2024-09-06, 07:04
Medlem
Trevligt.kontos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baiser
Jag var i Barcelona tror det var 2007 eller 08, och bestämde mig för att gå och kolla på stans prostitutionsstråk.
Det här är mitt på dagen och jag var bara där för att titta.
Helt plötsligt kommer Johan Rheborg klädd som Havana 56 revised, med Hatt och linnkostym och en nätt liten mustasch , med sig har han någon mycket bedagad spanjorska i galaklänning samt ett följe med ca 10 svenska pressfotografer.

Allt var verkligen sjukt.

Tror det var i samband med detta

https://youtu.be/ktET3KSg_Lg?si=YP_ii_QvQWZSs7Du

Detta är episkt. ”Spanjorskan” är en rätt känd transa. Typ Spaniens Basan (även om babsan inte är trans utan drag). Bland det konstigaste men roligaste han gjort
Citera
2024-09-06, 07:06
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av retina
Under en period av att "hitta-mig-själv" reste jag runt i Indien i slutet på 90-talet. Bodde bl.a på ashram (när man ska vara tyst) och min matbordsgranne under en vecka var Alanis Morissette.

The queen herself. Det här är ju kredd. Kan du inte berätta något om henne, hennes personlighet, utstrålning etc?
Citera
2024-09-06, 07:20
Medlem
Sub---Zeros avatar
Jag arbetade inom ett serviceyrke på Södermalm i Stockholm runt 2010 när Millennium-filmerna var rätt nya.

Hade under ett lugnt arbetspass suttit och kollat igenom filmerna för att få tiden att gå, och skulle sedan gå ut och handla. Detta var ovanför Medborgarplatsen, på samma gata där huvudkaraktärens stamkrog (där de blir beskjutna i sista filmen) ligger.
Var mentalt otroligt inne i filmerna när jag gick ner på gatan, och vem möter jag på vägen tillbaka från affären?

Mikael Nyqvist! Ca 50 meter från restaurangen i filmen.
Otroligt märklig upplevelse
Citera
2024-09-06, 07:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bavaro
Käkade lunch på MC-tennisklubb under F1-helgen och bordet bredvid satt Boris Becker med sin dotter som han fick med servitrisen i London, dottern var väldigt lik honom, stackars henne. Kanske inte ett udda ställe att träffa på en fd världsetta i tennis.

Boris, vilken jävla legend ändå. Snart gifter han sig igen. Denna gång i Italien. 🥳
Citera
2024-09-06, 08:19
Medlem
ColaKexs avatar
Mötte en drängfull Ullareds-Morgan på en finlandsfärja för kanske 10 år sedan. Han började med att lägga in runt 6-7 megaprillor under läppen. Sen satt han och fysiskt försökte slita med någon brud runt 25 år till sin hytt förmodar jag. Till slut gick de därifrån hand i hand.

Förra året på en toalett på Arlanda sent på kvällen. Jag står och slår en sjua i pissoaren helt ensam. Döm om min förvåning när självaste Björn Ulveus kommer in och ställer sig bredvid mig och kissar.
Citera
2024-09-06, 08:30
Medlem
MattiasDahls avatar
Jag har åkt hiss med Orup på Gotlandsbåten för cirka 20 år sedan. Har även suttit vid ett bord ganska nära Roy Fahres på Riche.
Citera
2024-09-06, 08:31
Medlem
Jannebigplays avatar
Stötte på Pontus Gårdinger en tidig morgon untanför golfhallen. Bara han och jag stod där i väntan på att det skulle öppna. Väldigt trevlig.
Citera
2024-09-06, 08:32
Medlem
Kokkashugis avatar
Senast var det Peter Siepen på en liten segelbåt i medelhavet.
Citera
2024-09-06, 08:41
Medlem
Jag var med barnen nere i stan, bor utanför Stockholm i en park nära Odenplan när Henrik Schyffert gick förbi, såg piss sur ut, gick som om han var full/bakis eller hög på något. Ganska trashy kläder med vad som såg ut som smutsiga kläder och en grå hoody som han halvvägs drog upp över huvudet.

Sen har jag sett Maja Ivarsson från The Sounds göra en massa konstiga saker och till och med fistfightats med min dåvarande flickvän, men det var innan de blev kända. Gick i samma skola som vissa av dem i min ungdom. Vet inte om sådant räknas, känner en del c-kändisar eller kanske mer musiker som tex Jomhof då vi är från samma stad och hängde på samma fester i ungdomen då han var med i bandet Elegant Machinery, samma med medlemmarna i Covenant med flera.
Citera
2024-09-06, 08:50
Medlem
Lillreds avatar
Dansat och kramats med en onykter Carola i Åre för massor av år sen
Snackat med Alice Cooper på golfbanan på Frösön
Stötte ihop med kungen och Silvia på skidor Storlien
Sen har jag både skjutsat och druckit öl med Svullo men det kanske inte vara så udda.
Citera
2024-09-06, 09:21
Medlem
För två år sedan så höll jag upp en hissdörr vars dörröpningsknapp inte fungerade ut mot tågperrongen för pensionärer med massa bagage som hade svårt att putta upp den tunga dörren på centralstationen i stockholm.
Trodde aldrig att jag kunde bli starstruck gentemot någon kändis tidigare men det kan man lungt säga att jag blev när jag upptäckte att personen jag hjälpte inte var en vanlig pensionär utan självaste tommy körberg.
Tog några sekunder innan poletten föll ner och jag riktigt jävla pinsamt klämde ur mig:
....tommy körberg?...
Varpå han bara log, nickade och knatade iväg mot det ankommande norrlandståget..
Senast redigerad av cutcut1337 2024-09-06 kl. 09:37.
Citera
2024-09-06, 09:25
Medlem
Snackade lite med en skittrevlig Magnus Härenstam på systemet i Waxholm. Länge sen nu
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in