Resultat: Vem tror ni vinner debatten i natt eller blir det ingen skillnad alls.
Trump vinner bekvämt och lätt.
46,24%
461 röster
Harris vinner bekvämt och lätt.
33,00%
329 röster
Det hela var positivt eller urdåligt för båda så att ingen vinner alls.
20,76%
207 röster
2024-09-11, 15:42
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Återigen: Jag har aldrig påstått något om vapenförbud Hänvisa gärna till var jag skulle ha gjort det eller så kan du hålla käften.

Du kan ju googla "Harris guns" eller "Biden guns" och söka runt lite och hitta mer. Men det vill du ju inte läsa då det går emot det du redan bestämt dig för. Man måste börja nånstans. De kommer inte bara ta bort vapen på en gång såklart. Rom byggdes inte på en dag. Men det är du för korkad för att se.

Är du utvecklingsstörd?

Jag bad om länk till att Harris i närtid sagt att hon vill ha vapenförbud. Och du svarar mig "Finns ju massor om det här på nätet", "Det här är ju fakta." och ger mig en länk. Vad i helvete skulle du prata om något helt annat är jag ber om källor för vapenförbud, din lilla clown?

Vilket skämt
Citera
2024-09-11, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sukp
Han hävdar alltid att något är riggat så snart han förlorar.
Japp, Trumps retorik om att något är riggat är en del av hans strategi för att mobilisera sina anhängare och ifrågasätta legitimiteten i de system som inte gynnar honom. Mest uppmärksammat blev det ju efter presidentvalet i USA 2020 då han konsekvent påstod att valet var riggat och att valfusk förekom
Citera
2024-09-11, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av greyhound
Jag tror du måste omvärdera din definition av vad som utgör ett bevis.

Så du håller inte med om att hennes örhängen ser ut exakt som Nova H1?
Citera
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amadeuss
Se länken

Sluta nu, det här blir bara för mycket. Är det så svårt för folk att acceptera att Trump fick stryk?
Citera
Medlem
Man har kontrollerat sanningshalten i vad kombattanterna påstod. Harris slirade på sanningen åtminstone 1gång medan Trump lyckades ljuga minst 33 gånger. Det en gång så solida R lär ju inte göra vågen av glädje över Trumps oförmåga att i debatten prata moget och föra ut partiets politik. Harris hade det faktiskt nästan med att sopa mattan med gaggige Trump.

Omvärlden skrattar inte åt USA idag utan man skrattar åt tomten Trump som verkar ha allt färre hästar i stallet.
Citera
2024-09-11, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amadeuss
Hoppas det är förbud mot örhängen isåfall
Den demokratiska kandidaten Hillary Clinton stod inför liknande ogrundade påståenden inför presidentvalet 2016. Och 2004 cirkulerade rykten bland vänstersidor och bloggar om att president George W Bush fick hjälp av en hemlig hörlur.
Senast redigerad av 2006 2024-09-11 kl. 15:48.
Citera
2024-09-11, 15:46
Medlem
Amadeusss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Sluta nu, det här blir bara för mycket. Är det så svårt för folk att acceptera att Trump fick stryk?
Handlar inte om vem som fick stryk. Handlar om att Harris använde hörlurar.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi

Struts, du förnekar alla bevis, du vill inte se eller erkänna verkligheten, ändå frågar du efter bevis.
Citera
Medlem
Newkies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kojkoj
Jag kommer ihåg när Musk ville utmana Putin på en boxningsmatch. Sedan så fick han förklarat för sej att yttersta högern e på Putins sida. Dessa kappvändare kommer leda till republikanernas död.

Var det inte Zuckerberg?
Citera
2024-09-11, 15:47
Medlem
BuckshotBills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 5549
Helvete, vad var det för jävla process jag gick igenom då?? Trodde mitt tillstånd var i sin ordning.
Jag vet inte. Gick du igenom en process för att få tillgång till vapen? Det tyder ju i så fall på att du inte "har rätt" till vapen hursomhelst.
Citera
2024-09-11, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tedshiro
Kan du länka till dessa polls då?
Ja, så är det ju. Men en så svag insats av Trump är ju knappast till fördel i någon delstat oavsett.

Här är en sådan omröstning där Trump vann bland annat:
https://www.nj.com/politics/2024/09/poll-who-won-the-harris-trump-debate-vote-here.html
Går man till CNN så får man förstås ett annat resultat. Så vitt jag vet finns inga tillförlitliga objektiva polls än så länge som är baserade på olika swing states. Att folk i Kalifornien har Kamala som vinnare och att Trump vann debatten i röda stater är helt ointressant.

Den objektiva sanningen är att insatserna var ganska svaga från båda håll och inte särskilt många lär ändra sin röst baserat på den här debatten.
Citera
2024-09-11, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ilikepancakes
Inte känslostyrd. Tror nog att han har tänkt igenom det. Är en stor grej att öppet stödja nån utanför sitt eget parti.

Självklart har han tänkt igenom det och förstår att Kamala står närmast hans neocon-värderingar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in