2024-09-06, 09:41
Medlem
På en joggingtur sen kväll vid slussen stannade E-type mig hur man hittade vägen ut pga all ombygge. Hade varit på fest hos Ernst Billgren. Sa att jag saknade hans pappa i vetenskapens värld vilket han tackade för. Jätte trevlig var han.
Annat tillfälle på spybar runt 2000talet nämnde jag också om hans pappa för honom och svarade då att han har de bra och knullar runt nuförtiden. Var nog rätt full då.
Citera
2024-09-06, 10:09
Medlem
sfrges avatar
Det här hände i Stockholm en kall vinternatt nån gång i mitten av 80-talet. Jag gick Sveavägen söderut ner mot Hötorget. Vid korsningen mot Tunnelgatan (den hette så då) stod en påpälsad Leif GW för sig själv. Jag hejade på honom men han kollade bara bort och sa ingenting.

Det såg ut som att han väntade på någon.
Citera
2024-09-06, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pelle000
På en joggingtur sen kväll vid slussen stannade E-type mig hur man hittade vägen ut pga all ombygge. Hade varit på fest hos Ernst Billgren. Sa att jag saknade hans pappa i vetenskapens värld vilket han tackade för. Jätte trevlig var han.
Annat tillfälle på spybar runt 2000talet nämnde jag också om hans pappa för honom och svarade då att han har de bra och knullar runt nuförtiden. Var nog rätt full då.

Det var väl ingen vidare vägbeskrivning!
Citera
2024-09-06, 10:28
Medlem
Odd3lishs avatar
Stötte på Dag Malmberg häromveckan på en fotbollsplan i Onsala, han kollade på sitt barnbarn som spelade match, trevlig gubbe.
Citera
2024-09-06, 11:11
Medlem
Zinat Pirzadeh (Thomas di Levas ex) stoppade mig vid Göteborgs central och gav mig en tjugolapp hon ville att jag skulle ge till en zigenare som satt på Drottningtorget och plågade förbipasserande med sitt dragspel. Själv hade hon bråttom till tåget förklarade hon.
Citera
2024-09-06, 11:14
Avslutad
Såg Peter Magnusson på central stationen för några månader sen. Vette fan om han varit på samma tåg från mig från göteborg . Stött på Stefan Löven på SF bio, Gustaf fridolin vid hötorget

, Gudrun schyman på ett torg ( kommer ej ihåg vilket) , Robert broberg på en park teater , The Mauler hos min frisör ,

Shia labeouf på en restaurang i stockholm,
Carl bildt på en flygplats, även lars ohly, mona sahlin och Björn Gustafsson ( Dynamit harry). De jag kan komma på just nu, kanske glömt någon.
Citera
2024-09-06, 11:29
Medlem
Inget udda. Men satt närheten av Leif GW på en krog på söder. Han var så packad att han ramlade av barstolen. Fick hjälpa honom upp. Men det var knappt så han kunde stå. Ca 8-10 år sedan.
Citera
2024-09-06, 11:33
Avstängd
outback4s avatar
Såg Erik Hamrén med fru på Ikea Kållered (detta hände 2015 och då var EH fortfarande förbundskapten) men bodde kvar i Mölnlycke när han hade fritid, så inte långsökt att se han i trakten.
Såg förvirrad ut som om det var första gången han var på ett möbelvaruhus. Men i och för sig såg Hamrén ofta förvirrad ut.
Citera
2024-09-06, 11:35
Medlem
dickachus avatar
Inte kändis men har festat med Lasse Kronérs brorsa pä Roskildefestivalen
Citera
2024-09-06, 11:55
Medlem
Såg Björn Skifs med frupå Bauhaus i Lännna. Tänkte säga något kul om Drömkåken men hans kroppsspråk gjorde att jag inte försökte skoja.
Babben på en restaurang i Gränna. Käkade maniskt ur en godispåse. 0 glad
Citera
2024-09-06, 11:56
Medlem
Delade hiss med Isabelle Haak en gång, bodde på samma hotell. Bytte några ord, hon verkar vara en väldigt sympatisk tjej. Och låååång, inte ofta jag behöver se upp till andra kvinnor🙂
Citera
2024-09-06, 13:08
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Bavaro
Käkade lunch på MC-tennisklubb under F1-helgen och bordet bredvid satt Boris Becker med sin dotter som han fick med servitrisen i London, dottern var väldigt lik honom, stackars henne. Kanske inte ett udda ställe att träffa på en fd världsetta i tennis.

Haha men det är ju fan coolt :-)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in