2024-07-31, 22:34
Medlem
Har svårt att tro att genomsnittlige ryssen vill alliera sig med tredje världen för att kriga mot sitt eget folk.. är bara Putin som är så sjuk. Nej få bort Putin så joinar Ryssland västs sida i kommande religions/raskriget
Citera
2024-08-01, 07:12
Medlem
AskMeAboutJesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezity
Har svårt att tro att genomsnittlige ryssen vill alliera sig med tredje världen för att kriga mot sitt eget folk.. är bara Putin som är så sjuk. Nej få bort Putin så joinar Ryssland västs sida i kommande religions/raskriget
Den genomsnittlige ryssen är intresserad av Ryssland och sitt eget liv i Ryssland. Dina problem med olika folkslag kommer inte att påverka ryssar i någon större utsträckning.

Ryssarna kommer förstås inte att behöva kriga mot NATO i Europa för alla trupprörelser över gränserna mellan Ryssland och NATO-Europa kommer att sluta med total slakt. Ryssar hos oss blir slaktade med konventionella vapen och NATO-trupper i Ryssland eller Belarus blir slaktade med taktiska kärnvapen, det enda vapen Ryssland har i överflöd.

Du kommer att få ditt raskrig men först blir det kärnvapenkrig och nukleär vinter med total massvält och då kommer du att ena dig mot andra etniska grupper som konkurrerar om de sinande resurser som ännu finns kvar.

I Eddan kallas det för Ragnarök och i Bibeln för den stora vedermöda som föregår Jesus återkomst.
Senast redigerad av AskMeAboutJesus 2024-08-01 kl. 07:14.
Citera
2024-09-09, 19:23
Medlem
Tycker ni att tredje världskriget är nära?

Isf hur är ni förberedda? Tänk att nästa vecka börjar bomberna slå in och alla flygplatser stänger. Hela Norden är med i NATO, dvs hela Norden drabbas. Ingenstans att ta vägen. Vill höra era tankar.
Citera
2024-09-09, 19:26
Medlem
Vi hade drabbats med eller utan Nato, så oroa dig inte för det. Är du orolig för 3 världskriget så bör du flytta till Nord Polen.
Citera
2024-09-09, 19:28
Medlem
AsaWads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Povdeluxe
Isf hur är ni förberedda? Tänk att nästa vecka börjar bomberna slå in och alla flygplatser stänger. Hela Norden är med i NATO, dvs hela Norden drabbas. Ingenstans att ta vägen. Vill höra era tankar.

Om du hade frågat folk 1937 om de trodde det fanns risk för ett nytt världskrig, hade hela västvärlden svarat nej.
Samtidigt angrep Japan sina grannländer och ingen begrep att kriget redan hade startat.

Behöver jag säga mer....
Citera
2024-09-09, 19:29
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Drar ut till Värnen och chillar.
Citera
2024-09-09, 20:03
Medlem
Bone Collectors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Povdeluxe
Risken för världskrig är nästan obefintlig så det är inget som oroar mig. Är inte förberedd alls.

I händelse av det du pratar om så skulle jag åka ut till landstället, med allt jag behöver, hamstra proviant o.dyl. och avvakta en eventuell inkallelseorder.
Citat:
Ursprungligen postat av AsaWad
Om du hade frågat folk 1937 om de trodde det fanns risk för ett nytt världskrig, hade hela västvärlden svarat nej.
Samtidigt angrep Japan sina grannländer och ingen begrep att kriget redan hade startat.

Behöver jag säga mer....
Om du hade frågat folk 1962 om de trodde att fanns risk för globalt kärnvapenkrig, hade hela västvärlden svarat ja.
Samtidigt så var Kennedy fullt medveten om att ryssarna helt enkelt bluffade, satte hårt mot hårt till allas förvåning, och fick ryssarna att vika sig.

"Skenet bedrar".
Citera
2024-09-09, 20:39
Medlem
KinesiskaNudelns avatar
Händer det så händer det. Inte mer än så.

Inget jag direkt går runt och oroar mig för.
Citera
2024-09-09, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bone Collector
Risken för världskrig är nästan obefintlig så det är inget som oroar mig. Är inte förberedd alls.
.

Tack för bra svar. Men undrar varför tycker du att risken är nästan obefintlig? Kan du utveckla?
Citera
2024-09-09, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korvstofft
Vi hade drabbats med eller utan Nato, så oroa dig inte för det. Är du orolig för 3 världskriget så bör du flytta till Nord Polen.
Själv tror jag att Norra Polen inte är det bästa alternativet vid ett nytt världskrig, även om landet lägger extremt mycket pengar på sin militär nuförtiden.
Citera
2024-09-09, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Graenslandet
Själv tror jag att Norra Polen inte är det bästa alternativet vid ett nytt världskrig, även om landet lägger extremt mycket pengar på sin militär nuförtiden.

Då är det nog helt kört såvida du inte har en Fallout bunker
Citera
2024-09-09, 21:26
Avstängd
Galejans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AsaWad

Behöver jag säga mer....
Ja, det behöver du nog. Din liknelse haltar likt Erik den elfte Eriksson. De japanska plundringstågen hade absolut ingenting med Andra Världskriget att göra.

Rent svammel från en liten och rädd individ.

Nej, det blir inget världskrig. Slappna av, gott folk. The Powers That Be tjänar inget på att döda sina konsumenter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in