Citat:
Ursprungligen postat av
ensamkrigaren
Den ÄR orkestrerad från centralt håll. Det här var också uppenbart under pandemin och det syntes tydligt hur synkroniserat allting var globalt. Det här direktivet kommer från högsta ort i det judisk-amerikanska imperiet vi kallar västvärlden.
+1
Citat:
Ursprungligen postat av
Blaskig
Ja, det är så frustrerande.
Ska bli spännande att se om vi får rätt och vad en sådan dom leder till. Antagligen en mindre katastrof för yttrandefriheten.
Oavsett hur det slutar denna gång så kommer man försöka stoppa fenomen som FB. Jag undrar dock om det är smartaste att göra? Här kan man ju i alla fall följa aktiviteten. Stoppar man allt digitalt så går ju allt under jord. Då gör man ju som ryska säkerhetstjänsten sedan flera år tillbaka gör, skrivmaskin och kodade brev igen.
Tittar man tex i Italien så gick ju de från 5% ca 2005 till över 15% omkring 2017 som inte längre trodde på det där man inte längre får ifrågasätta. Det är 9 miljoner människor som inte längre köper lögnerna. Det går ju inte bara att vifta bort.
Antingen känner de segervittring och ska försöka stampa ut glöden helt eller har de panik eftersom folk börjar få upp ögonen. Jag tror och hoppas på nummer två.
Citat:
Ursprungligen postat av
Svartskägg
Jag förstår inte. Är det att skriva ordet "neger" som är HMF? Själva texten säger ju inget om att negrer är sämre än andra. Den säger bara att det är dumt att anställa inkompetenta personer.
Som jag förstått det är det inte brott mot någon lag att skriva
neger eller
negerboll osv. Däremot menar de väl att "jävla neger", "judejävel", "jävla muslim" osv är ett brott - hur orimligt det än låter. "Svennejävel" verkar ju vara helt legitimt att säga.
Citat:
Ursprungligen postat av
MyJustice
Kan det vara trollkonton som härjar för att hitta på ett åtalsmål .
skriva en massa dynga för att komma åt FB
?
Det är ju deras MO sedan gammalt.