Citat:
Ursprungligen postat av
dressingdress
Elsa är fejk & det hör man många stämma in i. Snor allt från andra kläder, intressen, ställen att hänga på (Östermalm) trots tjat om Sööödermalm. Vägrar inse att dom flyttat till Stockholms bästa droghandel ( hennes gata & Mariatorget) jo jag blev tvungen från början bli med FB då Elsa blockade mig när jag ställde en enkel fråga om hennes konsumtion samt att hon kopierar andra! Hundra på att det började m kontakten m Sofia som är Petit,ultrafeminin, jätte jätte smalmager, där kom Elsa stor,gapig, manhaftig o började sakta men säkert vrålbanta, prata pipigt & blev sedan som Sofia, iallafall försökte. Går tyvärr inte att härma Sofia för hon är hästlängder smaaaalare & mjuuukare. Min analys, behöver ej gillas av PK kören!!!
PK-kören? Är det de som inte håller med dig om att allt med Elsa och hennes familj är hemskt?
Sofia W petite? Lite olika hur det brukar definieras men de flesta klädesmärken verkar dra gränsen vid 160 och under. Sofia är 177 och således rejält längre än Elsa.
Elsa manhaftig? Hon har ju kört en nästan parodiskt feminin stil tidigare och har väl fortfarande mest klänningar även om hon tack och lov har skippat den jobbiga Betty Boob-stilen.
Eller är det pga hennes här ofta utpekade breda fötter hon får detta epitet?
Vrålbanta…? Snarare ganska långsam viktnedgång och inte jättestor heller. Hon var liksom inte fet, hon var mullig. Runt 15 kilo kanske, under över ett års tid?
Men ja, håller med om att hon minst sagt verkar influeras av sina väninnor. Det är det nog ganska många som gör? Och jag tycker tyvärr inte heller att de har det särskilt fint hemma, ser själslöst och opersonligt ut, som ett sterilt showroom för ett ganska tråkigt märke. Enligt min personliga smak peakade hon för 2 - 3 år sen, när det kommer till utseende och inredning. Men hon måste ju få se ut och inreda som hon - eller väninnorna 😉 - vill, inte för vad en random bloggläsare anser baserat på sin smak.
Håller även med om att området runt Mariatorget är sjabbigt och väldigt många missbrukare. Svårt att se charmen. Mosebacke otroligt mycket finare, den sidan av söder generellt betydligt finare - i mitt tycke alltså. Men verkar även objektivt vara färre missbrukare på den sidan söder.