket?
Du säger att domstolen är fastställd samtidigt som du säger att dem överklagat domen?
Det är inte byggföretaget som fått prövning i hovrätten. Det är Jockes företag som överklagat domen och Jockes företag som fått prövning i hovrätten.

Det är väldigt svårt att diskutera företagsekonomi gällande dom med en person som tror att Skatteverket fastställer domar, och som tror att domar kan vara fastställda och överklagade samtidigt.

Det enda roliga är att du själv inte verkar förstå hur fel du har.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in