2024-09-06, 10:50
Medlem
zBr9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Benny98
GW kanske var med på en fest för 20 år sedan och såg något som han inte borde ha sett, men lät bli att ingripa. Svårt att veta vad hon menar egentligen. Men om man inte kan ta fram bevis kommer det här att bli en ny Doris Hopp-skandal med 50 år av spekulationer som blir just bara spekulationer.

Japp exakt, hon skrev inte direkt att han köpt sex, var mycket mer vagt än så. Var å andra sidan så med dom flesta hon la ut också, mer antydningar som var väldigt öppna för tolkning. Även i Maggios fall sa hon ju inte att VM köpt sex, bara att hon utfört en sexuell handling på henne. Och i Mikael Nyqvists post skrev hon typ att han hade "vilda sexfester" vilket också inte direkt pekar ut honom som sexköpare.
Citera
2024-09-06, 10:57
Medlem
RutgerFuchss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mycketpastej
Men då är du ju ironisk. Läs vad jag skrev för något.
Vi får inte blunda för att det kan finnas fler offer än Anna i det här fallet.
Citera
2024-09-06, 11:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av RutgerFuchs
Vi får inte blunda för att det kan finnas fler offer än Anna i det här fallet.

Det vet jag att det gör. https://www.youtube.com/watch?v=_h4CvFhtkEc

Hon berättar om unga tjejer som blev sålda ihop med henne.
Citera
2024-09-06, 11:05
Medlem
Detta är fantastiskt roligt. Hon har inga bevis, det har hon i princip erkänt nu när Hanna Widerstedt frågade varför hon behöver pengar på sin swish. Även andra följare frågar om dessa bevis, och insättningar. Det absolut roligaste för gamla gubben idag är från einsteins instagram:

Hanna Widerstedt (också gett ut en bok om horerier)

Jag vill stötta en syster men du måste vara konkret varför swish behövs. Vore fantastiskt om du kunde ge konkreta kostnader så flashback inte säger att du hittar på.

Anna:

Jag kunde inte bry mig mindre om flashback😂

Hanna:

Men nu flyttade du fokus. Du vill ha stora summor för att hänga ut kända människor. Du tog bort ditt inlägg varför du ska ha pengar från dina följare. Du har inga konkreta kostnader och jag stöttar dig i din historia, vi är systrar i samma bransch. Men jag tror att du måste göra detta snyggt. Bevis först, uthängning efter när du har kött på benen. Nu är det en soppa och du levererar inga bevis vilket gör att detta inte blir så starkt som det hade kunnat.

Årets Kvinna:

DET ÄR EN PROCESS!!!

Detta är så roligt när till och med Hanna (som jag vet är sociopat) tycker den där gör fel.

Kan man anmäla denna fantastiska kvinna till någon? Swishdonationer för att hänga ut människor känns olagligt?
Citera
2024-09-06, 11:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ingakrig
Mikael Nyqvist, ett riksas? Softaste killen på jorden. Göran Greider dricker mest kaffe på caféer i Årsta med sin hund.
Märkliga påståenden

Kände du Mikael Nyqvist och Göran Greider personligen? Du är lika naiv som ett barn och hela vänstern. Varför beter du dig så, har du en agenda?
Citera
2024-09-06, 11:09
Medlem
RutgerFuchss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mycketpastej
Det vet jag att det gör. https://www.youtube.com/watch?v=_h4CvFhtkEc

Hon berättar om unga tjejer som blev sålda ihop med henne.
Då verkar det som att vi är eniga.
Citera
2024-09-06, 11:56
Medlem
Får man fråga vad exakt det är som gör att vi tar den här personen på allvar? Har hon visat några bevis för någonting eller har allt varit påståenden?
Citera
2024-09-06, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sjuktnice
Får man fråga vad exakt det är som gör att vi tar den här personen på allvar? Har hon visat några bevis för någonting eller har allt varit påståenden?

Hennes Instagram är fredagsmys nu. Hon verkar vilja ha betalt för allt. Inga bevis, bara gnabb.
Citera
2024-09-06, 12:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av jimmytheone
Akta dig det är Farligt säga sånna här påståenden. jag fick varning av Mod för 1.06 för jag gjorde nått liknade. Fattar inte hur det är brott mot reglen men tydligen är det eller kanske beror på vem man är..

Sen när det kommer till listan tror jag inte vi ska ta den på särskilt stort allvar då hon verkar vara en mytoman som sagt hon pressat kändisar på pengar igenom utpressning
Det är snällt att du varnar. Men att bli avstängd rån dagens upplaga av FB känns inte som en livskris direkt.
Citera
2024-09-06, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
Ganska många detaljer så det gör det hela onekligen än mer trovärdigt. Såvida det nu var Maggio och inte en kvinna som var väldigt lik Maggio.

Det man möjligen kan tycka är lite off är i så fall att det ska ha hänt på Grodan av alla ställen. Det är ju lite mer aw och klassisk restaurang, inte direkt en plats för spanking och det inte ens år 2006. Men visst, i de lugnaste vatten…
Citera
2024-09-06, 14:18
Medlem
RutgerFuchss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sjuktnice
Får man fråga vad exakt det är som gör att vi tar den här personen på allvar?
Har man enligt egen utsaga haft en riktigt dålig barndom med personlighetsstörda föräldrar, varit mobbad under hela sin skolgång, blivit våldtagen, sålt sex, utpressat människor på pengar, stulit och knarkat större delen av sitt liv, behövs inga konkreta bevis för att bli tagen på allvar.
Den CVn gör att man inte kan ljuga och du kan lugnt lita på allt personen säger.
Senast redigerad av RutgerFuchs 2024-09-06 kl. 14:37.
Citera
2024-09-06, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pudrig
Det man möjligen kan tycka är lite off är i så fall att det ska ha hänt på Grodan av alla ställen. Det är ju lite mer aw och klassisk restaurang, inte direkt en plats för spanking och det inte ens år 2006. Men visst, i de lugnaste vatten…

Sedan beror det på vad man menar med spanking. Inte för att jag tror att någon av dem var iklädd latexdräkt, kattmask, höga stövlar samt läderpiska men f_n vet....

Det händer så många konstiga saker nu för tiden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in