2024-08-22, 16:35
Medlem
Jag vill be er om en tjänst, vi måste gå samman.

LÅTA DET GODA SEGRA ÖVER DET ONDA, LÅTA KÄRLEKEN ÖVERMANNA HATET.

Vad tycker vi om mobbing på sociala medier?
Elaka flerbarnsfäder som förtalar andra vilket i förlängningen utsätter deras egna barn för missaktning, mobbing och utanförskap?

Flera offentliga personer som har gått ur sekten har utsatts på ett oförlåtligt sätt i år. Linnea, Chrippa och Cluee är dom mest talaren exemplen.

Det skulle vara behjärtansvärt om vi kunde tumma upp Cluees video till 1000 likes idag.

https://youtu.be/PoyqD1vhqnU?feature=shared
Senast redigerad av Pallal 2024-08-22 kl. 16:38.
Citera
2024-08-22, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Intressant.
Den hade jag inte tänkt på. Men det stämmer att det är brorsan han ska boxa på om någon. Den som haft en färdig plan från start, sabbat hela hans liv och är boven i det hela.
Men å andra sidan så har han ju skrivit själv att det var L som satte han i häktet för att hon var rädd att förlora honom. Det kan då inte ha varit Jockes fel.
Många frågor dyker upp här.

Ja men om man hårddrar det utifrån vad vissa här så starkt påstår om att det är Jocke som är the mastermind så borde det ju vara honom Chrippa skulle utmana och inte de som tydligen bara är hans undersåtar??
Det skulle ju inte heller bli en svår fysisk match. 🤷🏼

Men nej jag tror inte ett dugg på att Jocke skulle vara någon puppetmaster som dessa nu påstår utan att han varit en bror som tyvärr brydde sig för försökte för mycket att rädda sin bror...
Citera
2024-08-22, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Men nej jag tror inte ett dugg på att Jocke skulle vara någon puppetmaster som dessa nu påstår utan att han varit en bror som tyvärr brydde sig för försökte för mycket att rädda sin bror...
Det är sinnesrubbade vanföreställningar. Förstår vilken frisk människa som helst.
Citera
2024-08-22, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Jag tror inte chrippa vill att dramat ska fortsätta, jag tror inte att chrippa vill att dessa kreatörer ska göra sina videos om Chrippa och Linnea.
Jag tror dock han kanske håller på sanningen för att ha som ett ess att dra fram när intresset försvinner, så han får tittare igen.
Men jag tror inte chrippa vill ha dramat.

Dramat är ju det enda som gör att det finns något intresse överhuvudtaget för honom nu. Och om han nu har sanningen som ett ess i rockärmen till när de blir irrelevanta så kommer han ju bara dra igång det på nytt igen och hålla dramat levande. Så helt klart vill Chrippa ha dramat och uppmärksamheten det ger honom.

Skulle han komma ut med sanningen på ett vuxet sätt skulle han ju istället kunna vinna över tittare igen, precis på samma sätt som han var vinnaren när han kom ut från häktet (och innan han gick tillbaka till Linnea och då fällde sig själv rakt ner i avgrunden) och då kunna bygga upp ett genuint intresse istället som faktiskt bryr sig om honom och inte dramat, så han inte skulle behöva ha det esset.
Citera
2024-08-22, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GregerAfGyllenstie
i flera år har 70% av kommentarerna varit negativa och fram till senaste videon är alla positiva helt plötsligt för han åkte skidor med sin dotter? Luktar skumt.
Dom är inte köpta, det är svart magiiii.
Citera
2024-08-22, 17:17
Medlem
Citat:
Ja men om man hårddrar det utifrån vad vissa här så starkt påstår om att det är Jocke som är the mastermind så borde det ju vara honom Chrippa skulle utmana och inte de som tydligen bara är hans undersåtar??
Det skulle ju inte heller bli en svår fysisk match. 🤷🏼

Varför skulle han slåss mot sin egen bror?
De har djupare problem än att göra upp i nån jäkla boxningsmatch.
T.o.m. Chrippa förstår det, som det påstås inte har ett vettigt tänk.
Här visar han att han har det.
Citera
2024-08-22, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toonajnwan
Det är sinnesrubbade vanföreställningar. Förstår vilken frisk människa som helst.
Det är nu som inte har insyn som inte förstår bättre.

Det kommer

Tickelickeliboomboom.
Citera
2024-08-22, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Jag vill be er om en tjänst, vi måste gå samman.

LÅTA DET GODA SEGRA ÖVER DET ONDA, LÅTA KÄRLEKEN ÖVERMANNA HATET.

Vad tycker vi om mobbing på sociala medier?
Elaka flerbarnsfäder som förtalar andra vilket i förlängningen utsätter deras egna barn för missaktning, mobbing och utanförskap?

Flera offentliga personer som har gått ur sekten har utsatts på ett oförlåtligt sätt i år. Linnea, Chrippa och Cluee är dom mest talaren exemplen.

Det skulle vara behjärtansvärt om vi kunde tumma upp Cluees video till 1000 likes idag.

https://youtu.be/PoyqD1vhqnU?feature=shared
Fler borde stå upp för att få bort mobbingen och offentliga karaktärsmord.
Häxjakterna måste få ett slut och det här är ett bra initiativ.

Dessvärre så är det alltför många i den här tråden som gillar att betrakta hur en ensam blir attackerad och sliten i stycken.
De vill se blod.

Det är riktigt läskigt att läsa vad motståndare önskar den de inte gillar.

Men givetvis så ger jag alltid Cluee mitt ’gilla’.
Citera
2024-08-22, 17:27
Medlem
Citat:
Dramat är ju det enda som gör att det finns något intresse överhuvudtaget för honom nu.

Skulle han komma ut med sanningen på ett vuxet sätt skulle han ju istället kunna vinna över tittare igen, precis på samma sätt som han var vinnaren när han kom ut från häktet (och innan han gick tillbaka till Linnea och då fällde sig själv rakt ner i avgrunden) och då kunna bygga upp ett genuint intresse istället som faktiskt bryr sig om honom och inte dramat, så han inte skulle behöva ha det esset.
Varför tror du det?
Det är Anjo och Rask som har dramakanaler.

Du har väl hängt med? Chrippa berättade vad han förväntades berätta. DET var lögn och det var vad som fällde honom till avgrunden.

När han slutade ljuga och började leva det liv han vill leva, med kvinnan han vill leva och sägs det han vill säga, påbörjade han sin resa från avgrunden som Jocke, Anjo och Rask hade lurat in honom i.

Det är mig en konstig besatthet du har att Chrippa inte ska få vara med en kvinna som lyfter både honom och Lillen. Alla i hans närhet älskar henne och vet att hon har ett otroligt gott inflytande över honom.

Sektens lögner är synade, var-en-da-en.
Citera
2024-08-22, 17:38
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Dramat är ju det enda som gör att det finns något intresse överhuvudtaget för honom nu. Och om han nu har sanningen som ett ess i rockärmen till när de blir irrelevanta så kommer han ju bara dra igång det på nytt igen och hålla dramat levande. Så helt klart vill Chrippa ha dramat och uppmärksamheten det ger honom.

Chrippa hade tittare och följare innan dramat. Dem som vill hålla liv i dramat är tex Anjo och Rask för att tjäna pengar, chrippa postar ju inte ens videos om dramat längre.
Chrippa vill ha tittare, sanningen skulle ge honom tittare.
Han vill inte ha drama, om sanningen skulle ge honom drama då är det ju därför chrippa aldrig kommer gå ut med sanningen, inte ens för att få fler tittare när intresset börjar svalna.
Citera
2024-08-22, 17:44
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Fler borde stå upp för att få bort mobbingen och offentliga karaktärsmord.
Häxjakterna måste få ett slut och det här är ett bra initiativ.

Dessvärre så är det alltför många i den här tråden som gillar att betrakta hur en ensam blir attackerad och sliten i stycken.
De vill se blod.

Det är riktigt läskigt att läsa vad motståndare önskar den de inte gillar.

Men givetvis så ger jag alltid Cluee mitt ’gilla’.
Ja, dem som är emot mobbning, trakasserier, hot, drev, osv, dem är tydligen på "fel sida" enligt vissa användare i denna grupp.
Antalet människor som försöker försvara mobbning, trakasserier, hot, drev, osv, är oroväckande.
Människor som kallar det som skett ett normalt "syskonbråk", människor som försöker förminska allt allvarligt som skett, helt galet.
Citera
2024-08-22, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Ja, dem som är emot mobbning, trakasserier, hot, drev, osv, dem är tydligen på "fel sida" enligt vissa användare i denna grupp.
Antalet människor som försöker försvara mobbning, trakasserier, hot, drev, osv, är oroväckande.
Människor som kallar det som skett ett normalt "syskonbråk", människor som försöker förminska allt allvarligt som skett, helt galet.
De onda brukar klä sig i den godes namn.

De anser själva att det är det enda rätta, för att de själva njuter av det.
Det är så tydligt nu när Chrippa inte släpper mer att hänga upp sig på, då ska de ändå vända och vrida på det, eller så plockar de fram något gammalt och kör ett varv till.
Blodtörstiga jävlar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in