2024-09-03, 22:23
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bystskugga
Nåja, fyra av fem bilder var ju i princip deras wikipedia bilder så den där pixlingen var ju inte värd så mycket.
Nej det fanns säkert en avsikt med det.
Citera
2024-09-03, 23:01
Medlem
Strumppappas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
Kanske inte så konstigt om hon nämner att journalister också var kunder till henne? Nu vet man inte hur pålitlig denna kvinna är men finns det egentligen skäl för henne att hitta på saker och ting och råka i trubbel? Jag har en känsla av att hon far med sanning.

Finns massor av anledningar. Hon kan vara djupt psykiskt störd, histrionisk. Suktar efter uppmärksamhet så mycket att man är villig att göra saker som i slutändan har enorma konsekvenser för en själv.
Citera
2024-09-03, 23:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SiamakMinasazi
Finns dumpar i tråden också

Vilket osökt leder till detta:
https://imgur.com/a/30qIel8

Fråga från okänd:
Hej Anna! Jag har en fråga,
Först och främst vill jag säga att du
är så sjukt stark som klarar av att gå
ut med vad som hänt dig och hur allt
berört dig.
Det var en kille som skrev på tiktok
att du hade lagt ut att Veronica
Maggio köpt sex utav dig, jag undrar
om det stämmer?
För i sådana fall vill man ju inte
lyssna på musiken mer och stötta
ekonomiskt genom att gå på
konserter osv.
svar från Anna
Det stämmer. Men när folk tänker på
prostitution tänker de "sex mot
pengar". Prostitution är sex mot all
form av ersättning.
Det var knark jag fick, men mitt ex
fick säkert betalt on the down Iow

Hon bekräftar alltså att VM köpt någon form av sexuell tjänst av henne?
Citera
2024-09-03, 23:11
Medlem
Lisalits avatar
Jag tror många sexarbetare, inklusive jag själv, inte anser detta tillvägagångssätt vara gynnsamt. De främsta anledningarna är:

1, oavsett sanningshalten är det förtal. Under Paologate var sexarbetare väldigt eftertraktade av media och det är lätt att man dras med i drevet; vilket några höll på att göra innan de stoppades. Ingen sexarbetare, föredetta eller nuvarande, vinner på att outa kunder. Det kan innebära åtal eller ännu värre: hot och våld från de som är mer rädda om sitt rykte än en horas liv.

2, varje gång någon numera priviligierad idiot-exhora ska ut på skuld-turné så skräms män, oavsett om de köpt sex eller ej, och de ger sexarbetare mindre info om sig själva. När du verkligen behöver pengarna och han hänvisar till ”hon Anna hängde ju ut folk” så är det större risk att du går med på att ses i ett ödsligt industriområde för annars har ungarna ingen middag ikväll.

3, bortser man från sexarbetarna så har dessa uthängda också familjer som definitivt nu får meddelanden på socmed om de vet om deras förälder köpt sex osv.

Alltihopa är så ofantligt dumt, oavsett vem som gjort vad. Anna är den enda riktigt korkade här och med små barn är hon klart sjuk som utsatt dem för galna kunder, kändisar med rykten att bevara och löst folk med åsikter.

Det finns så mycket skit i denna bransch, men nästan inget eget ansvar. Skulden ligger alltid på horandet och kunderna, trots att man som säljare tagit 5-100 steg för att nå dit. Det är inte att förminska skulden för de som begått övergrepp; men det är ändå fascinerande att vissa som säljer sex blir våldtagna 100% av gångerna medan de flesta av oss andra råkat ut övertramp ett handfull gånger.

Hjälpen är: hur stöttar vi oss själva och varandra i nuvarande klimat? Hur håller jag mig trygg? För lagstiftning eller många mäns vidriga beteende är inget som ändras över en natt.

Anna har inga sådana syften. Hon gör detta enbart för sig själv. Vad hon inte fattar i sin uppenbara psykos är vilken ohygglig situation hon satt sin familj, och de hon påstår sig bry sig om, i.
Citera
2024-09-03, 23:28
Medlem
Bystskuggas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
Hon bekräftar alltså att VM köpt någon form av sexuell tjänst av henne?

Hon bekräftar åtminstone att hon fått knark av Maggio eller någon i hennes närhet. Om det går att bevisa att det var i utbyte mot sexuella tjänster är kanske en annan sak.
Citera
2024-09-03, 23:44
Medlem
Absurt att sanningshalten ligger i hennes utseende enligt så många. Hur många fd. prostituerade och narkomaner åldras inte i förtid av sitt leverne? Hon är kanske inte en tiopoängare men dra av tio år, lägg på smink+utmanande kläder och massa alkohol + ladd så skulle det nog vara en och annan som ändrade uppfattning
Citera
2024-09-03, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Jag påstår inte att hon talar sanning. Men det är vad hon skrev på sitt nya insta. Det låter trovärdigt eftersom hon kommer att släppa den nya riktiga listan snart. Det verkar ju dumt att först läcka en helt felaktig och sedan en ny. Men hon är kanske inte helt hundra heller? Det vet jag inget om.

Jag vet heller ingenting om när hon talar sant och när hon ljuger. Hon outade ju själv dessa kändisar. Det är vi många som har sett. Och nu förnekar hon det. OM det nu är samma lista som hon och vi talar om. Om hon syftar på en annan lista som hon menar är fejk, så vet jag inte vad det skulle vara för en. Jag har bara sett en.
Dom ca 5-6 st som hon själv hängde ut på sin instastory, innan hon tog bort kontot.
Jag kände tvivel redan innan. Och nu har hon inte precis höjt sin trovärdighet...
Citera
2024-09-03, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vinter-natt7
Fel. Det är dessa hon själv outat på sin instastory, en efter en, innan hennes konto tillfälligtvis försvann. Till var och en var en liten text. Somliga texter lite luddiga, men dock. Dessa kommer från hennes instastory. Jag har själv sett dem där.
Men nu vill hon givetvis inte åka fast för förtal.

Det kan faktiskt också vara så att hon är psykotisk och har lite svårt att skilja på fantasi och verklighet och är i lite av en dimma. Sättet hon uttryckte sig på i när hon la ut listan kändes lite psykotisk.
Citera
2024-09-03, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 8978wxu642
Det kan faktiskt också vara så att hon är psykotisk och har lite svårt att skilja på fantasi och verklighet och är i lite av en dimma. Sättet hon uttryckte sig på i när hon la ut listan kändes lite psykotisk.

Ja, det är möjligt. Eller påverkad av någon substans, tänker jag.
Citera
2024-09-03, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Klart kändisar köper horor också även dom som man tror aldrig skulle göra det. Rent idiotiskt att göra det, det räcker ju se vad som hände Pablo Roberto som förlora precis allt. Som tur är för honom så verka han ändå landa lite på fötterna.

Var det inte en massa politiker som åkte fast som köpte sex fast av barn för jättelänge sen eller är jag helt ute och cykla nu kanske

Är dock lite skeptisk till denna kvinnas lista. Däremot är det inte helt omöjligt när folk som Nicklas Wahlgren åker dit så känns det som vem som helst kan åka dit. Joel Kinnaman förvånar mig inte alls med hans sug på våldsam sex.
justitieminister gunnar geijer eller hur det stavas
Citera
2024-09-04, 00:05
Medlem
Y-FRONT.GROOVYBABYs avatar
Är det bara jag som är orolig för Skugge? Hon kommer att bli totalt utkonkurrerad av denna bedagade nattfjäril. Hur ska Linda få uppmärksamhet nu? Veronica Maggio snortat kokain från hennes firre! Hur slår man det? Det får bli en krönika i Expressen där Linda får hela debaclet att handla om henne.
Citera
2024-09-04, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagadavincel
Absurt att sanningshalten ligger i hennes utseende enligt så många. Hur många fd. prostituerade och narkomaner åldras inte i förtid av sitt leverne? Hon är kanske inte en tiopoängare men dra av tio år, lägg på smink+utmanande kläder och massa alkohol + ladd så skulle det nog vara en och annan som ändrade uppfattning

Håller fullständigt med dig! Folk vet inte vad de talar om. Sexköp har nästan aldrig med vackra utseenden att göra.
Det begriper väl de flesta över 16.
Och hon var som sagt ung. Både hon och i många fall torskarna var påverkade. Hon gick med på sånt inte alla går med på. Sexhandel handlar om kroppar. Det är ingen skönhetstävling. Ordinärt utseende räcker, i synnerhet om du är ung.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in