2024-09-11, 00:05
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smygkommunist1
Alltså, det är ett faktum att de knarkade. De verkade, av allt att döma, rejält nere i träsket. Luska du bland dina kontakter, så kommer du säkert till slut att få en annan bild av dina två skötsamma c-kändisar.

Exakt när detta skedde kan jag såklart inte säga, men relativt nyligen.
Klart du inte kan.
Bägge är familjefäder i medelåldern nu. Det enda de är intresserade av är hitta på aktiviteter med sina barn.
Hatar lögnare. Den här tråden är till för faktiska händelser.
Citera
2024-09-11, 00:07
Medlem
FruKrokodils avatar
Alsing och E-type visade sina små könsorgan för mig och en kompis, i en trappa på Berns typ 1997. Vi var inne med falskleg, och grabbarna grus hade garanterat intagit mer än alkohol denna sena natt..
Citera
2024-09-11, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smygkommunist1
Alltså, det är ett faktum att de knarkade. De verkade, av allt att döma, rejält nere i träsket. Luska du bland dina kontakter, så kommer du säkert till slut att få en annan bild av dina två skötsamma c-kändisar.

Exakt när detta skedde kan jag såklart inte säga, men relativt nyligen.

Even Dolph har ju tagit kokain.......och weed

Har truffit Gangrel från WWF på toalett Miami 2012......en autografshow
Citera
2024-09-11, 00:13
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenBergman
Då dyker Peps Persson upp, ställer sig och pissar samtidigt som han säger "han ser inte så pigg ut".

Jag höll med och hade hellre hört Peps säga "Oboy vilket vackert väder ".

Tänk att jag glömde den.
1987ish, lördagkväll, jag stod på KTH's T-station och väntade på tuben till villaförort i norrort där vi skulle festa. Plötsligt hör jag någon tjomme som ropar på skånska. Upp och nerför perrongen gick han. En kort, smal, långhårig, skäggig, brunklädd smurf. Med stora runda glasögon. Vad ropade han då?
- "Är det inte Peps Persson som kommer? Jo det är Peps Persson, ... i Stockholm!"
Alla åskådare bara log stort. Det var en rätt häftig syn. Han var nog inte helt "ren". Hängde som en haschdimma runt honom.

Edit för de som läser slarvigt: Det var alltså Peps som ropade om Peps.
Senast redigerad av LuluBrooksie 2024-09-11 kl. 00:16.
Citera
2024-09-11, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Klart du inte kan.
Bägge är familjefäder i medelåldern nu. Det enda de är intresserade av är hitta på aktiviteter med sina barn.
Hatar lögnare. Den här tråden är till för faktiska händelser.
Lev du i din lilla värld där de är ett par duktiga gullegrisar. Linus W gick förövrigt hem med en 20-årig brud. Så mycket för den familjefriden.

Citat:
Ursprungligen postat av qmzamqckalrtgj
Even Dolph har ju tagit kokain.......och weed

Har truffit Gangrel från WWF på toalett Miami 2012......en autografshow
Ja, de flesta i mediabubblan tar droger. Inte speciellt ovanligt.
Citera
2024-09-11, 07:33
Medlem
JerryCottons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spectra
Då har vi samma bekant. Det är en kompis till mig som äger den numera svarta 458:an som MP byggde om och breddade karossen på. Står fortfarande Persbrandt på insteget på trösklarna.

Verkar som det.
Citera
2024-09-11, 07:56
Medlem
FatDancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MmeDupin
Nä, du ljuger. Gudrun Schyman är 1.80 lång.
Jag sa fel namn. Jag menar Mona Sahlin.
Citera
2024-09-11, 08:30
Medlem
Mnomads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FatDancer
Jag sa fel namn. Jag menar Mona Sahlin.

Det var inte Beatrice Ask då?
Citera
2024-09-11, 09:36
Avslutad
Jag såg Leif GW på TV4 häromdagen. Borde kvala in i den här tråden med tanke på många av inläggen.
Citera
2024-09-11, 10:07
Medlem
SiggeSpringnotas avatar
90% av svaren är inte "random encounters".
Dagen efter SD kom in i riksdagen 2010 stöter jag på Rickard Jomshof på Åhlens city. Han stod i den, för er ungdomar, avdelningen för CD-skivor och DVD:er och bläddrade. Klockan var strax innan stängning, tyckte det var lite halvmodigt att vara där själv med tanke på hur upptrissad stämningen var runt den tiden.
Citera
2024-09-11, 10:07
Medlem
SiggeSpringnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dissidentx
Jag såg Leif GW på TV4 häromdagen. Borde kvala in i den här tråden med tanke på många av inläggen.

Eeeeexakt
Citera
2024-09-11, 11:02
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SiggeSpringnota
90% av svaren är inte "random encounters".
Dagen efter SD kom in i riksdagen 2010 stöter jag på Rickard Jomshof på Åhlens city. Han stod i den, för er ungdomar, avdelningen för CD-skivor och DVD:er och bläddrade. Klockan var strax innan stängning, tyckte det var lite halvmodigt att vara där själv med tanke på hur upptrissad stämningen var runt den tiden.

Kollade han efter skivor med Elegant machinery kanske?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in