2024-09-08, 15:33
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LePaunex
Människan kan ju inte laga mat, ser förskräckligt ut. Lök från frysen? Latheten har inga gränser. Varför försöker hon göra content av detta? Hon måste driva med oss, det kan inte finnas någon annan logisk förklaring. Finns ju absolut inget inspirerande med detta. Men det kommer väl snart "många frågade efter receptet på min köttfärssås, lägger upp ikväll när Lars tvärdäckat".

Den där köttfärssåsen är ikoniskt. Hannas paradrätt som hon är väldigt stolt över.

Det som gör den extra speciell är att allt ska kokas och inte stekas. En kokt köttfärssås alltså. Hennes mammas recept.

I början bestod den enbart av kokande köttfärs och Mutti, plus massa ketchup. Sen har hon lagt till morötter (troligen efter råd från denna tråd).
Citera
2024-09-08, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Den där köttfärssåsen är ikoniskt. Hannas paradrätt som hon är väldigt stolt över.

Det som gör den extra speciell är att allt ska kokas och inte stekas. En kokt köttfärssås alltså. Hennes mammas recept.

I början bestod den enbart av kokande köttfärs och Mutti, plus massa ketchup. Sen har hon lagt till morötter (troligen efter råd från denna tråd).

Någon har orimligt höga tankar om den här trådens påverkan på andra än ”järngänget” som hänger här inne…
Citera
2024-09-08, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AldrigNojd
”Nu ska vi åka och bada” - bild från baksätet i bilen. Tror ni vi får NÅGON bild från det faktiska badet?

Nope... Så typiskt Hanna 😂😂 huuuur kan hon inte förstå att det är totalt ointressant med en bild från bilen som dessutom inte följs upp... Är det så svårt att ta en bild där de badar och skicka upp i stories...
Citera
2024-09-08, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backflashlash
Nope... Så typiskt Hanna 😂😂 huuuur kan hon inte förstå att det är totalt ointressant med en bild från bilen som dessutom inte följs upp... Är det så svårt att ta en bild där de badar och skicka upp i stories...

Samtidigt som ni är många som tycker att hon ska umgås och engagera sig i sitt barn. I bilen har hon ju tid att uppdatera och på badet umgås hon med sin familj. Så fort hon lägger upp en bild på Lara i en aktivitet så är den ju stagead enligt er..” hon gungar inte på riktigt hon har bara lagt sig där och klickat av en bild” ”hon gosar ju inte med sitt barn i babyselen, hon bara låtsas, tar en bild, och sätter ungen framför teven”…
Väldigt oklart vilket kontent ni vill ha, om ni ens vill ha något.
Citera
2024-09-08, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blomsterfantasten
Samtidigt som ni är många som tycker att hon ska umgås och engagera sig i sitt barn. I bilen har hon ju tid att uppdatera och på badet umgås hon med sin familj. Så fort hon lägger upp en bild på Lara i en aktivitet så är den ju stagead enligt er..” hon gungar inte på riktigt hon har bara lagt sig där och klickat av en bild” ”hon gosar ju inte med sitt barn i babyselen, hon bara låtsas, tar en bild, och sätter ungen framför teven”…

Och det beror på att hon alltid delar med sig av så konstiga bilder när hon väl gör det. I lekparken har hon tex placerat kameran i ett träd typ och filmar när både hon och Kevin gungar med Lars. När de badar står Kevin med storts på och ”doppar” Lars fötter i vattnet. Ingenting känns trovärdigt. Om hon bara skulle ta lite NORMALA bilder på något som faktiskt ser ut att ske på riktigt och med inlevelse (som för övrigt tar en minut av aktiviteten) så hade det varit en helt annan grej. Alla andra influensers klarar av det. Men inte Hanna.
Citera
2024-09-08, 17:13
Medlem
Citat:
Och det beror på att hon alltid delar med sig av så konstiga bilder när hon väl gör det. I lekparken har hon tex placerat kameran i ett träd typ och filmar när både hon och Kevin gungar med Lars. När de badar står Kevin med storts på och ”doppar” Lars fötter i vattnet. Ingenting känns trovärdigt. Om hon bara skulle ta lite NORMALA bilder på något som faktiskt ser ut att ske på riktigt och med inlevelse (som för övrigt tar en minut av aktiviteten) så hade det varit en helt annan grej. Alla andra influensers klarar av det. Men inte Hanna.

Hur tusan ska hon filma alla tre utan att ställa ifrån sig kameran?
Hur kan en bild på en pappa med sitt barn doppandes sina fötter i vattnet inte vara trovärdigt? HON väljer väl att visa den bild av alla hon tagit, som tilltalar HENNE mest, där HON tycker att båda är fina och som visar upp den känsla HON vill förmedla. Så gör i alla fall jag när jag väljer ut mina bilder.
Citera
2024-09-08, 17:22
Medlem
Citat:
Hur tusan ska hon filma alla tre utan att ställa ifrån sig kameran?
Hur kan en bild på en pappa med sitt barn doppandes sina fötter i vattnet inte vara trovärdigt? HON väljer väl att visa den bild av alla hon tagit, som tilltalar HENNE mest, där HON tycker att båda är fina och som visar upp den känsla HON vill förmedla. Så gör i alla fall jag när jag väljer ut mina bilder.

Varför måste hon filma alla tre? Varför ska hon göra en sån jävla scen av det och filma det med något slags utifrånperspektiv som bara blir jättekonstigt? Filma det som det är och inte för att ”skapa content”. Och säg inte att Lars och ni ÄLSKAR att bada och så är sanningen att ni doppar hennes tår medan ni ser på. Älskar att bada? De badade inte ens.

Och samma nu. Ingen bild visade att de faktisk badade. Ingen bild på Lars ens.
Citera
2024-09-08, 17:37
Medlem
Citat:
Varför måste hon filma alla tre? Varför ska hon göra en sån jävla scen av det och filma det med något slags utifrånperspektiv som bara blir jättekonstigt? Filma det som det är och inte för att ”skapa content”. Och säg inte att Lars och ni ÄLSKAR att bada och så är sanningen att ni doppar hennes tår medan ni ser på. Älskar att bada? De badade inte ens.

Och samma nu. Ingen bild visade att de faktisk badade. Ingen bild på Lars ens.

Fast du utgår ju endast från en millisekund, som vi fick se, av en utflykt. Vi fick inte se vad som hände innan och efter. Spekulera gärna, det är därför vi här men väldigt ofta utger sig många här med dig VETA sanningen. Min spekulation är att de precis som min familj gör ni vi är på stranden, springer ner och känner på vattnet innan vi byter om och badar. Varför skulle vi INTE tro på att de älskar att bada bara för att vi inte får se det? Hon har kanske massor av bilder från badet men valde kanske den bild som hon tycker blev finast.
Citera
2024-09-08, 17:39
Medlem
En person som inte har något att bevisa, som gör saker med och för sitt barn varje dag, filmar inte aktiviteter med sitt barn på det sättet Hanna gör. Jag förstår verkligen inte hur andra inte kan se det och hur hon kan försvaras i all oändlighet av någon eller några här.

Hannas familj ”går och badar på stranden för de älskar att bada så mycket tillsammans”: En fullt påklädd pappa håller sitt barn vid strandkanten. Får Lars ens sitta i sanden och leka? Pilla med några leksaker i skuggan?

Hannas familj ”leker i lekparken”: Hanna tejpar fast sin mobil i ett träd och filmar en sjukt stagead film där Lars gungas och de står och tittar på. Sedan håller de Lars i famnen och går runt medan hon får ta i löv på träd.

Jag spenderar i alla fall inte tid med mitt barn på det här sättet. Och när jag filmar eller fotar det så görs det VERKLIGEN inte på det sättet. Man filmar en snutt i stunden när man leker. Kanske bara mitt barn syns, kanske jag ber min man filma oss. Kanske jag fotar dem två. Jag ställer inte upp ett stativ och regisserar en onaturlig händelse för att bevisa för världen att jag mInSaNn OcKsÅ går till lekparken once every full moon.

Finns många andra exempel på detta märkliga beteende.
Citera
2024-09-08, 17:42
Medlem
Citat:
Fast du utgår ju endast från en millisekund, som vi fick se, av en utflykt. Vi fick inte se vad som hände innan och efter. Spekulera gärna, det är därför vi här men väldigt ofta utger sig många här med dig VETA sanningen. Min spekulation är att de precis som min familj gör ni vi är på stranden, springer ner och känner på vattnet innan vi byter om och badar. Varför skulle vi INTE tro på att de älskar att bada bara för att vi inte får se det? Hon har kanske massor av bilder från badet men valde kanske den bild som hon tycker blev finast.

Så om hon nu hade så många bra och fina bilder och videos där msn faktiskt får se vad som händer, varför väljer hon ALDRIG att visa dem? Väldigt underligt att hon alltid ska försvaras på detta sätt. ”Hon visar nog bara inte allt”. Så hon är VÄRLDENS sämsta influenser som lever på att dela med sig av sitt liv, och ändå lyckas hon ALDRIG visa de delarna av sitt liv där hon faktiskt gör något? Det är ju inte möjligt att vara så dålig? Att alltid bara råka visa en hiss-selfie och sen aldrig det man faktiskt gjorde? Eller tycker hon på fullaste allvar att hennes hiss och baksätet i hennes bil är mer intressant att dela än den faktiska destinationen hon ska till?
Citera
2024-09-08, 17:50
Medlem
Citat:
Så om hon nu hade så många bra och fina bilder och videos där msn faktiskt får se vad som händer, varför väljer hon ALDRIG att visa dem? Väldigt underligt att hon alltid ska försvaras på detta sätt. ”Hon visar nog bara inte allt”. Så hon är VÄRLDENS sämsta influenser som lever på att dela med sig av sitt liv, och ändå lyckas hon ALDRIG visa de delarna av sitt liv där hon faktiskt gör något? Det är ju inte möjligt att vara så dålig? Att alltid bara råka visa en hiss-selfie och sen aldrig det man faktiskt gjorde? Eller tycker hon på fullaste allvar att hennes hiss och baksätet i hennes bil är mer intressant att dela än den faktiska destinationen hon ska till?

Men varför vill du så gärna se Lara I vattnet tillsammans med Kevin I badbyxor? Varför räcker det inte med EN bild på dem i vattnet med texten att de har varit och badat? Väldigt underligt att hon alltid ska ifrågasättas på detta sätt.
Att hiss och baksätes bilder är trista, fine, men det är en så kort stund du behöver se det. Klicka dig vidare och titta på nästa som lagt upp något på stories. Jag gillar inte allt som alla jag följer lägger upp heller, framför allt inte daglig helbildsbilder i spegeln och surplande av mat, det är det värsta jag vet. Men bara för det är ju inte Hanna m.fl. fruktansvärda, lågbegåvade människor som ni vill få det till.
Citera
2024-09-08, 17:56
Medlem
Citat:

Vet inte varför du citerar mig när du verkar vända dig till andra. Jag har inte skrivit något av de exempel du skriver.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in