Citat:
Ursprungligen postat av
AldrigNojd
Så om hon nu hade så många bra och fina bilder och videos där msn faktiskt får se vad som händer, varför väljer hon ALDRIG att visa dem? Väldigt underligt att hon alltid ska försvaras på detta sätt. ”Hon visar nog bara inte allt”. Så hon är VÄRLDENS sämsta influenser som lever på att dela med sig av sitt liv, och ändå lyckas hon ALDRIG visa de delarna av sitt liv där hon faktiskt gör något? Det är ju inte möjligt att vara så dålig? Att alltid bara råka visa en hiss-selfie och sen aldrig det man faktiskt gjorde? Eller tycker hon på fullaste allvar att hennes hiss och baksätet i hennes bil är mer intressant att dela än den faktiska destinationen hon ska till?
Men varför vill du så gärna se Lara I vattnet tillsammans med Kevin I badbyxor? Varför räcker det inte med EN bild på dem i vattnet med texten att de har varit och badat? Väldigt underligt att hon alltid ska ifrågasättas på detta sätt.
Att hiss och baksätes bilder är trista, fine, men det är en så kort stund du behöver se det. Klicka dig vidare och titta på nästa som lagt upp något på stories. Jag gillar inte allt som alla jag följer lägger upp heller, framför allt inte daglig helbildsbilder i spegeln och surplande av mat, det är det värsta jag vet. Men bara för det är ju inte Hanna m.fl. fruktansvärda, lågbegåvade människor som ni vill få det till.