2024-09-06, 09:41
Medlem
zBr9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnutteFia03
Ok, tack!

Det hela är så märkligt upplagt dock. Varför inte släppa en komplett lista på en gång, och varför inte ha med bevisen från början?

Sättet hon gör det här på verkar vara för att få så mycket uppmärksamhet (och swishdonationer?) som möjligt.

En anledning skulle ju kunna vara att hon tidigare lovade att släppa mer material efter att hennes följare swishat henne över en viss summa som hon hade bestämt. Antar att hon inte vill släppa allt hon har på en och samma gång för att då har hon slut på saker att hypa upp nästa gång hon behöver pengar till tjack/hyra.
Citera
2024-09-06, 09:42
Medlem
zBr9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Benny98
Vad är grejen med GW? Jag har sett en handfull namn och GW finns inte ens där. En trådsanning?

Hon la ut en pixlad bild på GW också med en bildtext i stil med "Dålig koll på sexköpslagen? Bitch, du hade koll på lagen!" (inte exakt så hon skrev men ungefär)
Citera
2024-09-06, 09:48
Medlem
Flyer6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Benny98
Vad är grejen med GW? Jag har sett en handfull namn och GW finns inte ens där. En trådsanning?

[edit] GW hade tydligen varit på någon bild.

Som igår nämnde hon Hasse Aro, men sen sa hon inget mer. Inte att det hänt något men hon indikerade att han var ett till namn? Hon är rätt luddig.

Hon nämnde också något om att hennes advokat höll på med något och att mer info ska komma nästa vecka?

Vi får väl se helt enkelt.
Citera
2024-09-06, 09:50
Medlem
Benny98s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zBr9
Hon la ut en pixlad bild på GW också med en bildtext i stil med "Dålig koll på sexköpslagen? Bitch, du hade koll på lagen!" (inte exakt så hon skrev men ungefär)

GW kanske var med på en fest för 20 år sedan och såg något som han inte borde ha sett, men lät bli att ingripa. Svårt att veta vad hon menar egentligen. Men om man inte kan ta fram bevis kommer det här att bli en ny Doris Hopp-skandal med 50 år av spekulationer som blir just bara spekulationer.
Citera
2024-09-06, 09:51
Medlem
pyroclasms avatar
Tjackluder har ju den allra högsta trovärdighetsgraden, det är sedan gammalt. Allt de säger är sant.
Citera
2024-09-06, 10:17
Medlem
Får inte känslan av att Veronica Maggio skulle göra en sån sak inte heller Göran Greider. Känns fejk
Citera
2024-09-06, 10:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ulf-Bredyxa
Fantastiskt trevligt! SVT skulle låta tjejen göra en vuxen julkalender där hon avslöjar en kändis torsk om dagen. Mycket bättre underhållning än att slösa pengar på Allsång på Skansen och Melodifestivalen.

Höll på att skratta ihjäl mig. Då hade till och med jag titta på SVT.
Citera
2024-09-06, 10:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Teddyrosevelt
Får inte känslan av att Veronica Maggio skulle göra en sån sak inte heller Göran Greider. Känns fejk

Göran Greider är ett hycklande as när det gäller vinst i bolag. Gissar på att du inte missat det. Den gubben lever inte som han lär. Blir inte det minsta förvånad om han har köpt sex.
Citera
2024-09-06, 10:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Somone
Hon sa på liven att när hon släpper hela listan kommer det visas bevis så som filmer och bilder. Hon gav ett rätt oklart intryck enligt mitt tycke.

Veta alla utom jag vilken Live du menar?
Citera
2024-09-06, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mycketpastej
Göran Greider är ett hycklande as när det gäller vinst i bolag. Gissar på att du inte missat det. Den gubben lever inte som han lär. Blir inte det minsta förvånad om han har köpt sex.

Han skriver poesi om blommor på hans promenad i skogsgläntor. Han är ingen som köper sex.
Citera
2024-09-06, 10:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Teddyrosevelt
Han skriver poesi om blommor på hans promenad i skogsgläntor. Han är ingen som köper sex.

Hahahah Du är extremt naiv, eller driver du med mig? Gå in på X så kommer du att förstå. Men om du är en verklighetsfrånvänd vänstermupp, då kommer du inte att fatta ändå.
Citera
2024-09-06, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HLundborg
Vad hade hon att säga om Göran Greider? Säkert riktigt svettig och sliskig och tvingade henne lyssna på hans egenskrivna dikter efter akten.
Mikael Nyqvist, ett riksas? Softaste killen på jorden. Göran Greider dricker mest kaffe på caféer i Årsta med sin hund.
Märkliga påståenden
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in