2024-09-07, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kranskommun
Jo, autism kan visa sig mycket tidigt. Vårt ena barn fick diagnos vid 18 månaders ålder. Du har för övrigt ingen aning om hur hon reagerar när hon ser sin mamma.
Och att barnet vid 10 månader ser sig om efter skärmen, som hon enligt rekommendation absolut inte skulle sättas framför innan två års ålder, är okej med dig?
Citera
2024-09-07, 16:51
Medlem
Jag förstår varför Hanna lyser med sin frånvaro idag på Instagram. Hon förbereder färdigtryckta inbjudningskort till Lars 1 års dag! Blir nog ett jättekalas med tanke på att hon skrivit inbjudningar hela dagen - skall bli spännande att se!
Citera
2024-09-07, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A.D.
Jag förstår varför Hanna lyser med sin frånvaro idag på Instagram. Hon förbereder färdigtryckta inbjudningskort till Lars 1 års dag! Blir nog ett jättekalas med tanke på att hon skrivit inbjudningar hela dagen - skall bli spännande att se!

Ja det blir nog i klass med dopet! Det kanske tom är bokat en proffsfotograf?!

I min familj brukar vi skicka inbjudningar på messenger, funkar perfekt, då kan man anmäla sig där också! 😄
Onödigt med att lägga ut 18 kr i porto på varje brev!
Senast redigerad av MissDolphin 2024-09-07 kl. 17:30.
Citera
2024-09-07, 17:36
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:

Ja såklart, när det var dags att skriva 15 stycken inbjudningskort till dopet så behövdes det tre vuxna för att ta hand om Lars och få till det.

Begåvningseliten samlas väl idag igen för att göra ett nytt svårt arbete.
Citera
2024-09-07, 17:43
Avslutad
Citat:
Kollar inte längre på H IG. Men kommer att kolla på L 1års kalas. Älskade hennes tårtor. Tycker att H var väldigt duktig på det. Själv brukar jag få hjälp av kompisar med tårtor
För 1a gången på evigheter fick H några nya följare idag och gick +
Senast redigerad av tindraninni 2024-09-07 kl. 17:47.
Citera
2024-09-07, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Ja det blir nog i klass med dopet! Det kanske tom är bokat en proffsfotograf?!

I min familj brukar vi skicka inbjudningar på messenger, funkar perfekt, då kan man anmäla sig där också! 😄
Onödigt med att lägga ut 18 kr i porto på varje brev!

Fast i deras fall blir det ju bara typ 36 kr 😅
Citera
2024-09-07, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Idaj0
Fast i deras fall blir det ju bara typ 36 kr 😅
Haha
Citera
2024-09-07, 19:19
Medlem
FruKrokodils avatar
Nu kom en till obligatorisk intetsägande hissbild samt en bild på en sönderbränd köttbit med köpebea.
Blir så inspirerad så ska nog ta en tur i hissen min ja med 😮‍💨

Ps. Står det på riktigt en flaska ketchup framför Hannas tallrik??
Vad använder hon ketchup till i denna maträtt?
Senast redigerad av FruKrokodil 2024-09-07 kl. 19:48.
Citera
2024-09-07, 19:36
Medlem
Vad synd att hon redan är så less på värmen, resan till diktaturen inom kort lär ju bara bli en enda lång pina! 😳😱
Citera
2024-09-07, 19:39
Medlem
Trott på värmen? Fröken som har bott bakom persiennerna instängd i en lägenhet hela sommaren.
Citera
2024-09-07, 19:49
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HobbyMeteorologen
Trott på värmen? Fröken som har bott bakom persiennerna instängd i en lägenhet hela sommaren.

Då kan det bli varmt vet du! Särskilt när man har en inglasad balkong..
Citera
2024-09-07, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Då kan det bli varmt vet du! Särskilt när man har en inglasad balkong..

Ja gud ja, ge henne en grå tråkig vinter så plastblommorna inte bleknar ännu mer 😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in