Citat:
Du klippte bort den meningen jag svarade på Vilka kloner?
Hotar du mig IGEN?
Jag säger vad jag vill. När jag vill.
Vi får det i detta land. Vill du ha på annat sätt får du väl flytta till Nordkorea.
Jag ger blanka fan i vad du anser att jag får säga eller inte. Begrips!
Jag anser fortfarande att det Chrippa har sagt har han sagt. Han har inte kommit ut med exakt vad som var sant eller inte. Förmodligen vet han inte det själv längre. Det krävs en mycket intelligent människa om alla lögner ska kommas ihåg och jag anser inte att han är intelligent nog för det eftersom pojkvaskern inte själv har koll.
Vi kan ha att göra med en tvättäkta mytoman här.
Hotar du mig IGEN?
Jag säger vad jag vill. När jag vill.
Vi får det i detta land. Vill du ha på annat sätt får du väl flytta till Nordkorea.
Jag ger blanka fan i vad du anser att jag får säga eller inte. Begrips!
Jag anser fortfarande att det Chrippa har sagt har han sagt. Han har inte kommit ut med exakt vad som var sant eller inte. Förmodligen vet han inte det själv längre. Det krävs en mycket intelligent människa om alla lögner ska kommas ihåg och jag anser inte att han är intelligent nog för det eftersom pojkvaskern inte själv har koll.
Vi kan ha att göra med en tvättäkta mytoman här.
Du skrev
”Släpp taget. Det är inte bra att befinna sig i dåtiden så mycket.”
Jag svarade
” Låt oss då höra din och dina kloners stämmor tystna om vad Chrippa sa i mitten av januari och aldrig mer har sagt.
Var en karl för din hatt, yppa inte ett ord om Anjos och Chrippas enda två videos.
Förhudsundersökningen om barnmisshandel är nedlagd”
Du försöker verkligen manipulera läsarna, därför vill jag inte sänka mig till att besvara en så oärlig person.
Linnea och Chrippa har gått vidare, Linnea är friad från alla misstankar, det pågår ingen utredning mot Chrippa vad han vet, han tjänar mer pengar än Joakim, Anjo och Rask tillsammans. Sekten, mobbarna och trollfabriken förlorade alla ronder.
Släpp taget. Dom som i nuläget är misstänkta för brott är sektmedlemmar.