2024-09-09, 18:31
Medlem
jackflashs avatar
Träffat och träffat. Stötte ihop med Alec Baldwin på Grand Central i New York. Han var en del av ett större bröllopsfölje som stod och tog kort i trappan. Gick precis intill honom och fick tänka efter ett tag innan jag insåg vem det faktiskt var.

Har även haft en lång konversation med "trötta killen" Peter Rawet i garderoben på Sturecompagniet. Han var rejält klappkanon och berättade hur mycket han gillade oss göteborgare. Rätt trevlig typ.
Citera
2024-09-09, 19:35
Avslutad
Udda och Udda men jag hade inte väntat mig Demirok på Uniqlo i helgen. Mobilen verkade viktigare än dottern (?)
Citera
2024-09-09, 19:40
Medlem
pazeras avatar
Stötte på Michael Schumacher för ca. 15-20 år sen. Åt på en lyxrestaurang i Kuala Lumpur. Jag hade ingen aning vem han va, men en i sällskapet påpekade att han va där. När vi skulle lämna restaurangen stod hans sällskap och blocka utgången, jag tappade en herre försiktigt i sidan och sa "Äggskjuse me" för att komma förbi, detta va tydligen "Schumacher" enligt mina vänner...
Citera
2024-09-09, 19:56
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Runar irrade omkring nere vid pendeln på Stockholms central. Det var nog inte hans hemmaplan.
Citera
2024-09-09, 19:57
Medlem
Mnomads avatar
Dejan Kulusewski med en mycket liten hund i koppel vid Torsplan i Stockholm. Förra sommaren tror jag, börjar bli dement.
Citera
2024-09-09, 20:07
Medlem
Jag hamnade i toalettkö bakom Christian Luuk på ett SJ tåg mellan Sthlm-Gbg. Personen som var inne på toaletten tog väldigt lång tid på sig så det blev lite pinsam tystnad. Till sist gav jag upp kön och kände att jag kunde hålla mig istället för att gå in på toaletten som någon suttit på allt för länge. Tramsigt jag vet men ja
Citera
2024-09-09, 20:13
Medlem
Silltunnas avatar
Jag satt ensam och sur och drack en kopp kaffe vid ett bord på ett fik i Gbg i slutet av 80-talet. Plötsligt hördes ” Ehh, är det ledigt här”…jag sa ”ja” utan att titta upp och plötsligt satt Per Oscarsson bredvid mig.
Citera
2024-09-09, 20:16
Medlem
Rainmans avatar
Keith Richards på en krog i miami tidigt 2000-tal. Kanske inte ett udda ställe men jävlar vad jag vart ställd när han satt i baren och drack whiskey. trodde först att det var någon lookalike men efter att ha kollat närmare, speciellt på gitarr-fingarna insåg jag att det var han.
Citera
2024-09-09, 20:18
Medlem
Har krökat med Lemmy Mikkey Dee & Phil Campbell efter en spelning på Munchenbryggeriet 2002
Citera
2024-09-09, 20:40
Medlem
Bavaros avatar
Slutet på 70-talet som många andra Kungen i Storlien. Han trängde sig lite före mig i släpliften från Högfjällshotellet upp till backarna. Sen såg jag honom i backen och han var duktig utför men det var inte hans livvakt eller den som var med honom så Kungen fick vänta nere vid liften varje gång på honom.
Citera
2024-09-09, 20:45
Medlem
Micke Persbrandt flertalet gånger vid min brevlåda. Jag hälsade glatt varje dag och tänkte att han såg bekant ut och trodde det var någon jag kände. Han hälsade glatt tillbaka. Sedan kom söndagen och jag slog på tvn och det var Beck, då kopplade jag varför jag kände igen honom.... Jo, jag är dålig på ansikten och ännu sämre på namn.
Citera
2024-09-09, 20:59
Medlem
Bärsat med Erik Ekstrand (Erik och Mackan) på ett lokalt hak i Åkersberga, tror han hade ett landställe i krokarna. Det var ganska direkt efter deras Gumball 3000 runda och han bjöd på en del anekdoter jag inte minns.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in