2024-09-06, 07:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnutteFia03
Har hon presenterat några bevis ännu?

Hon kan raljera kring de hon namngivit hur mycket som helst, men utan trovärdiga bevis spelar det fortfarande ingen större roll.

Anledningen till att jag fortsätter efterfråga bevis är för att hon själv har sagt att det finns konkreta bevis. Och det borde det ju rimligtvis göra om hon lyckats utpressa en del av dessa på pengar tidigare. Frågan är dock varför hon inte bara presenterar dessa i samband med att hon offentliggör de här namnen?

Hon sa på liven att när hon släpper hela listan kommer det visas bevis så som filmer och bilder. Hon gav ett rätt oklart intryck enligt mitt tycke.
Citera
2024-09-06, 07:40
Medlem
SnutteFia03s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Somone
Hon sa på liven att när hon släpper hela listan kommer det visas bevis så som filmer och bilder. Hon gav ett rätt oklart intryck enligt mitt tycke.

Ok, tack!

Det hela är så märkligt upplagt dock. Varför inte släppa en komplett lista på en gång, och varför inte ha med bevisen från början?

Sättet hon gör det här på verkar vara för att få så mycket uppmärksamhet (och swishdonationer?) som möjligt.
Citera
2024-09-06, 07:44
Medlem
Citat:
Ok, tack!

Det hela är så märkligt upplagt dock. Varför inte släppa en komplett lista på en gång, och varför inte ha med bevisen från början?

Sättet hon gör det här på verkar vara för att få så mycket uppmärksamhet (och swishdonationer?) som möjligt.

Kanske ger hon dom uthängda och resten på listan en chans att köpa ut sig?
Citera
2024-09-06, 07:50
Medlem
SnutteFia03s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buzzerbuzzer
Kanske ger hon dom uthängda och resten på listan en chans att köpa ut sig?

Du har en poäng.

Riktigt fult gjort av henne om det skulle vara så, med tanke på hur hon uttryckt sig i media och poddar som jag skrev tidigare i tråden. Dvs hon låter de högt uppssatta och rika kunna köpa sig fria så att de kan fortsätta hyckla i media och utnyttja andra kvinnor i utsatt position, bara hon får in pengar på sitt konto.
Citera
2024-09-06, 07:50
Medlem
RutgerFuchss avatar
Om det är så att Maggio har snortat kokain på Lindéns vagina och därefter kastat pengar i hennes ansikte, är det av största vikt att vi snabbt hittar mannen som tvingade Maggio till det.
Citera
2024-09-06, 08:01
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Somone
.... Och det var därför hon använde Wikipedia bild nr 1 på de kändisarna hon hängde ut?

Och vad ska ett fotografi bevisa? Att personerna befunnit sig på samma plats vid samma tid, inget annat.

Såvida hon inte har filmat bevis på hela skiten i syfte att använda det för utpressning. Men det är knappast troligt.

Jag tror som någon annan sa, folk som Gr*ider och Hä*glund är enbart med på den där listjäveln som en "back door", en opt-out, en nödutgång.

Citat:
Ursprungligen postat av RutgerFuchs
Om det är så att Maggio har snortat kokain på Lindéns vagina och därefter kastat pengar i hennes ansikte, är det av största vikt att vi snabbt hittar mannen som tvingade Maggio till det.
Det var väl Oskar Linnros hon var tillsammans med då.

Men så länge hon inte har en fucking film på kropps-snortet så tror jag inte på det!
Senast redigerad av LuluBrooksie 2024-09-06 kl. 08:04.
Citera
2024-09-06, 08:12
Medlem
Jag tycker att det låter otroligt osannolikt att en svensk hora inte har knullat med ett gäng berömda kändisar, även om flera säkert gått över till traffickingtjejer i takt med att berömmelsen ökat eller möjligtvis slutat när nyfikenheten lagt sig. Men visst hade lite framlagda bevis gjort susen i det här läget.

Men varför skulle tex kåta-Veronica inte kunnat snorta ladd från hennes fitta?? När det kommer till sånt här så finns det enligt min erfarenhet tre typer av människor. Dom som tror att dom inte känner någon som har köpt/köper sex. Dom som tror att nån dom känner kan ha gjort det men då är det den där äckliga gubben som är för ful för att få sex utan att betala. Och sen är det dom som vet att det kan vara vem som helst av alla man känner och att utseende och yta inte har ett dugg att göra med vem som är sexköpare eller inte.

Utan bevis så kommer ingen av dessa tre typer att ändra sin uppfattning och stå fast vid omöjligt, otroligt och det kan mycket väl ha hänt.

Upp med bevisen om du vill ha sympatisörer!! För i samma stund som bevisen kommer fram kommer typerna gå från omöjligt till herregud stackars utnyttjade prostituerade. Från otroligt till vad äcklig sexköparen är!! kan ha hänt brukar nöja sig med ett vad var det jag sa.
Citera
2024-09-06, 08:20
Medlem
Citat:
Du har en poäng.

Riktigt fult gjort av henne om det skulle vara så, med tanke på hur hon uttryckt sig i media och poddar som jag skrev tidigare i tråden. Dvs hon låter de högt uppssatta och rika kunna köpa sig fria så att de kan fortsätta hyckla i media och utnyttja andra kvinnor i utsatt position, bara hon får in pengar på sitt konto.

Jo så är det ju.. men alla är vi ju oss själva närmast på något vis.

Nog är det en del som sover lite dåligt för tillfället kan jag tro.
Citera
2024-09-06, 08:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish
Inte det minsta rimligt, nej. Jag dealade fortfarande i Stockholms innerstad 2006 och närvarade på en hel del ”creddiga” fester, hur mycket jag än hatar det ordet. Jag minns Veronica från den tiden, och visst festades det överlag rätt hårt, men hon var trots debuten nästan pank. När man är tillräckligt inne blir man erbjuden gratis näsgodis, och bekanta till mig försökte med henne, men hon var inte ett dugg bekväm med hela den världen. Hon levde nästintill ett vanligt studentliv, billiga rödpangsfyllor typ. Dessutom var hon nästan obekvämt feministisk och överlag PK/anti-våld av sig, lite präktig liksom.

Så att påstå att hon samma år skulle ha blåslagit en hora och snortat ladd ur hennes fitta är verkligen att ha precis alla fel. Jag är inget Maggio-fan precis, men någon måtta får det vara på tokerierna. Med tanke på hur många kändisar som sysslar med droger, sexköp, våld och övergrepp så känns det verkligen pinsamt att lyckas stå och skälla under helt fel träd. Men det beror väl på att en vild anklagelse riktad mot en av Sveriges största artister självklart och bevisligen drar till sig uppmärksamhet, vilket horan är ute efter.
Creddiga fester med tratten o finkel det låter det. Bara dyrare slipsar o dyrare ladd då ja .
Själv undviker jag ladd pga ĝrossisterna roligare att fiska o spela bingo bingo .
Citera
2024-09-06, 08:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dinfantasi
Vem fan bryr sig?

Och om det stämmer gällande Maggio fick jag bara mer respekt för henne.

Lev lite förfan.
En sann fighter son delar ut blommor så kallade blåklockor.
Citera
2024-09-06, 08:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ballsten69
Att ni är så blåsta så ni går på detta, Flashback har blivit ett tillhåll för idioter.
Göran Greider och Göran Hägglund sexköpare 🤣🤣🤣

Håller med, sen även GW. Låter väldigt osannolikt. Sen har hon säkert haft några "kändisar" som kunder, men då är de helt andra personer.
Citera
2024-09-06, 09:31
Medlem
Benny98s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Håller med, sen även GW. Låter väldigt osannolikt. Sen har hon säkert haft några "kändisar" som kunder, men då är de helt andra personer.

Vad är grejen med GW? Jag har sett en handfull namn och GW finns inte ens där. En trådsanning?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in