Resultat: Vem tror ni vinner debatten i natt eller blir det ingen skillnad alls.
Trump vinner bekvämt och lätt.
46,24%
461 röster
Harris vinner bekvämt och lätt.
33,00%
329 röster
Det hela var positivt eller urdåligt för båda så att ingen vinner alls.
20,76%
207 röster
2024-09-11, 15:13
Medlem
Newkies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KillPu
Harris vann klart. Trump-degeneraten skämde ut sig fullständigt med "migranter som äter upp husdjur".
Skratterande. Anhängare till denna cirkusfigur måste vara inavlade eller efterblivna på annat sätt!

Äh ge dig nu! Han hade ju sett det på TV!

Så jävla MAGA att tro på allt som är på TV eller står på Internet
Citera
2024-09-11, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Alltid fått höra att FB utgörs av rasister och nazister. Men nu är det rysshatare och kommunister istället?

Bra då vet vi.

Skiter väl förfan vilken inrikespolitik USA har. Viktigaste är väl deras utrikespolitik och hur samarbetsvillig de kommer vara med ett land som Sverige. Trump pratade skit om Sverige i 4 års tid så valet är väl ganska enkelt där.

Han verkar även ge ryssen tummen upp att gå in I ett land, döda deras befolkning och ta mark. Det är knappast till fördel för Sverige det heller som bor ganska nära Ryssland.

Då kanske du inte ska vurma för att starta krig mot Ryssland och gränslöst skicka pengar och vapen till en korrupt skurkstat som Ukraina för att aktivt döda Ryssar?
Citera
2024-09-11, 15:15
Medlem
Newkies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmurfSmurf
Jo, jag vet att abortfrågan är jättestor. Så var det i förra valet också.

Att det inte finns någon tidsgräns i vissa delstater är ju en stor brist, men att man skulle "abortera" fullgångna alternativt döda dem efter födseln det tror jag inte på.

Det är fact checkat och de metoderna som åsyftas blev olagliga 2003.

En Federal lag skulle ju underlätta sättande av rimliga tidsgränser som är lika för alla stater.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mickenyqvist123
Vad utgörs ni MAGA-kramare på FB av då? Hjärnkirurger och atomklyvare?

Jag driver ett företag som gör mer i vinst per månad än vad du förmodligen tjänar på 3 år. Varför ni kommunister vurmar för korrupta kommunister som vill begränsa yttrandefriheten, islamisera Sverige och hela västvärlden, samt driva ändlösa krig är en gåta. Men jag antar att ni är lättindoktrinerade idioter.
Citera
Medlem
Joeybananass avatar
Meanwhile in Philly, där debatten hölls. Demokrat stad, såklart. https://www.youtube.com/watch?v=ATaHLcO1Cr8

Svenska troll får kämpa nu. Amerikanerna är inte dumma, Trump kommer köra över vinmorsan
Citera
2024-09-11, 15:16
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaddyCool64
Han förde klassisk "Ryssrunks"-logik, han kunde inte heller säga vilken sida han stod på i kriget. Han hyllade dessutom Orban.

Tror inte en sekund på Trumps skitsnack att om han satt vid makten så hade aldrig Putin attackerat Ukraina när han sedan Pudlar kring Ryssland.

Det är bara tomt snack.

En tydlig indikation på att Trump inte är den stenhårde revolverman han låtsas som var hans handlingsförlamning när Iran kvaddade Saudiska oljefält i september 2019. Svaret från USA blev noll, nada, ingenting, total passivitet. Här hade mullorna behövt åka på rejält med stryk. Men president Trump var loj och obeslutsam, Iran kom undan med sin attack och USA:s nära allierade Saudi fick sin oljeproduktion halverad.

Jävligt blekt agerat av Trump. En hel del tyder på att Trump är passifist.
Citera
2024-09-11, 15:17
Medlem
Uppenbarligen vann president Trump debatten sett till alla kommentarer på nätet.

Däremot är mainstreammedia inte alls inne på den linjen.
Citera
2024-09-11, 15:17
Medlem
HomoDeuss avatar
Maga flippar ut fullständigt.

https://x.com/BehizyTweets/status/1833729138567295198

Megan Kelly.

Lololol
Citera
2024-09-11, 15:18
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmurfSmurf
Jo, jag vet att abortfrågan är jättestor. Så var det i förra valet också.

Att det inte finns någon tidsgräns i vissa delstater är ju en stor brist, men att man skulle "abortera" fullgångna alternativt döda dem efter födseln det tror jag inte på.
Ingen dödar "dem" efter födseln. Det är infanticide i straffskalan mord.
Som i Sverige.

Finns ingen tidsgräns i Sverige heller.
Citera
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZenFinancier
Följ Elon Musk på X sa jag så får du massor av länkar i honom, och jag kör normalt inte X i en webbläsare.
Kolla Elons tweets så får du hur mycket som helst men du är förstås en struts som inte vill se eller höra.

Clown, du får backa upp dina egna påståenden, förstår du väl? Är det jobbigt för dig att trycka Ctrl+H i din webbläsare?
Citera
Medlem
Newkies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZenFinancier
Jag har sett massor av videos där Kamala har talat de senaste veckorna och samlar inte länkar på hög. Vill du höra all skit hon vräker ur sig rekommenderar jag att du följer Elon Musk på X, då får du massor av länkar av honom.

Elon är ju nu mera Donalds altarpojke...
Citera
Medlem
Casketss avatar
Jäklar vilken återkomst för Demokraterna, älskade för övrigt hur hon lyckades krypa under skinnet på Trump med sina sanna kommentarer om hans brottsregister och lögner. Kamala vann ju absolut även enligt oddsen då Trump bara babblade om massa konspirationsteorier och lögner om Kamala och Joe's politiska ståndpunkter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in