2024-09-07, 13:06
Medlem
På story "inte bara mäklare. Hon är numera även proffs på att ta hand om blommor!"

Är det den mäklaren som vann senaste tävlingen?
Citera
2024-09-07, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stolpen22
Undrar om detta kan vara Jobas lägenhet som sålts. Ser det ut som några musikpriser där på väggen på ett par av bilderna?

https://www.hemnet.se/salda/lagenhet-2rum-hagernas-taby-kommun-hagernasvagen-1,-van-3-7130639354245965259
Den lägenheten kommer han aldrig att sälja efter som det är där han bor officiellt. Även om han under årens lopp tjänat på att hyra ut den i andra hand.
Citera
2024-09-07, 20:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HappySnowman
Nope, den som är såld ligger tydligen på tredje våningen. Herr W bor på andra våningen enligt Ratsit. ("Andra dörren från vänster." Nästan läskigt hur detaljerade de är. )
Det ser ut som grammisar på väggen och det bor ingen på tredje våningen som fått grammis....vilket är underligt m betvivlar påmatt Jonas skulle sälja men om de inte har äktenskapsförord och hon har skulder som måste betalas så kanske han är tvungen att göra det
Citera
2024-09-07, 20:12
Medlem
GastonLeMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Det ser ut som grammisar på väggen och det bor ingen på tredje våningen som fått grammis....vilket är underligt m betvivlar påmatt Jonas skulle sälja men om de inte har äktenskapsförord och hon har skulder som måste betalas så kanske han är tvungen att göra det
Fetade!
Tidigare i tråden antydde väl nån att tandläkaren hade lånat ut pengar?
Om så e fallet så kanske maken känner sig tvungen att rädda situationen, så allt inte går åt h-vete med bästa kompisen?
Den relationen är nog väldigt viktigt i deras sociala spel, då den öppnar dörrar, kan man tänka.
Citera
2024-09-07, 20:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GastonLeMan
Fetade!
Tidigare i tråden antydde väl nån att tandläkaren hade lånat ut pengar?
Om så e fallet så kanske maken känner sig tvungen att rädda situationen, så allt inte går åt h-vete med bästa kompisen?
Den relationen är nog väldigt viktigt i deras sociala spel, då den öppnar dörrar, kan man tänka.

Intressant är dock att HAN har betalningsanmärkningar men inte HON. Och han tog ut mindre än 200.000 i lön förra året medan hon tog ut drygt 300.000.
Citera
2024-09-07, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HappySnowman
Nope, den som är såld ligger tydligen på tredje våningen. Herr W bor på andra våningen enligt Ratsit. ("Andra dörren från vänster." Nästan läskigt hur detaljerade de är. )
Uppgifterna om vilken våning man bor på stämmer inte alltid.
Det står på ratsit att jag bor på andra våningen, stämmer inte.
Någon kollega sa också att det är samma för henne.
Kan ju mycket väl vara Jobas lägenhet, inte så vanligt med grammis-statyetter kanske.
Å andra sidan har man ju lite svårt att tro BE vunnit en sådan.
Citera
2024-09-07, 20:39
Medlem
Citat:
Intressant är dock att HAN har betalningsanmärkningar men inte HON. Och han tog ut mindre än 200.000 i lön förra året medan hon tog ut drygt 300.000.
Hennes bolag har.
Citera
2024-09-07, 20:49
Medlem
Citat:
Ursäkta att jag skrattar.
Det bor ingen på andra våningen heller som vunnit en Grammy.
Eller menar du att vi missat NÄR, HUR, VAR Basic Element fick sin?
Citera
2024-09-07, 20:57
Medlem
GastonLeMans avatar
Citat:
Jag har verkligen inte en aning, spekulera endast.
Men kanske som medioker musiker är det häftigt med en fake statyett?
Jag har några fake guldskivor hängandes på min vägg.
Citera
2024-09-07, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zulithelma
Ursäkta att jag skrattar.
Det bor ingen på andra våningen heller som vunnit en Grammy.
Eller menar du att vi missat NÄR, HUR, VAR Basic Element fick sin?

Alltså, jag har ingen aning om det är "grammisar" på väggen, men det ser ut som typ musikpriser som sitter där på väggen. Har du kollat bilderna? Jag kan ju såklart ha fel då fokus på inte är på tavlorna.
https://www.hemnet.se/salda/lagenhet-2rum-hagernas-taby-kommun-hagernasvagen-1,-van-3-7130639354245965259
Citera
2024-09-07, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stolpen22
Alltså, jag har ingen aning om det är "grammisar" på väggen, men det ser ut som typ musikpriser som sitter där på väggen. Har du kollat bilderna? Jag kan ju såklart ha fel då fokus på inte är på tavlorna.
Det kan givetvis vara vilka priser som helst, men jag tror att de två killar som sitter i fåtöljerna vid prisväggen har en starkare koppling både till lägenheten och priserna än Jobas
https://postimg.cc/HrNSBvpS
Citera
2024-09-07, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zulithelma
Det kan givetvis vara vilka priser som helst, men jag tror att de två killar som sitter i fåtöljerna vid prisväggen har en starkare koppling både till lägenheten och priserna än Jobas
https://postimg.cc/HrNSBvpS

Aha... jag trodde i min tanke att detta var mäklarna jag...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in