2024-09-09, 16:36
Medlem
braatthas avatar
Stod bakom två kvinnor vid en Bankomat på nittiotalet dom var fnittriga och den ena hade leopadtigts,
Själv var jag ganska överförfriskad och sa till henne, dig känner ja igen hon smilade upp sig och jag sa du är ju Mona Salin.. hahaha.
Men det var ju på Mona Seilitz sa bara fel namn.
Hon var helt säker på att jag hade fel vilket jag ju hade.

I borgholm fans det många kändisar förr i tiden, nu är man ju inte ute direkt.
Har stött på Loffe Carlsson, han var inte så munter, ville nog bara vara i fred.
spelat biljard på Stadshoteller med Triple & Touch
samt i Jönköping blev fotad med Sveriges första rymdfarare Fuglesang och borttrollad av ljung i Brynolf & Ljung
Citera
2024-09-09, 16:55
Medlem
forlatforatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tsukamoto
Och vem är detta?
en Amerikansk rappare
Citera
2024-09-09, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JerryCotton
O nu äger en bekant till mig den bilen.

Då har vi samma bekant. Det är en kompis till mig som äger den numera svarta 458:an som MP byggde om och breddade karossen på. Står fortfarande Persbrandt på insteget på trösklarna.
Citera
2024-09-09, 17:02
Medlem
Masingas avatar
Leila K på "plattan". Kanske inte så udda
Citera
2024-09-09, 17:03
Avstängd
Mohaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkogsSaab
Är nog ganska många som träfafat Loffe Karlsson, en rejält trevlig fylltratt på sin tid.
Träffade honom på mitt stamhak på den goda tiden, han gjorde ett gästspel på teatern i min dåvarande hemstad.
Genuint trevlig och utåtriktad person.
Även jag har träffat Loffe. Det var en sen kväll på Södermalm. Han bromsade in med sin motorcykel intill mig och frågade vad klockan var.
Citera
2024-09-09, 17:19
Medlem
Jag jobbade och bodde på en gård för drygt 15år sedan. Där hyrde Lalla Hansson ett litet torp, Han bjöd in mig på öl en kväll efter de var jag hos honom nästan varje kväll och drack öl och lyssnade på vinyler och när han fick feeling brukade han ta ton
Citera
2024-09-09, 17:22
Medlem
Såg bruce willis gå runt i LA för många år sedan. Tog ett tag innan poletten föll ned vem han var. Trodde inte dom rörde sig bland vanligt folk så mycket. Var nog en 20 år sedan.
Citera
2024-09-09, 17:23
Medlem
Baisers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsEjPK
Intressant ! Jag menar hon är ju super trevlig nästan över trevlig i Tv & käck !

En kompis till mig träffade för länge sedan Magnus Härenstam (kommer ej ihåg var tyvärr ) och blev förvånad för han var sur och otrevlig.Mot flera .Han fick uppfattningen att det inte bara var att han hade en dålig dag utan att han var sådan.

Träffade Sten Nordin på moderaternas valvaka 2010, gubbe hade hög mysfaktor när han satt i morgon soffan i SVT eller Tv4, men jäklar vilken dryg skit det var i verkligheten. Och då hade ändå moderaterna vunnit valet.
Citera
2024-09-09, 17:24
Medlem
Kända personer på udda platser.
Var på fika hos en kompis utanför västerås för en herrans massa år sen.
Plötsligt dyker det upp en dm i gummistövlar och lite bonnit klädd som såg lite bekant ut.
Sen kom jag på att det var Grynet Molvig, och kanske inte så udda då min kompis hyrde ett hus vid Gäddeholm.
Men kändes udda då.
Citera
2024-09-09, 17:24
Medlem
brianmolkos avatar
Udda ställe ? en del här låter som vanlig kändisspotting
Vet inte exakt vad ni menar men lite oväntatde
men Per Oscarsson i aula på ett sjukhus
Tommy Körberg på Stadium
Bengt Alsterlind på Robin Hood (Coop kallade sig så då )
Börje Salming flera gånger på röda linjens tunnelbana
Izzy Young på Dylan konsert
Har dock sett flera kändisar men udda ställen
Pappa har iaf sett Olle Jönsson vid en pissoar

Men udda kanske är mer Prins Carl Philip på
återvinningsstation
Mick Jagger på Polarn o Pyret
Eva Röse i mitt sovrum
(de tre sista är påhittade
och valde lite knasiga ställen
Citera
2024-09-09, 17:58
Medlem
KnolaDinMamas avatar
Tomas Di Leva är mycket i Sickla Galleria och beställer sitt kaffe på Espresso House. Har stött på honom många gånger när jag köpt mitt kaffe där, och han är aldrig klädd som i TV. Han går i vanliga kläder, jeans och jacka och pratar normalt, inte som en flummig figur.

Markoolio har också rört sig i samma centrum med familjen, alltid pratandes i mobiltelefonen.

E-Type har jag snackat med på krogen. En jävligt tråkig, introvert och fyrkantig snubbe.
Senast redigerad av KnolaDinMama 2024-09-09 kl. 18:04.
Citera
2024-09-09, 18:01
Medlem
Adonis.s avatar
Träffade på Annika Strandhäll (s) & Morgan Johansson (s) för ngt år sedan på swingersklubben Par i Hjärter, Solna.

De var där tsm, men jag träffade dessvärre aldrig på dem på den lättklädda nedervåningen (där det sexuella händer ) utan endast på den mer allmänna bardelen där kläder är tillåtna

Jag var där med kvinnlig bekant & vi sa båda till varandra att hade vi stött på Annika en trappa ner så hade hon varit vår för natten. Morgan? Not so much.

Att Annika är blåst visste vi men att hon var så het o sin tajta lilla outfit, det hade jag aldrig trott
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in