Resultat: Vem tror ni vinner debatten i natt eller blir det ingen skillnad alls.
Trump vinner bekvämt och lätt.
46,24%
461 röster
Harris vinner bekvämt och lätt.
33,00%
329 röster
Det hela var positivt eller urdåligt för båda så att ingen vinner alls.
20,76%
207 röster
2024-09-11, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Hans väljare vill höra och se hans pajaskonster tyvärr. De är inte den faktagranskande delen av befolkningen direkt.

Nej jag har förstått att hans supportrar kanske inte är den smartaste delen av befolkningen direkt med mest studieskulder och då kanske sånt där som fakta och kunskap inte är lika viktigt. Det är den enda förklaringen som jag kan se det.

Men man blir ju på riktigt orolig för mänskligheten att det finns människor som på riktigt köper det som den mannen säger.
Citera
2024-09-11, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PVT1820
Tycker det är galet att Taylor Swift lagt ut hennes stöd för kamala och hennes klimat regler. Swift tar ju förfan privatjet varje dag även om destinationen ligger typ 40 min bort. Visar bara hur korkade demokrater är. Dubbelmoral delux!

Vinner kamala är det kört. Hoppas inte de riggar valet så Kamala vinner.
Skulle vilja rätta ditt inlägg men din undermåliga svenska passar så bra med vad du skrev.
Citera
2024-09-11, 12:31
Medlem
Jag såg ett 15 min sammandrag och var t o m lite vagt uttråkad av detta.
Det är många veckor kvar till valet så detta är inte en kväll som påverkade hur många bestämde sig om lag röd eller blå är bättre alternativet.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Normalbegåvade tog avstånd från Biden och Harris redan innan 2020. Debatten var ämnad för förståndshandikappade. Därav kvalitén, och Trump vann nog inte bland den målgruppen.

Det har du antagligen rätt i, det får jag ge dig
Citera
Medlem
Citat:
Hon har varit advokat och åklagare i många år, knappast förvånande att hon sopar rent med den lågt skjutande gamla gubben.
Risken är väl dessutom stor att Trump-lägret köpt sin egen propaganda om att Harris skulle vara ovanligt korkad så man fuskat med förberedelserna. Det tog inte många minuter innan Kamala lyckades trigga Trump. Sorglig föreställning.

Om han bara hållit sig från att låta som en total foliehatt så hade han vunnit många bara på att han är man och vit.
Citera
2024-09-11, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Nej jag har förstått att hans supportrar kanske inte är den smartaste delen av befolkningen direkt med mest studieskulder och då kanske sånt där som fakta och kunskap inte är lika viktigt. Det är den enda förklaringen som jag kan se det.

Men man blir ju på riktigt orolig för mänskligheten att det finns människor som på riktigt köper det som den mannen säger.
Folk vill tro på saker som är för bra för att vara sanna. Enkla lögner säljer bättre än komplicerade eller jobbiga sanningar. Trumps supporters är de som inte förstår enkla saker som att konjunktur är globalt och att jorden är mer än 6000 år gammal.
Citera
2024-09-11, 12:36
Medlem
EnergizerBunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Master.Palm
Lite svårt för döda människor att endorsa någon, kan dock tänkas.

Förlåt mig, jag visste faktiskt inte att Madonna och Celine Dion var döda... jag måste ha missat detta
Du kanske vet något som vi andra inte vet?

Det verkar förresten som att Trump sopade mattan med Harris. Hon svamlar ju bara?
Citera
2024-09-11, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Det hände ingenting. Det är bara i medierna saker påstår hända.
Japp och även i impotenta Media händer ingenting mer än ettor och nollor som byter plats i datorerna.

Allt händer i våra egna tankar men ingen har sett dom för de är som nattens drömmar.

Och var de kommer ifrån vet ingen. Bara en ny drömhistoria om hjärnan eller annan ovetenskaplig tes osv.

Allt är tomt eller fullt så det finns obegränsat många vinnare och förlorare efter debatten, är min tanke inte mer sann än andras tankar.

Både ock och försöka hitta vinnaren duger väl bra!

Välj den som gläder dej för ingen bryr sig så vi ses snart igen på fb och väntar in nästa spektakel med god dualistisk, hopplös underhållning för något måste vi göra, eller hur.

Trump, Kamela eller Tomten?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnergizerBunny
Förlåt mig, jag visste faktiskt inte att Madonna och Celine Dion var döda... jag måste ha missat detta
Du kanske vet något som vi andra inte vet?

Det verkar förresten som att Trump sopade mattan med Harris. Hon svamlar ju bara?

En majoritet av dem namn du listade är döda, visste du inte det? Detta var dessa jag avsåg när jag skrev att de var döda. Jag avsåg ingalunda Levander personer, när jag gav dem epitetet döda.

Dock kan man idag med säkerhet säga att Trumps politiska karriär är stendöd.
Senast redigerad av Master.Palm 2024-09-11 kl. 12:39.
Citera
Medlem
Citat:
Folk vill tro på saker som är för bra för att vara sanna. Enkla lögner säljer bättre än komplicerade eller jobbiga sanningar. Trumps supporters är de som inte förstår enkla saker som att konjunktur är globalt och att jorden är mer än 6000 år gammal.

Men det borde inte vara svårt att reda på om det han säger stämmer, alla borde ha ett internet och tillgång till google. Men då börjar man väl förmodligen böla om en stor konspiration där Wikipedia och alla andra stora faktasajter är pro-demokrater.
Citera
2024-09-11, 12:38
Medlem
EnergizerBunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish
I kombination med ett katastrofalt och faktiskt patetiskt debattframträdande från Trumps sida är det inte konstigt att OU ser ut som de gör just nu.

Du måste vara gravt vänsterbliven.

Det där fruntimret som mötte Trump svamlar ju bara? Bara svammel allting. Hon är okunnig men är stor i käften. Och dumma vänsterblivna köper hennes lögner.
Citera
2024-09-11, 12:38
Avstängd
Grontarskonts avatar
Harris var minst dålig och Trump riktigt dålig!

Känns som om DP trodde att han skulle möta Biden!

Sa ju tom fel ett antal gånger. Dåligt påläst och alla konspirationsteorier! Man blir bara trött på skiten som kommer ut ur gubben!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in