2024-09-07, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av af-Sintistolpe
Plötsligt ser jag en skäggig person som ser rätt så bekant ut. ”Kolla vad lik den jeppen är Cat Stevens a k a Yusuf Islam”,

Han är bland annat syssling med Sissela Kyle och Jan Scherman, och har gått i skola i Gävle.
Senast redigerad av teellur 2024-09-07 kl. 22:22.
Citera
2024-09-07, 22:15
Medlem
Fettsugnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Proggrogg
Ja nåt fyndigt borde man ha sagt, men där och då höll jag tyst. Det var på ett konstmuseum som hade invigning av en utställning (en förhandsinvigning med kung o drottning o div fint folk), jag sommarjobbade där och assisterade med att hälla upp skumpa i glasen

Kombinationen en stirrande Di Leva och en burk vaselin ger onekligen upphov till diverse associationer

Måste däremot söka på vem Zinat är.

Har också ett Torsten minne, inte lika märkligt alls: han kom in på en krog på Dalagatan med en ung söt blondin, han var klädd i lång svart rock och stegade in med stora kliv och ropade högt till bartendern med teatralisk (vad annars) röst: ”sprit”!
Antar att han var stammis där så han i baren visste nog vilken sort han menade.
Haha, låter som Torsten. Vilka krögare stod ut med honom på 80-90 talet? Antar att han hamnade på den billiga kinakrogen där jag satt för att han var portad på bättre ställen
Citera
2024-09-07, 22:56
Medlem
Höll på att stöta ihop med Björn Ling i en korsning. Jag körde ut framför honom (högerregel, företräde) han börjar du ligga i röven på mig och ljustuta i säkert en kilometer.
Citera
2024-09-07, 23:12
Avslutad
Tomas Brolin i en hiss på ett sjukhus
Citera
2024-09-07, 23:14
Medlem
Tvättat händerna bredvid kronprinsessan Victoria på toaletten på Grand Hotell någon gång typ år 2004-2005. Utanför stod Carl-Philip och Daniel och snackade.
Citera
2024-09-07, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tobbe321
Satt på ett fik med Kjell Lönnå och Ragnar Skanåker för några år sedan. Det var riktigt oklädsamma ramsor som sjöngs om bla Mats Weiderstål.

Haha, vilken dröm! Bästa kändisspottingen ever.
Citera
2024-09-07, 23:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Reinfeldt satt och käkade kebab på ett sunkigt haks uteservering i en mindre ort (20000 invånare) under sin tid som statsminister. Två bord bakom honom satt, vad jag tror var, två livvakter.

Egentligen inget märkvärdigt med det, klart grabben ska få trycka en kebab. Blev bara så förvånad att han dels:
1. befann sig i staden, helt oannonserat. Var väldigt otippat. Ingen verkade förövrigt bry sig om att han satt där.
2. men också att han satt så öppet, mitt på torget. Bortsett från livvakterna så var han väldigt exponerad. Det var bara att tunt rep som skiljde honom från förbipasserande.

Jag gillar det här. Att statsministern bara kan käka en kebab och att då det inte är ett PR jippo folk inte kommer och stör allt för mycket. Kanske inte hade funkat längre, vem vet. Men det här är när Sverige är som bäst.
Citera
2024-09-07, 23:53
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ko-vid-19
Flygplatser, tåg, restauranger, matbutiker, krogar... Fan vilka udda ställen ändå!
Det är fan så mycket mer intressant att få en ögonblicksbild av en känd människa, än att rapa upp en lista på namn på kändisar man sett. Det är snarare det udda mötet som är intressant, inte platsen!

Vad har du själv tillfört till tråden?
Citera
2024-09-08, 00:40
Medlem
maktspels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
läste sportaffär
Ja då hade jag kanske haft bättre anledning att beskriva det som "udda ställe".
Citera
2024-09-08, 00:45
Medlem
Jag har suttit bredvid ABBAs numera bortgångne basist Rutger Gunnarsson på en flight till London. Han var en trevlig prick.
Citera
2024-09-08, 00:48
Medlem
Träffat några, men den mest otrevligtaste var Lotta Engberg på ett event. Spyr lite när jag ser henne på tvn. Otroligt ytlig och dryg.
Citera
2024-09-08, 00:59
Medlem
MrsEjPKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redrum.187
Träffat några, men den mest otrevligtaste var Lotta Engberg på ett event. Spyr lite när jag ser henne på tvn. Otroligt ytlig och dryg.

Intressant ! Jag menar hon är ju super trevlig nästan över trevlig i Tv & käck !

En kompis till mig träffade för länge sedan Magnus Härenstam (kommer ej ihåg var tyvärr ) och blev förvånad för han var sur och otrevlig.Mot flera .Han fick uppfattningen att det inte bara var att han hade en dålig dag utan att han var sådan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in