Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-07-23, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Banjo-Lasse
Något knas var det absolut där. Sen blev det lite trådsanning att M och A blev ovänner direkt efter detta, men jag är rätt säker på att de umgicks ett tag efter. Men jag kan såklart minnas fel.

Jag tror att brytningen kom när Anna Book satte sin behå på Jonas huvud och skrattade, fotade och la upp på sin IG. Kanske till och med Jonas sa ifrån och My sa det till Anna och det tålde inte Anna.
Citera
2024-07-23, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Nu har hon gjort reklam för @mys_blommor igen utan att reklammarkera.

https://cdn.instanavigation.com/?aHR0cHM6Ly9zY29udGVudC1wcmcxLTEuY2RuaW5zdGFncmFtL mNvbS92L3Q1MS4yOTM1MC0xNS80NTI1MzA1MzRfMTMxMzA3ODQ 1Mjk4NTc0OF81ODkyNjgyMTMyNzUzNzU5ODQ2X24uanBnP3N0c D1kc3QtanBnX2UzNV9wMTA4MHgxMDgwJl9uY19odD1zY29udGV udC1wcmcxLTEuY2RuaW5zdGFncmFtLmNvbSZfbmNfY2F0PTEwM CZfbmNfb2hjPS1uYWlCOVowaGZvUTdrTnZnRUp3VGdsJmVkbT1 BSGxmWkh3QkFBQUEmY2NiPTctNSZvaD0wMF9BWUFrN1hWWHVNc Uh1ZmJuU0NxSE5jUFhpWjBWdG5sdEJLNUx1Rll1NmxndUNnJm9 lPTY2QTQ2QTg3Jl9uY19zaWQ9ZDhkMDJi

Hur många år har hon hållit på att göra reklam utan att markera det?
Citera
2024-07-23, 10:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grynet45
Är väl rädd att de ska bli anmälda om det är så att de har något att dölja. Försöker sig på damage control.

Det är klart att hon och även han insett att det kan bli problem. Så försök med det bara. De som bor i hans lägenhet är de skrivna där och hur stor är den lägenheten? Om SKV pratar med dem som bor där så kanske de inte vill ljuga och säga att Jonas bor med dem. Det blir svårt att visa när de går in i lägenheten för att se var någonstans Jonas sover och bor.
Citera
2024-07-23, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Det är klart att hon och även han insett att det kan bli problem. Så försök med det bara. De som bor i hans lägenhet är de skrivna där och hur stor är den lägenheten? Om SKV pratar med dem som bor där så kanske de inte vill ljuga och säga att Jonas bor med dem. Det blir svårt att visa när de går in i lägenheten för att se var någonstans Jonas sover och bor.
De har har klarat sig i flera år. SKV kan läsa hennes blogg om det skulle bli aktuellt. Det hände Isabella L som sköntaxerades.
Citera
2024-07-23, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grynet45
De har har klarat sig i flera år. SKV kan läsa hennes blogg om det skulle bli aktuellt. Det hände Isabella L som sköntaxerades.

Och i så fall kommer försäkringskassan att begära tillbaka pengar för bostadsbidrag. Och så kanske det här med reklammärkning hinner upp henne för det är så illa.
Citera
2024-07-23, 11:13
Medlem
Citat:
Jag tror att brytningen kom när Anna Book satte sin behå på Jonas huvud och skrattade, fotade och la upp på sin IG. Kanske till och med Jonas sa ifrån och My sa det till Anna och det tålde inte Anna.
Haha, det var ett classic Annamoment

Men de hängde faktiskt efter det, så det var inte det som avbröt vänskapen.
Citera
2024-07-23, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Banjo-Lasse
Haha, det var ett classic Annamoment

Men de hängde faktiskt efter det, så det var inte det som avbröt vänskapen.

Ibland måste såsen puttra lite innan den är klar. Pulversåsen
Citera
2024-07-23, 11:24
Medlem
Citat:
Ibland måste såsen puttra lite innan den är klar. Pulversåsen
Haha, ja där har du en poäng!
Citera
2024-07-23, 12:15
Medlem
TPLs avatar
2 nya stories med reklam för lumpboden på hennes vanliga konto. Hon är trögfattad.
Citera
2024-07-23, 13:23
Medlem
Citat:
2 nya stories med reklam för lumpboden på hennes vanliga konto. Hon är trögfattad.

My(toman) spelar och leker ’dum’
det är fan så illa!
Försmådd, förbisedd och bitter.
Svårt passivt aggressiv som alltid.

Ugh!
Citera
2024-07-23, 15:52
Medlem
HappySnowmans avatar
Citat:
Herregud! My, när du lägger upp såna här saker från butikskontot på ditt personliga konto SÅ ÄR DET REKLAM och då ska det REKLAMMARKERAS!!! Det vill säga det ska stå med STORA bokstäver att det är REKLAM!!!!!!!

Kan du vara snäll och fatta det nu? Alltså seriöst. Det måste till en anmälan snart. Det här är bara helt oacceptabelt. Vi vet att hon läser här inne. Hon har fått dessa tips om och om och om igen. Inte minst från Bloggbevakning. Är hon dum i huvudet på riktigt eller??!?
Citera
2024-07-23, 16:31
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HappySnowman
Herregud! My, när du lägger upp såna här saker från butikskontot på ditt personliga konto SÅ ÄR DET REKLAM och då ska det REKLAMMARKERAS!!! Det vill säga det ska stå med STORA bokstäver att det är REKLAM!!!!!!!

Kan du vara snäll och fatta det nu? Alltså seriöst. Det måste till en anmälan snart. Det här är bara helt oacceptabelt. Vi vet att hon läser här inne. Hon har fått dessa tips om och om och om igen. Inte minst från Bloggbevakning. Är hon dum i huvudet på riktigt eller??!?
Jag tror t o m My fattar reglerna.
Nu är hon bara lite kinkig, och låtsas inte veta hur det funkar

Jag upplever henne som en nutida variant av "skäggiga damen".
Folk flockas runt henne, och småler åt hennes tafatta försök att verka kunnig och relevant.
Extra bonus att hon blir otrevlig så fort nån vågar ifrågasätta henne

Blir hon bara av med sin gratis arbetskraft kommer det lösa sig

Hon har ju inga PT-kunder, så vi behöver inte oroa oss över att hon ger folk skadliga råd.
Krimskramsbutiken får hon för min del gärna fortsätta driva, men jag tror den läggs ner när hon ensam tvingas göra jobbet.
Kanske lyckas hon lura på nån vilsen kund en halvvissen blomma? Det är ju inte hela världen.

Egentligen vill jag bara snabbspola till vad som händer när pengarna tar slut, för hennes liv är ju ganska tråkigt att följa
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in