2024-09-06, 13:20
Medlem
Fjellrevens avatar
Jag stod bredvid Hugh Grant i baren på Berns i Stockholm för ca 14 år sedan. Jag vet att han har en svensk fru, men det kändes bara som ett väldigt "vanligt" ställe att se honom på.

Jag stod i samma hiss som Petter på väg upp i Skrapan i Stockholm, och 3-4 veckor senare såg jag honom med familj i Fjällbacka på västkusten, kändes lite random.

Har hjälpt Hasse Aaro att lägga till med sin kabinbåt vid en bensinbrygga i skärgården. Han tittade knappt på mig när jag tog tag i båten och krängde in den, då han var riktigt kass på att lägga till. Sedan dess har jag ingen respekt för honom

Cyklade förbi kungen på en cykelbana bredvid vägen ut mot Ekerö. Han körde själv en gammal volvo, på cykelbanan, antagligen för att slippa köerna.
Senast redigerad av Fjellreven 2024-09-06 kl. 13:38.
Citera
2024-09-06, 13:24
Medlem
chran508s avatar
Hamnade bredvid Håkan Juholt på Willys i Linköping. Det var kring jul och han hade stickad tröja och tomteluva på sig. Mysfaktor: hög.
Citera
2024-09-06, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fjellreven
Jag stod bredvid Hugh Grant i baren på Berns i Stockholm för ca 14 år sedan. Jag vet att han har en svensk fru, men det kändes bara som ett väldigt "vanligt" ställe att se honom på.

Jag stod i samma hiss som Petter på väg upp i Skrapan i Stockholm, och 3-4 veckor senare såg jag honom med familj i Fjällbacka på västkusten, kändes lite random.

Har hjälpt Hasse Aaro att lägga till med sin kabinbåt vid en bensinbrygga på skärgården. Han tittade knappt på mig när jag tog tag i båten och krängde in den, då han var riktigt kass på att lägga till. Sedan dess har jag ingen respekt för honom

Cyklade förbi kungen på en cykelbana bredvid vägen ut mot Ekerö. Han körde själv en gammal volvo, på cykelbanan, antagligen för att slippa köerna.
Hasse aro gick hollywood på dig ?😀
Citera
2024-09-06, 13:29
Bannlyst
Min farbror satt inne för misshandel och olaga hot i USA. Han satt tillsammans med seriemördaren Edmund Kemper.

Själv har jag stött på lite olika kändisar här och där. Men inga så viktiga att jag anser det behöver nämnas. Eller jo, Chris Härenstam. Han vill jag nämna för tycker han är cool.
Citera
2024-09-06, 13:39
Medlem
Fjellrevens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hddv1
Hasse aro gick hollywood på dig ?😀

Ja, en riktigt dryg jävel var han. Jag hejade glatt och hjälpte honom då han mer eller mindre körde med förren rakt in i bryggan. Men han sa varken hej eller tittade på mig.
Citera
2024-09-06, 13:40
Medlem
Haajibs avatar
Familjen satt och fikade med Tommy Wahlgren aka Keno gubben i Egypten för länge sedan.
Citera
2024-09-06, 13:52
Medlem
Haha, här kan jag som inte känner igen en enda kändis trots att jag jobbar i en kändistät bransch faktiskt berätta en anekdot.

När? Före Nån gång mellan 2005 och 2010, minns faktiskt inte exakt.
Plats: Stadshotellet i Falkenberg, om jag inte minns helt tokigt.
Kändis: Prins Carl-Philip

Vi ska eller har precis checkat in och sitter i en soffgrupp i lobbyn, antagligen något gott i glasen.

Ett mindre sällskap kommer och ska checka in och en av dem, en mörhårig kille, står och kliar sig väldigt ogenerat i baken med handen innanför underkläderna. Min (inte då, men nu) fru sneglar lite och tycker att det kanske var lite väl odiskret.

Sen såg vi att det var prinsen, i sällskap med en mörkhyad skönhet och ett gäng andra snubbar. Vet inte om det var en dåvarande flickvän (tämligen ointresserad av kungligheternas privatliv). På frukosten dagen efter satt de vid eget bord.

Det var när han körde Carrera Cup, det var tävling dagen efter. Han körde helt ok men tog inga placeringar.
Citera
2024-09-06, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Midtown
Min farbror satt inne för misshandel och olaga hot i USA. Han satt tillsammans med seriemördaren Edmund Kemper.

Själv har jag stött på lite olika kändisar här och där. Men inga så viktiga att jag anser det behöver nämnas. Eller jo, Chris Härenstam. Han vill jag nämna för tycker han är cool.

Gillar Chris också. Han går roligt också. Aldrig sett någon mer hjulbent.
Citera
2024-09-06, 14:01
Medlem
Bianca Ingrosso, vid humlegården. Verkade påtänd och hur full som helst.
Citera
2024-09-06, 14:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av arallaupptagna
Gillar Chris också. Han går roligt också. Aldrig sett någon mer hjulbent.

Han är så positiv och intresserad. Har älskat honom sedan tiden på Eurosport, han låter precis likadant nu.
Citera
2024-09-06, 14:07
Medlem
Peter Forsberg på Sibylla i Älandsbro.
Citera
2024-09-06, 14:08
Medlem
analkings avatar
Taylor Swift hade bordet bredvid mig och min karl på fiket i Wien där vi mumsade Sachertårta. Det var gott.

Sedan Britney Spears mötte jag i New York hon vajättetrevlig. Hon var förtjust i min hund som hon matade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in