2024-09-11, 11:20
Medlem
Bergsjö en mindre ort i Hälsingland , detta kan ha varit 98-99 . Det var på sommaren . På den lokala pizzerian med ölrättigheter sitter Bert Åke Varg och en snubbe till med varsin bira. Snacka om att ja hoppa till . På den tiden sändes ju rederiet på tv .
Citera
2024-09-11, 14:31
Medlem
Någon gång på 90-talet, Stadsfestival i min hemstad. Aprak Roland träffar på Annika Jankell Vid stora scenen. Fick en kram! Hon var precis lika docksöt och trevlig som man föreställer sig när man ser henne på TV.
Citera
2024-09-11, 14:54
Medlem
AdamSmiths avatar
Jag lättade på trycket vid en pissoar bredvid Magnus Uggla någon gång i slutet av 80-talet. Han var lagomt salongsberusad och gladlynt.
Citera
2024-09-11, 15:22
Medlem
BradSs avatar
Stött på och stött på, blev avsugen av en rätt etablerad regionalpolitiker i skogen runt Köping för en massa år sedan, träffades igen och jag tryckte på henne i röven hemma hos henne när hennes man och barn inte var hemma. Vi har sporadisk kontakt då och då men har inte blivit något mer rövknull tyvärr.
Citera
2024-09-11, 17:38
Avstängd
Mohaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BradS
Stött på och stött på, blev avsugen av en rätt etablerad regionalpolitiker i skogen runt Köping för en massa år sedan, träffades igen och jag tryckte på henne i röven hemma hos henne när hennes man och barn inte var hemma. Vi har sporadisk kontakt då och då men har inte blivit något mer rövknull tyvärr.
Gissar på någon av dessa.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/vastmanland/annika-du-n-s-blir-nytt-kommunalrad-i-koping
Citera
2024-09-11, 19:01
Medlem
Little Steven på Bengans i Göteborg.
Helt tyst i lokalen, alla höll sig på en exakt cirkel-radie på 3m och sneglade.
Citera
2024-09-11, 19:57
Medlem
sigurdnaukhoffs avatar
Jag var på Tivoli i Köpenhamn någon gång under tidigt 2000 tal. Det var en traditionell öl och brass resa som förgylldes medelst diverse karuseller. Jag tyckte att ja kände igen personen som var en halv rad framför mig och efter några vändor i kön så kom jag på vem det var. Jamie Lee Curtis, kommer inte ihåg om vi åkte den där upphöjda slänggungan på samma gång eller inte men vi köade ihop en sisådär 20 minuter.
Citera
2024-09-11, 20:42
Medlem
På midsommarafton i år påväg ut från sista föreställningen av bröderna Lejonhjärta på ALV så håller min sambo på att springa in i ingen mindre än Emma knyckare.
Något oväntat att se henne där speciellt på modsommarafton
Citera
2024-09-11, 21:06
Medlem
TröttSvensks avatar
Satt på en buss på Kungsholmen 1997 eller 1998, minns inte precist, när en ung söt blondin frågade om jag pratade engelska, hon ville veta när hon skulle gå av bussen för att komma så nära som möjligt till Drottningholmsvägen 35, its a recording studio there.

Jag plinga åt henne och pekade vart hon skulle gå.

När jag sen såg Baby One More Time videon så kände jag igen bussflickan.
True Story.
Citera
2024-09-11, 21:20
Medlem
Jag har stött ihop med foppa på en bensinmack i Långsele för herrans masa år sedan.
För nån månad sen satt samma person bakom mig på tåget.
Kanske inte superudda ställen men ändå...☺️
Citera
2024-09-11, 21:36
Medlem
SvenBergmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Tänk att jag glömde den.
1987ish, lördagkväll, jag stod på KTH's T-station och väntade på tuben till villaförort i norrort där vi skulle festa. Plötsligt hör jag någon tjomme som ropar på skånska. Upp och nerför perrongen gick han. En kort, smal, långhårig, skäggig, brunklädd smurf. Med stora runda glasögon. Vad ropade han då?
- "Är det inte Peps Persson som kommer? Jo det är Peps Persson, ... i Stockholm!"
Alla åskådare bara log stort. Det var en rätt häftig syn. Han var nog inte helt "ren". Hängde som en haschdimma runt honom.

Edit för de som läser slarvigt: Det var alltså Peps som ropade om Peps.

De som älskar livet dom älskar den som Peps var. Han spred glädje.
Citera
2024-09-11, 22:16
Avslutad
Björn Gustafson på Caroli city.. tidigt 90-tal...Där var han, dynamit-Harry
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här