2024-09-05, 19:03
Medlem
noll.con.trolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1nZan3
Ok så ställ några frågor till mig som kan avgöra vilket stjärntecken jag är, säg sen vilket?

Kul lek. Vi börjar.

1. Gillar du att knulla? Och mer specifikt, tänker du på det 24/7?

2. Skulle du beskriva sig själv som oerhört målmedveten och resultatinriktad jämfört med andra?

3. Skulle du beskriva dig själv som en "doer", eller mer av en filosof?

Min spontana gissning är att du är lejon, men det är bara något jag drar ur luften. Säg inte om det stämmer, då förstör vi ju leken 🙂
Citera
2024-09-05, 19:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av noll.con.troll
Kul lek. Vi börjar.

1. Gillar du att knulla? Och mer specifikt, tänker du på det 24/7?

2. Skulle du beskriva sig själv som oerhört målmedveten och resultatinriktad jämfört med andra?

3. Skulle du beskriva dig själv som en "doer", eller mer av en filosof?

Min spontana gissning är att du är lejon, men det är bara något jag drar ur luften. Säg inte om det stämmer, då förstör vi ju leken 🙂

1. beror på med vem, och nej jag tänker inte på det 24/7.
3 extremt målmedveten
3. doer och filosof
Senast redigerad av 1nZan3 2024-09-05 kl. 19:07.
Citera
2024-09-05, 19:10
Medlem
noll.con.trolls avatar
Citat:
Menade inget otrevligt i vad jag skrev iaf, mer att personen i sig är sin egen person...
och lär känna personen för vem han är.

Helt sant att alla är sin egen person, man bör lära känna människan osv. Jag gjorde ett STORT avsteg från mina principer och bestämde mig för att dejta killen trots att han var kräfta. Och vad fick jag för den öppensinnigheten: rakt av samtliga fördomar bekräftade på ett bräde, löjligt övertydligt.

Att han inte ens kunde få upp kuken var som kronan på verket! Män i min närhet får STÅND, låt mig upprepa: STÅND!!!

Men inte denna. Kräftan. Fy för den lede. Den leran kryper jag inte ner i igen, men jag klappar mig själv på axeln för att jag var så storsint.
Citera
2024-09-05, 19:12
Medlem
noll.con.trolls avatar
Citat:
3 extremt målmedveten
3. doer och filosof

Du är defintivt inte skorpion. Du svarar kort på frågorna, vilket skvallrar om att du är lite orolig att jag ska gissa rätt här... annars hade du ju matat mig med info.

Låt mig kika lite här och fundera, men fler frågor kommer!
Citera
2024-09-05, 19:14
Avslutad
Citat:
Du är defintivt inte skorpion. Du svarar kort på frågorna, vilket skvallrar om att du är lite orolig att jag ska gissa rätt här... annars hade du ju matat mig med info.

Låt mig kika lite här och fundera, men fler frågor kommer!

Nej, alltså, jag besvarade dina frågor, det var ju mer antingen eller frågor eller ja eller nej frågor?
Du bad inte om mer ingående svar.
Ja men läs igenom mina senaste kommentarer och se om du får en totalt annan bild?
Det här är hur jag skriver till dig, läs min expedit-tråd, där kommer jag visa upp en helt annan sida för jag pratar med andra personer.
Citera
2024-09-05, 19:16
Medlem
noll.con.trolls avatar
Citat:
3 extremt målmedveten
3. doer och filosof

4. Är du kinky?
5. Kan du ge ett konkret exempel på att du är filosofiskt lagd, och något konkret på att du är en doer?
6. Hur reagerar du på orättvisor? Mycket civilkurage eller mera tillbakadragen?
Citera
2024-09-05, 19:18
Medlem
noll.con.trolls avatar
Citat:
Nej, alltså, jag besvarade dina frågor, det var ju mer antingen eller frågor eller ja eller nej frågor?
Du bad inte om mer ingående svar.
Ja men läs igenom mina senaste kommentarer och se om du får en totalt annan bild?
Det här är hur jag skriver till dig, läs min expedit-tråd, där kommer jag visa upp en helt annan sida för jag pratar med andra personer.

Nu gissar jag rakt av. Tvilling. Snälla säg om jag har rätt eller fel!
Citera
2024-09-05, 19:18
Avslutad
Citat:
4. Är du kinky?
5. Kan du ge ett konkret exempel på att du är filosofiskt lagd, och något konkret på att du är en doer?
6. Hur reagerar du på orättvisor? Mycket civilkurage eller mera tillbakadragen?

4. kan gå in på det mer sen...
5. Jag har aktiverat the philosofers stone så det går inte att bli mer filsofisk än så skulle jag vilka påstå.
6. Jag ogillar orättvisor, jag har civilkurage kan vara totalt utåt eller tillbakadragen beroende på hur jag mår
jag är både jin och yang det finns inte riktigt något konkret för folk att greppa.
Citera
2024-09-05, 19:19
Avslutad
Citat:
Nu gissar jag rakt av. Tvilling. Snälla säg om jag har rätt eller fel!
Inte tvilling.
Citera
2024-09-05, 19:21
Medlem
noll.con.trolls avatar
Citat:
Inte tvilling.

Damn..... det hade passat så bra.

Ska kika på dina andra svar och fundera.
Citera
2024-09-05, 19:25
Medlem
noll.con.trolls avatar
Citat:
4. kan gå in på det mer sen...
5. Jag har aktiverat the philosofers stone så det går inte att bli mer filsofisk än så skulle jag vilka påstå.
6. Jag ogillar orättvisor, jag har civilkurage kan vara totalt utåt eller tillbakadragen beroende på hur jag mår
jag är både jin och yang det finns inte riktigt något konkret för folk att greppa.

* Konkret exempel på att du är en doer?

7. Konkret exempel på att du har civilkurage, dvs något du gjort för att hindra en orättvisa el dyl?
8. Kort beskrivning av ditt senaste AVSLUTADE förhållande.
9. Något om det galnaste du har gjort, du behöver inte gå in på detaljer.
Citera
2024-09-05, 19:32
Avslutad
Citat:
* Konkret exempel på att du är en doer?

7. Konkret exempel på att du har civilkurage, dvs något du gjort för att hindra en orättvisa el dyl?
8. Kort beskrivning av ditt senaste AVSLUTADE förhållande.
9. Något om det galnaste du har gjort, du behöver inte gå in på detaljer.

7 stoppat massa personer som försöker störa andra etc..
8 går inte in på för mycket personlgai saker
9 har gjort väldigt galna saker fast enligt mig är det ju då inte så galet då jag inte upplever det som galet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in