Resultat: Vem tror ni vinner debatten i natt eller blir det ingen skillnad alls.
Trump vinner bekvämt och lätt.
46,24%
461 röster
Harris vinner bekvämt och lätt.
33,00%
329 röster
Det hela var positivt eller urdåligt för båda så att ingen vinner alls.
20,76%
207 röster
2024-09-10, 19:59
Bannlyst
Trump är en idiot och kan endast vinna debatter om motståndaren gör bort sig som Biden gjorde.
Men han har ett enormt Trumpkort och det är att Kamala Harris misskött migrationen å det grövsta.
Citera
2024-09-10, 20:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ziracorn
O3.00 abc.
SVT play och kanal 1 sänder live från 02:55.
Citera
2024-09-10, 20:02
Medlem
Carl S Bergs avatar
Kamela framstår, och har alltid framstått som helt korkad. Pratar med pressen sämre än Stefan Löfven, och då snackar vi korkad. "You know it´s cold, when you go outside and it´s cold". Citat av dylik karaktär kommer vi få oss till livs varenda jävla dag om det där skåpet blir POTUS.
Jag håller helt klart Trumpen högre av di där två iaf
Citera
2024-09-10, 20:02
Medlem
ziracorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackstasi
Som miljöpartisten Marcus Oskarsson i morse i TV 4 tog alla tänkbara chanser och lite till att förnedra Trump, har media redan korat Harris till vinnare.
Där spelar det ingen som helst roll vad Trump säger.
Det är så det fungerar i dag.
Trodde Marcus var KD, men jag kan ha fel.

Tror oxå att FITTAN Kamala tar det tillbaka slut.

Just för att hon är ett sliddjur.

Trump har för mkt ärlighet och oärlighet i sig.

Kamala har nada.
Citera
2024-09-10, 20:09
Medlem
RebuildSwedens avatar
Viktigt att Trump är välförberedd. Med dom rätta frågorna till Harris så kan han avslöja vem hon egentligen är. Hoppas han ligger på!
Citera
2024-09-10, 20:15
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Lite kul att omröstningen här säger att Trump ska vinna och att han är "överlägset bra".

Flashback är ju ökänt för extremism och kvinnohat. Ha detta i åtanke när ni läser kommentarerna.
Citera
2024-09-10, 20:16
Medlem
ziracorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korvstofft
Kommer flyktingfrågan upp så kommer Harris bli slaktad.

Ja.
Citera
2024-09-10, 20:21
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl S Berg
Kamela framstår, och har alltid framstått som helt korkad. Pratar med pressen sämre än Stefan Löfven, och då snackar vi korkad. "You know it´s cold, when you go outside and it´s cold". Citat av dylik karaktär kommer vi få oss till livs varenda jävla dag om det där skåpet blir POTUS.
Jag håller helt klart Trumpen högre av di där två iaf

VÄLDIGT vad dålig Trump måste vara då, eftersom Harris leder poll-of-polls med 2-3%
Citera
2024-09-10, 20:23
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Även om det hade varit intressant att se debatten live, så kommer jag titta på höjdpunkterna tidigt imorgon bitti istället. Kl. 03 är lite för sent. Hoppas på en sansad debatt utan för mycket pajaserier.

Jobbar man som mig vaken natt så är detta en perfekt tid spektaklet sänds på. Fram med popcornen och på med tofflorna - här blir det åka av. Synd bara att jag inte vågar/vill vara inloggad på Flashback på jobbet... Får kommentera i morgon, i stället.
Citera
2024-09-10, 20:28
Medlem
Sababas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lundaelev
Saken är att inte kamala kommer behöva få Trump att se dålig ut, det gör han varje gång han framträder nu för tiden på bästa tv-tid. Om kamala inte gör något konstigt eller helt oväntat blir det garanterad vinst.

Trump gjorde bra ifrån sig sist så han har ju bevisligen förmågan att behärska sig. Det behöver han inte på rallyn med supportrar.
Citera
2024-09-10, 20:34
Medlem
Wayaheads avatar
Ska bli underbart att både få se och höra hur Trump sopar golvet och förgör hyenaskrattet Harris!
Citera
2024-09-10, 20:37
Medlem
jugbandbluess avatar
ända sedan jag var liten och reagan stod mot mondale har det hetat att det är det viktigaste valet någonsin. verkar det rimligt, att alla amerikanska val är de viktigaste någonsin? debatter är också kraftigt överskattade och har mycket mindre betydelse än vad som påstås. förra debatten var undantaget enbart därför att bidens demens blev uppenbar.

om trump verkligen innebar en förändring skulle han tas av daga med sprängmedel eller gift. så enkelt är det. den permanenta regeringen skulle aldrig tillåta avsteg från utrikespolitiken eller centralbankens penningpolitik.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in