2024-09-06, 22:57
Medlem
Är det bara jag som är ganska förvånad över att Lars rum inte redan är färdiginrett för en treåring? Har hon ens visat hennes rum på sistone? Är det ens hennes rum längre? Känns som hon klär Lars i jeans och skor som hon vore mycket äldre men hon har inte ens rört hennes rum? Och nej hon måste ju inte sova där inne för att Hanna ska kunna fixa där inne!
Citera
2024-09-07, 08:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AldrigNojd
Är det bara jag som är ganska förvånad över att Lars rum inte redan är färdiginrett för en treåring? Har hon ens visat hennes rum på sistone? Är det ens hennes rum längre? Känns som hon klär Lars i jeans och skor som hon vore mycket äldre men hon har inte ens rört hennes rum? Och nej hon måste ju inte sova där inne för att Hanna ska kunna fixa där inne!

Jag är! Det är mycket av vad jag såg fram emot under min väntan, att inreda ett barnrum riktigt mysigt. Men nä sover därinne gör vi inte. Det måste ju vara att allt hennes skit hon handlar hamnar där? Hon har inte någon riktig tanke när hon köper något.
Citera
2024-09-07, 08:28
Medlem
Maten såg god ut, bra jobbat!
Citera
2024-09-07, 08:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AldrigNojd

Ännu ett bevis på att hon bara var intresserad av att bli gravid och få till den biten. Att hon sen skulle ha ett barn att ta hand om fick nog inte plats i huvudet. Lars är en liten accessoar att visa upp på IG så man kan fortsätta tjäna pengar utan att behöva ha ett arbete. Men ett barnrum skulle visserligen vara ett vettigt content men det är väl för jobbigt. Inte för att ungen behöver det men de flesta som kämpat i evigheter för att få barn brukar ju ha lite intresse kring barnet när det är fött.
Citera
2024-09-07, 09:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av motyl
Nä, nu är det dags att avfölja. Hon delar inte med sig av nånting, uppdaterar knappt och när hon väl gör det är det samma skit som vanligt - åker bil, dricker kaffe, shoppar skräp.

Får intrycket av att hon ligger lite lågt i hopp om att den här tråden ska dö ut.

Jag avföljde för länge sedan.
Går ju ändå att kolla stories
Citera
2024-09-07, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Channy
Det här velandet med boende🥴😒 hur stor lägenhet behöver dem egentligen?? Eftersom hon ideligen tjatar om att de behöver större?
O med hennes inkomst så borde ett lgh/hus vara en smal sak men det klart, kanske svårt att spara till det när bil för en nästan en halv miljon måste skaffas samt 273673 skitprylar från Rusta med mera😤

Det här jäkla fram och tillbaka gällande boendet är såååå uttjatat…
För det första undrar jag också, hur stort behöver dom egentligen??! Man bör ju klara sig med ett barn i en lägenhet som deras.
Och om de nu så gärna vill flytta, kom till skott i stället för att vela hit och dit… är det ett sätt att försöka få följare intresserade??
Citera
2024-09-07, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Banansemla
Det här jäkla fram och tillbaka gällande boendet är såååå uttjatat…
För det första undrar jag också, hur stort behöver dom egentligen??! Man bör ju klara sig med ett barn i en lägenhet som deras.
Och om de nu så gärna vill flytta, kom till skott i stället för att vela hit och dit… är det ett sätt att försöka få följare intresserade??

Hon har fortfarande sin annons ute att dom söker hus att hyra i Smålandsstenar. Även om hon lyckas skrapa ihop till kontantinsats så får hon svårt att få lån av en vanlig bank. Kebabens lön borde dock räcka till ett lånelöfte för så dyra är husen inte däruppe. Men i Malmö är det ju lite annat läge.
Citera
2024-09-07, 11:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av fiesp
Autism manifesterar sig vanligen senare. Ett barn som ser likgiltigt på mamman och ser sig om efter nästa skärm istället är anledning till oro. Tror du att L kommer visa glädje när H hämtar henne på förskolan?

Det vet jag inte, Men tror inte att hon är rädd för Hanna. Sen vet jag inte om man kan göra en anmälan bara för att hon inte ler när Hanna kommer och ska hämta
Citera
2024-09-07, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Hon har fortfarande sin annons ute att dom söker hus att hyra i Smålandsstenar. Även om hon lyckas skrapa ihop till kontantinsats så får hon svårt att få lån av en vanlig bank. Kebabens lön borde dock räcka till ett lånelöfte för så dyra är husen inte däruppe. Men i Malmö är det ju lite annat läge.

Kan du skriva vad som står i annonsen?
Citera
2024-09-07, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backflashlash
Kan du skriva vad som står i annonsen?

Hej!

Vi är en liten familj på två vuxna och en dotter som tänkte kolla om någon eventuellt hyr ut ett hus/radhus i Smålandsstenar med omnejd för långtidsuthyrning? 😊

Vi röker ej och har inga husdjur.
Inga betalningsanmärkningar.

/ Hanna & Kevin

* bild lånad ifrån Google för uppmärksamhet*
Citera
2024-09-07, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fiesp
Autism manifesterar sig vanligen senare. Ett barn som ser likgiltigt på mamman och ser sig om efter nästa skärm istället är anledning till oro. Tror du att L kommer visa glädje när H hämtar henne på förskolan?
Jo, autism kan visa sig mycket tidigt. Vårt ena barn fick diagnos vid 18 månaders ålder. Du har för övrigt ingen aning om hur hon reagerar när hon ser sin mamma.
Citera
2024-09-07, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Hon har absolut haft mer än ett samarbete i månaden, kanske snarare ett i veckan. Sedan tjänar hon ju pengar på adlinks och hon gör ju tydligen även samarbeten som inte syns i hennes eget flöde, ex Colgate och Isbjörn.
Senaste månaden har hon ju tagit ut föräldrapenning så då har det varit lite färre. Hon har väl ändå gjort minst tre samarbete senaste månaden!

Ja så är det kanske. Tänker mer att det varit samma som bara visat under längre tid. Men ja, då har hon definitivt en rejält inkomst!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in