2026-04-22, 00:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle69
Det är ett mirakel att inget hänt Sara, Putte eller fiskare något. Med tanke på alla skador dom förorsakar är det kort och gott ett under.

Det är väl ingen som har kapaciteten till att göra någonting. Oftast är det ensamma män eller enstöringar som inte känner någon eller har någon kunskap om hur man försvarar sig fysiskt eller hur man lägger upp en strategi för hämnas.

Lite värre med Phs dom har ju slagit ner folk som har varit relativt bra form & vissa har väl haft någon bakgrund inom den militära som jag fattade. Fast sen är de alltid flera stycken så det spelar ju ingen roll. Förutom ett fall i Norge tror jag det var en man som klarade av fyra stycken själv.

Jag retar mig inte på Patrik så mycket även om det känns som att han är en hycklare på något sätt. Jag får känslan av att han inte riktigt är 100 % ärlig med vad han känner kring unga tjejer.

Medan Sara, psykopat rakt igenom. Dumpen är bara ett slags kamouflage för hennes verkliga avsikter. Hon njuter av det hon gör det märks.
Citera
2026-04-22, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Denvitaliljan113
Fy fan för att vara fiskare.
Det har ju läckt ut en lista med 10 tal personer som är fiskare på Dumpen.

I Saras värd så är allt tillåtet även så för dom som har hängts ut som inte har något att förlora längre.
Så dom fiskarna lär ju få påhälsningar, får dom känna på hur det är att vara uthängda och vara lite jagade.

Varför skulle två fel plötsligt bli rätt? Det är en märklig logik.

Och vad är det egentligen man tror man ska uppnå om någon som blivit uthängd väljer att ”hämnas”?
Att det på något sätt skulle rätta till situationen?
Snarare tvärtom, man skulle bara förvärra problemet ett steg till.

Det där är en ganska primitiv reflex, om man ska vara ärlig. Att svara på något man upplever som orätt med mer hat eller våld. Men det leder ingenstans. Ska man få någon form av ordning på saker och ting så måste man lämna den typen av tänkande bakom sig.
Citera
2026-04-22, 01:01
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:

I Saras värd så är allt tillåtet även så för dom som har hängts ut som inte har något att förlora längre.
Så dom fiskarna lär ju få påhälsningar, får dom känna på hur det är att vara uthängda och vara lite jagade.
Som fiskare kan du vara hur behjälplig mot Dumpen som helst, om de sedan får menigsskiljaktigheter med huvudmännen, och sedan dryftar sina åsikter delvis offentligt, då läcks fiskarna ut av huvudmännen själva.

Det är inte bara och inte främst gamla gäddor som är en fara för fiskarna, utan just Dumpen själva. Något att reflektera över. Det fungerar precis som i sekter, kritik är och kommer aldrig vara tillåtet under hela ditt liv.
Citera
2026-04-22, 06:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slickamej
Det är väl ingen som har kapaciteten till att göra någonting. Oftast är det ensamma män eller enstöringar som inte känner någon eller har någon kunskap om hur man försvarar sig fysiskt eller hur man lägger upp en strategi för hämnas.

Lite värre med Phs dom har ju slagit ner folk som har varit relativt bra form & vissa har väl haft någon bakgrund inom den militära som jag fattade. Fast sen är de alltid flera stycken så det spelar ju ingen roll. Förutom ett fall i Norge tror jag det var en man som klarade av fyra stycken själv.

Jag retar mig inte på Patrik så mycket även om det känns som att han är en hycklare på något sätt. Jag får känslan av att han inte riktigt är 100 % ärlig med vad han känner kring unga tjejer.

Medan Sara, psykopat rakt igenom. Dumpen är bara ett slags kamouflage för hennes verkliga avsikter. Hon njuter av det hon gör det märks.
Både Patrik och Sara har personliga erfarenheter av att blivit angripna som barn. Det är inget någon av ska häckla över. Skäms på er
Citera
2026-04-22, 06:46
Avslutad
Citat:

Kan du styrka ditt påstående på något sätt?
Citera
2026-04-22, 07:51
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Partiet.Nyans
Ja, för det verkar otroligt ofarligt. Trots att man förorsakat 20ish självmord, krossat familjer m.m. så händer absolut ingenting. Vilket trots allt är väldigt konstigt. Speciellt män som tar sina liv, vad dom gör innan spelar ingen roll då. För övrigt borde den listan ha hittat hit (?)
Senast redigerad av rallykalle69 2026-04-22 kl. 07:54.
Citera
2026-04-22, 08:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Partiet.Nyans

Citat:
Ja, för det verkar otroligt ofarligt. Trots att man förorsakat 20ish självmord, krossat familjer m.m. så händer absolut ingenting. Vilket trots allt är väldigt konstigt. Speciellt män som tar sina liv, vad dom gör innan spelar ingen roll då. För övrigt borde den listan ha hittat hit (?)
Skribenten Partiet.Nyans frågade skribenten Denvitaliljan113 om att styrka sina påståenden. Hur passar din galopp in i sammanhanget?
Men du kan ju gärna redogöra för de 20ish självmorden du påstår ska ha skett.
Senast redigerad av Vedklyv1980 2026-04-22 kl. 08:18.
Citera
2026-04-22, 08:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Både Patrik och Sara har personliga erfarenheter av att blivit angripna som barn. Det är inget någon av ska häckla över. Skäms på er

Jag litar inte ett skit på vad de säger. Särskilt inte Sara, hon har säkert ljugit ihop om allting. Att hon slängdes ner i en källare, därefter fick hon problem med droger. Jag ska vara helt ärlig jag tror att hon redan hade problem med droger och finansierade det med att sälja sig själv för att sedan komma ut som offer efterhand. Typiskt kvinno tänk. Skylla allting på männen i efterhand.

Dom gör dessutom inte vad de gör utav rätt anledningar.
Citera
2026-04-22, 09:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slickamej
Jag litar inte ett skit på vad de säger. Särskilt inte Sara, hon har säkert ljugit ihop om allting. Att hon slängdes ner i en källare, därefter fick hon problem med droger. Jag ska vara helt ärlig jag tror att hon redan hade problem med droger och finansierade det med att sälja sig själv för att sedan komma ut som offer efterhand. Typiskt kvinno tänk. Skylla allting på männen i efterhand.

Dom gör dessutom inte vad de gör utav rätt anledningar.
Typiskt kvinnotänk av ett barn? Stackars dig som är så vilse.
Citera
2026-04-22, 09:35
Medlem
Citat:
Det är ett mirakel att inget hänt Sara, Putte eller fiskare något. Med tanke på alla skador dom förorsakar är det kort och gott ett under.
Citat:
Nå Rallykalle, kan du redogöra för de 20–tal du påstår tagit livet av sig efter konfrontation med Dumpen #1-#768?
De flesta gäddor är inte idioter och de vet att de gjort fel. De utgör inget hot för Sara ock Patrik. Finns några arga som du kan läsa om på Dumpen. Vilka andra menar du att du har belägg för?
Senast redigerad av Vedklyv1980 2026-04-22 kl. 09:46.
Citera
2026-04-22, 09:37
Medlem
Kundalinis avatar
Citat:
Skribenten Partiet.Nyans frågade skribenten Denvitaliljan113 om att styrka sina påståenden. Hur passar din galopp in i sammanhanget?
Men du kan ju gärna redogöra för de 20ish självmorden du påstår ska ha skett.

Finns listade i nån tråd. Härligt att du försöker förneka det när du och andra sektmedlemmar njuter så oerhört av det.
Citera
2026-04-22, 09:50
Medlem
Citat:
Nå Rallykalle, kan du redogöra för de 20–tal du påstår tagit livet av sig efter konfrontation med Dumpen #1-#768?
De flesta gäddor är inte idioter och de vet att de gjort fel. De utgör inget hot för Sara ock Patrik. Finns några arga som du kan läsa om på Dumpen. Vilka andra menar du att du har belägg för?

Hotet är väl närmast om fler skulle anmäla dumpen för förtal, alltså ett ekonomiskt hot.
Menar du på allvar att ingen gädda har tagit livet av sig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in