2024-09-10, 16:05
Medlem
När är det som åker till parkeringsplatsen? Nu sista veckan i september var det väl? Hon beskriver det som att det blir kaos i huvudet om hon inte packar i tid. Hon ger aldrig nån förklaring till det, ligger det en diagnos och skramlar ändå?
Citera
2024-09-10, 16:44
Medlem
motyls avatar
Hanna ville ju prompt få ut Lars så tidigt som möjligt och fejkade symtom på havandeskapsförgiftning, kanske är de sista veckorna i magen som skippades en av orsakerna till att Lars är sjuk så ofta. Sen tror jag att Hanna tolkar allt över 37,5 som hög feber (som någon annan här var inne på) som direkt ska behandlas med Alvedon.
Citera
2024-09-10, 16:46
Medlem
chiaras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
När är det som åker till parkeringsplatsen? Nu sista veckan i september var det väl? Hon beskriver det som att det blir kaos i huvudet om hon inte packar i tid. Hon ger aldrig nån förklaring till det, ligger det en diagnos och skramlar ändå?

Om hon har en diagnos skulle hon vinna så mycket på att prata öppet om det och prata om styrkor och svårigheter att rodda hem, familj, föräldraskap och så. Det hade hon fått många följare av tror jag. Det är ju inget negativt med diagnoser. Det kunde bli bra inlägg
Citera
2024-09-10, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Vad jag förstått så åker dom fredagen den 27 september och kommer hem fredagen därpå. Det är alltså drygt två veckor kvar innan packningen behöver vara klar! Gissar att hon också måste ut på x antal shoppingrundor för att komplettera allt som behöver packas med! Förresten, har det inte varit ovanligt lugnt med shoppingen senaste tiden?
Citera
2024-09-10, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chiara
Om hon har en diagnos skulle hon vinna så mycket på att prata öppet om det och prata om styrkor och svårigheter att rodda hem, familj, föräldraskap och så. Det hade hon fått många följare av tror jag. Det är ju inget negativt med diagnoser. Det kunde bli bra inlägg

Nämen precis. Man hade ju fått lite mer förståelse för hennes ibland märkliga vanor och saker hon gör .
Citera
2024-09-10, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Vad jag förstått så åker dom fredagen den 27 september och kommer hem fredagen därpå. Det är alltså drygt två veckor kvar innan packningen behöver vara klar! Gissar att hon också måste ut på x antal shoppingrundor för att komplettera allt som behöver packas med! Förresten, har det inte varit ovanligt lugnt med shoppingen senaste tiden?

Jo det var längesedan det kom något från nån affär. Senaste var väl overallen men det är ju sånt man behöver. Det är ju positivt 😊
Citera
2024-09-10, 18:50
Medlem
Det ser ut som att de köpt nytt vardagsrumsbord på filmen där hon försöker vagga L i bärselen. De var ju på IKEA förra veckan väl så de kan ju ha handlat då. Hon har kanske läst kritiken här och vill inte lägga ut vad hon handlat. Man har ju inte fått se vad hon handlat på Ikea alls. Ingen haul 😬.
Citera
2024-09-10, 19:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Skippan123
Det ser ut som att de köpt nytt vardagsrumsbord på filmen där hon försöker vagga L i bärselen. De var ju på IKEA förra veckan väl så de kan ju ha handlat då. Hon har kanske läst kritiken här och vill inte lägga ut vad hon handlat. Man har ju inte fått se vad hon handlat på Ikea alls. Ingen haul 😬.

Skrev detsamma, är inte konstigt om hon inte lägger ut då många har skrivit negativt om hennes hauls
Citera
2024-09-10, 19:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin

Haha ja det borde ju egentligen vara noll saker som behöver handlas eftersom allt från salt till en ny garderob till L köptes inför resan som inte blev 😅
Citera
2024-09-10, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kavelmassage
Haha ja det borde ju egentligen vara noll saker som behöver handlas eftersom allt från salt till en ny garderob till L köptes inför resan som inte blev 😅
Lars kläder har säkert hunnit bli för små då hon enligt H växer så det knakar och saltet har dom säkert hunnit göra slut på hemma! 🤣😆🤪😝
Senast redigerad av MissDolphin 2024-09-10 kl. 20:09.
Citera
2024-09-11, 09:33
Medlem
Ibland tror jag att du driver med mig Stig-helmer
Citera
2024-09-11, 09:54
Avslutad
Fin uppvisning av budet hon fått!
Men synd att hon måste kasta in svordomar och förvränga sin röst, drar ned hennes trovärdighet tycker jag 😬
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in