2024-08-31, 09:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swimp78
Väl formulerat.

Soran, likt t.ex. Federley, verkar inte förstå att det inte nödvändigtvis handlar om att bli dömd för brott. Det handlar om förtroende och hur omtyckt man är av sin publik. Det är ingen mänsklig rättighet att vara känd och älskad bara för att man inte är dömd. Om folket inte är intresserade längre är det kört.

En del i tråden verkar ha samma problem med att förstå det. Soran hade pinsamt lite talang för naturlig humor, men red på vågen av att vara ofelbar pk-hjälte. Den höga svansföringen sabbade för honom.
Citera
2024-09-09, 01:12
Avslutad
Soran Ismail är nu en annan människa, en person som kanske mår bättre nu, men ingen verkar efterfråga hans tjänster. En person som Ismail, som måste ligga med så många som möjligt för att få bekräftelse och det behovet har han fortfarande, sa han i Dokumentären, Persona non grata, bör akta sig för att söka samma liv som förstörde hans tillvaro och en del andras
Citera
2024-09-09, 06:59
Medlem
Vad försörjer sig Sverigehataren på idag, eller är det frugan som får dra in stålarna till hushållet? Arma kvinna, som med all säkerhet ha fått utså hans skit. Har hon några vänner kvar? Vem håller Soran om ryggen förutom frugan, Magnus Betnér?
Citera
2024-09-09, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Vad försörjer sig Sverigehataren på idag, eller är det frugan som får dra in stålarna till hushållet? Arma kvinna, som med all säkerhet ha fått utså hans skit. Har hon några vänner kvar? Vem håller Soran om ryggen förutom frugan, Magnus Betnér?

Han är väl psykolog. Vilket är helt fruktansvärt när man tänker på att han sitter och lyssnar på trasiga människor som behöver hjälp, några säkert för att de utsatts för sexuella övergrepp. Något som jag tror Soran också utsatt människor för.
Citera
2024-09-09, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hoppsasteg
Han är väl psykolog. Vilket är helt fruktansvärt när man tänker på att han sitter och lyssnar på trasiga människor som behöver hjälp, några säkert för att de utsatts för sexuella övergrepp. Något som jag tror Soran också utsatt människor för.

Ja det var väl minst 7-8 st av hans groupies utspridda över landet som uppgav att han hade våldfört sig på dem men inget av det där gick ju till åtal.
Riktigt sjukt att han nu alltså jobbar som Psykolog och kommer i kontakt med unga tjejer som mår dåligt.
Det är direkt olämpligt även om han aldrig blev fälld för något. Det tycker iallafall jag.
Senast redigerad av GoneForever 2024-09-09 kl. 15:02.
Citera
2024-09-10, 16:18
Medlem
akutaccents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoneForever
Ja det var väl minst 7-8 st av hans groupies utspridda över landet som uppgav att han hade våldfört sig på dem men inget av det där gick ju till åtal.
Riktigt sjukt att han nu alltså jobbar som Psykolog och kommer i kontakt med unga tjejer som mår dåligt.
Det är direkt olämpligt även om han aldrig blev fälld för något. Det tycker iallafall jag.

Vet vi vad att han jobbar som just psykolog? Han har inte fått något slags tröstanställning som kurator på en nedgången hälsocentral? Såg på hans Instagram-story att han hade sitt livs första semester så någon sorts anställning har han.
Citera
2024-09-10, 16:33
Medlem
AGHORIBABA1008s avatar
En riktigt äcklig jävel det där, fy fan!
Citera
2024-09-10, 17:03
Medlem
stolenChevys avatar
Förjävligt om den där lilla horungen jobbar med att lyssna på trasiga kvinnors problem. Han borde plocka fimpar på centralen och ingenting annat.
Citera
2024-09-10, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swimp78
Nej nåt brott har inte dömts för, däremot framkom det att han var oskön och gränslös mot tjejer och var i gränszonen sexuellt mot sina fans.
Det kom ju fram att många tjejer vågade komma ut och anklaga honom, och det hade även hörts bland andra komiker som varit ute på vägarna med honom. Att han inte var den där bra människan som gjorde att kommuner betalade honom för att gigga

Och det räcker ju gott och väl för att han skulle tappa fart. Även utan dom.

Och som sagt , Soran kommer aldrig komma tillbaka till där han var. För han har varken styrfarten kvar eller slumpen som gjorde att han hamnade där han var.

Med Soran är ju inte om om säg, Norm McDonald skulle blivit cancelled. För Soran har ingen egen identitet som komiker.

Det finns inte massa "Soran-fans" som strömmar till om han dyker upp på scenerna.

En sån som Louis CK blev i viss mån cancelled. Louis tv-serie lades ner. Men nu är han aktiv på scenerna igen. Och han är ett av de större namnen.

Louis CK hade nämligen nåt Soran aldrig haft: talang för sitt värv

Soran var ju aldrig rolig.Och detta säger jag även om jag hatar SD och är vänstervriden och så där. Han såldes ju in till kommuner som ville vara voke under peak voke.
Men jag har aldrig sett ett korn av komisk talang hos den mannen. NOLL!

Sånt där uppskattar jag.. personer som kan kalla en spade för spade .. vänstermänniskor vill gärna försvara andra vänstermänniskor.. men här fick vi höra sanningen och jag kunde inte sagt det bättre själv..
Citera
2024-09-11, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pistonhonda
Sånt där uppskattar jag.. personer som kan kalla en spade för spade .. vänstermänniskor vill gärna försvara andra vänstermänniskor.. men här fick vi höra sanningen och jag kunde inte sagt det bättre själv..

Ja det där lät ju som en person som tänker själv och inte bara blindt följer vänster-pöbeln sådär som majoriteten av deras väljare gör.
Citera
2024-11-19, 20:42
Medlem
Vad gör mannen myten legenden idag
Citera
2024-11-19, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SuneSnus
Vad gör mannen myten legenden idag
Har inte sett han på söder på väldigt länge, så här är han nog inte.
Tidigare såg jag han flera gånger i veckan,
en gång hälsade han och lilla barnet på hunden när jag tittade in ett skyltfönster,
blev nådigt arg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in