2024-09-11, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tellusstar
Skulle det finnas en gräddfil för vissa att köpa sig till hur tänkte du där??
Polisen är en offentlig tjänst som är till för alla i samhället om Sara fått en hotline är det för att hon bedöms vara extra utsatt
Kan tänka mig hon har fått vissa polisers jobbnummer som inte finns att hitta online
Är väl deras uppgift att lämna ut till de som ofta blir "utsatta" för brott
Citera
2024-09-11, 10:30
Medlem
Patrik frågar om senaste gäddan är svagbegåvad. Det är kanske gäddan! Men putte själv är inte någon raketforskare, även om han gärna vill framstå som sådan.
Citera
2024-09-11, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av falurouge
Kan tänka mig hon har fått vissa polisers jobbnummer som inte finns att hitta online
Är väl deras uppgift att lämna ut till de som ofta blir "utsatta" för brott
Ja naturligtvis för vad jag vet finns inga polisers jobbnummer online.
Citera
2024-09-11, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Men putte själv är inte någon raketforskare, även om han gärna vill framstå som sådan.
Det stämmer antagligen. Det finns inget som talar för motsatsen...Men Patrik kan gömma sig undan det genom att vara streetsmart istället. Det är ju faktiskt svårt att inte bli streetsmart när han rest så mycket och haft mycket kontakter med andra idrottare, journalister, idrottsläkare, SOK med mera.
Citera
2024-09-11, 14:53
Medlem
Citat:
Det stämmer antagligen. Det finns inget som talar för motsatsen...Men Patrik kan gömma sig undan det genom att vara streetsmart istället. Det är ju faktiskt svårt att inte bli streetsmart när han rest så mycket och haft mycket kontakter med andra idrottare, journalister, idrottsläkare, SOK med mera.
Jag håller med om att Patrik håller sig på banan tack vare sin erfarenhet och det ger jag honom. Men det är hans burdusa stil som jag har så svårt för.
Citera
2024-09-11, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Men det är hans burdusa stil som jag har så svårt för.
Det vet jag inte om han har. På Dumpen har han det kanske men annars vet jag inte. Vet flera som träffat han på krogar här i Göteborg på 90-talet och dom fick inte det intrycket.
Citera
2024-09-11, 15:32
Medlem
Pedofilälskare kommer aldrig bli nöjda med dumpens metoder?

Vad kräver de? Att de ska ha tv programledare egenskaper?
Läkaringenjörsutbildning?
Citera
2024-09-11, 15:35
Medlem
entilllirares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av falurouge
Pedofilälskare kommer aldrig bli nöjda med dumpens metoder?

Vad kräver de? Att de ska ha tv programledare egenskaper?
Läkaringenjörsutbildning?

De ska inte ha nån jävla kriminell förtalsblogg?
Citera
2024-09-11, 15:35
Medlem
Citat:
Det vet jag inte om han har. På Dumpen har han det kanske men annars vet jag inte. Vet flera som träffat han på krogar här i Göteborg på 90-talet och dom fick inte det intrycket.

Har också sprungit på nattklubbskungen Putte och då har han varit trevlig. Har iofs bara växlat några ord men man har ju hört ett och annat. Sanningen brukar ju ligga nånstans mittemellan.

Sara hade bara bläddrat i skvallertidningarna så hon hade en dålig bild av Putte innan Dampen enligt egen utsago men nu är han ett helgon i Saras ögon. En go gubbe helt enkelt.
Senast redigerad av Gipsy-tears 2024-09-11 kl. 15:43.
Citera
2024-09-11, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TodayForever
Ja, och den där typen av orealistiska grejer kanske går hem mest hos män med någon form av funktionsnedsättning, autism, adhd eller liknande. Att man inte tar rationella beslut med någon form av diagnos ihop med kuken i handen.

Intressant att Patrik sa så. Det är ju verkligen inte så man upplever det i chattarna när man läser dem. Gäddan säger "14? du är för ung" och fiskaren drar på med "vadååårååå kom igeeeen!". Och där ska ju så klart gäddan säga ifrån, men ja, alla har inte alla hästar hemma ihop och är kanske svältfödda på att nån tjej visar intresse överlag.

Men en sak man kanske borde ta in är huruvida det kommit in tips om en gädda eller om han chattat med flera av deras konton. Då kanske man kan vara säkrare på att han är ute efter barn, även om han säger nej i första vändan.
Många av dem kommer från tips.
Citera
2024-09-11, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Har också sprungit på nattklubbskungen Putte och då har han varit trevlig. Har iofs bara växlat några ord men man har ju hört ett och annat. Sanningen brukar ju ligga nånstans mittemellan.

Sara hade bara bläddrat i skvallertidningarna så hon hade en dålig bild av Putte innan Dampen enligt egen utsago men nu är han ett helgon i Saras ögon. En go gubbe helt enkelt.
Ja möjligt mittemellan men har väl aldrig varit anmäld för något mot kvinnor eller metoo t ex så det talar till hans fördel. Att han är känd för att ta cola är inget man bryr sig om det är hans problem

Sara måste varit väldigt glad att få med sig P. då han är känd av svenska folket. Sedan med hennes bakgrund så kan ju inte hans cola och alkoholbruk varit ett problem för henne.
Citera
2024-09-11, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av entilllirare
De ska inte ha nån jävla kriminell förtalsblogg?
Har du målnr till domen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in