2024-09-04, 23:04
Medlem
MagicaDHexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klemburg
Var det där E's mamma skrev till henne? Den är privat så kan inte se nu...

Edit: Hittade nu. Det är ABSOLUT inte den Soso som vi tidigare pratat om, alltså hon som har I_I04 som TT konto. Illafall på bilden. Konstigt att hon inte svarat och sagt det.

Visst är det...
Väldigt märkligt.

Det finns/fanns förvisso 2 Soheila/Sohaila som följde BO på TT.
Tänk om hon i_i_04 inte var med i chatten utan att det kanske var hon som skrev på BO's mammas IG?

Även om hon i_i har skrivit jävligt konstiga kommentarer på sin TT så behöver det faktiskt betyda att hon var med i gruppchatten.
För det är väl inget hon bekräftat, eller det kanske hon har?
Citera
2024-09-04, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MagicaDHex
Visst är det...
Väldigt märkligt.

Det finns/fanns förvisso 2 Soheila/Sohaila som följde BO på TT.
Tänk om hon i_i_04 inte var med i chatten utan att det kanske var hon som skrev på BO's mammas IG?

Även om hon i_i har skrivit jävligt konstiga kommentarer på sin TT så behöver det faktiskt betyda att hon var med i gruppchatten.
För det är väl inget hon bekräftat, eller det kanske hon har?

Helvete! Tror fan att det kan vara vi som "misstänkt" fel Soso. Samtliga dvs R, M och "vår Soso" följer S.Alm på IG. Jag ryser.

Angående vem som kanske var E kille ( som jag misstänker) har tyvärr "free M" på hans bio. Han blir konfronterad av några men han är bara kaxig tillbaka och förnekar inte ens. Någon annan däremot säger: "Det behöver inte vara den M han menar"
Nån annan som sett?
Citera
2024-09-05, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar
Men sluta gå Off-topic och börja inte med det här dravlet igen om deras uppväxt och nån allmän debatt. 1% säger du? Dessa tre mordfall jag nämnde inklusive trådens mordfall bildar inte ens 1% av befolkningen. Eller känner du till hundratusen till svenska fall av tonårstjejer som tortyrmördar andra tonårstjejer?

Jag skrev vad jag skrev för att det finns en gemensam nämnare mellan TRÅDENS mord och flera andra mord i Sverige där unga tjejer mördat unga tjejer.
Vilket lämnar en teori om motiv för trådens mord. Dina barnsliga slutsatser om det jag skrev är absolut inte de enda slutsatserna man kan dra och du har ingen aning om vad jag jobbar med och har för utbildning. Men allt dravel du skrev är off-topic. Sluta tjafsa om såna här allmänna debattämnen om mänskligheten, kriminalvård, psykologi etc.

Saddam och Fredrik mördade E pga ren avund och Saddam/*elak hade tidigare försökt förföra E:s pojkvän precis som hur Johanna i Vetlanda var ute efter Toves pojkvän och hur hästtjejen som styckade en annan tjej var ute efter hennes pojkvän. Det är avunden och rivaliteten om killar som är gemensam nämnare i dessa mord begångna av unga tjejer mot unga tjejer. Deras uppväxt och bakgrund är helt olika.

Det är förresten ren bullshit att nån av dem skulle uppfylla rättspsyks kriterier för att få rättspsykiatrisk vård. De är störda, inte sjuka. Hoppas iaf *elak/Saddam får livstids fängelse.
Snacka om viktigt att statuera exempel, det är så tydligt att dessa odjur tänkt att de inte kommer få några konsekvenser och det är riktigt demoraliserande och har i sin tur effekt på andra ungdomar och hur de väger konsekvenser mot begär att skada sina rivaler och avundsobjekt.

Det är alltså ingen som förnekar att de skulle vara onda, ha gjort ont eller att det kan ta varit avundsjuka men vi kan ju inte veta, och i synnerhet inte om de verkligen lider av medfödd psykopati.

Jag är det inte som orimligt att svartsjuka var inblandat. F.ö kan du ha en trevligare ton. Du är konsekvent otrevlig.
Citera
2024-09-05, 10:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ericcca
Det är alltså ingen som förnekar att de skulle vara onda, ha gjort ont eller att det kan ta varit avundsjuka men vi kan ju inte veta, och i synnerhet inte om de verkligen lider av medfödd psykopati.

Jag är det inte som orimligt att svartsjuka var inblandat. F.ö kan du ha en trevligare ton. Du är konsekvent otrevlig.

Nej. Har inte varit otrevlig tidigare men har blivit otroligt otrevligt bemött här, framförallt av draken som vaktar tråden, men det är off-topic.

Om inte två tortyrmördare som sitter och skrattar när de torterar sin vän under flera timmar, hugger henne med kniv i benen och halsen, slår henne rakt i huvudet när hon är bunden, flera mot en, och sedan skadar henne så mycket att ansiktet är snett och vanställt efteråt, om du inte förstår att sådana hjärnor saknar empati och upplever lust när de skadar, då hoppas jag att du inte arbetar med människor på något plan.
Skit i epitetet ”psykopat” som du säkert associerar till mytiska karaktärer i amerikanska thrillers, tänk bara på vad epitetet innebär så blir det nog enklare.
Citera
2024-09-05, 11:59
Medlem
Emilias mamma har lagt ut skärmdumpar på konversation med denna Soso Alm. Vi har alltså misstänkt fel Soso. Det är tydligen denna soso som blev kallad hora av Emilia.
Senast redigerad av janibollen 2024-09-05 kl. 12:06.
Citera
2024-09-05, 12:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av janibollen
Emilias mamma har lagt ut skärmdumpar på konversation med denna Soso Alm. Vi har alltså misstänkt fel Soso. Det är tydligen denna soso som blev kallad hora av Emilia.
Läste också det. Funderar på hur polisen ser på detta. En anstiftare borde sitta häktad tycker jag iallafall.
Det är såpass allvarligt brott och högt straff Jag får inte ihop det. Eller så har hon redan blivit förhörd. Har denna tjejen varit aktiv på TT senaste tiden. Men som sagt. Det står ju klart och tydligt själva konversationen
Hon ser äldre ut än dom andra Undra hur gammal hon är
Senast redigerad av tindraninni 2024-09-05 kl. 12:24.
Citera
2024-09-05, 12:25
Medlem
det är Sosoalm00 som är den Soso som ska ha kallats för hora.
Citera
2024-09-05, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar
Nej. Har inte varit otrevlig tidigare men har blivit otroligt otrevligt bemött här, framförallt av draken som vaktar tråden, men det är off-topic.

Om inte två tortyrmördare som sitter och skrattar när de torterar sin vän under flera timmar, hugger henne med kniv i benen och halsen, slår henne rakt i huvudet när hon är bunden, flera mot en, och sedan skadar henne så mycket att ansiktet är snett och vanställt efteråt, om du inte förstår att sådana hjärnor saknar empati och upplever lust när de skadar, då hoppas jag att du inte arbetar med människor på något plan.
Skit i epitetet ”psykopat” som du säkert associerar till mytiska karaktärer i amerikanska thrillers, tänk bara på vad epitetet innebär så blir det nog enklare.

Som sagt, ingen ifrågasätter att de helt saknar empati. Det är ju fullständigt uppenbart. Du tycks inte förstå min invändning (som eg mest är ett bidrag till diskussionen om arv och miljö och ingen absolut sanning) så vi stoppar här.
Citera
2024-09-05, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av janibollen

Vart ser du detta
Citera
2024-09-05, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tindraninni
Läste också det. Funderar på hur polisen ser på detta. En anstiftare borde sitta häktad tycker jag iallafall.
Det är såpass allvarligt brott och högt straff Jag får inte ihop det. Eller så har hon redan blivit förhörd. Har denna tjejen varit aktiv på TT senaste tiden. Men som sagt. Det står ju klart och tydligt själva konversationen
Hon ser äldre ut än dom andra Undra hur gammal hon är
Vart ser du detta, kan du skicka länk eller bild
Citera
2024-09-05, 13:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Annnessss
Vart ser du detta, kan du skicka länk eller bild
Gå in på Es mammas instagram så har hon lagt in det på storys
Citera
2024-09-05, 13:55
Medlem