2024-09-04, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fiesp
Hon tillbringade sju år med att bli gravid genom IVF.
Dom höll inte på med IVF alla sju åren och han försörjde inte henne så länge heller. Det tog sju år från att dom började försöka bli gravida tills dom hade fått L.
Citera
2024-09-04, 21:49
Medlem
Ytterligare en apologet. Vad jobbade hon med då? Nyfiken då ingen kan nämna något som hon jobbade med.
Citera
2024-09-04, 22:04
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ytterligare en apologet. Vad jobbade hon med då? Nyfiken då ingen kan nämna något som hon jobbade med.

Hanna har inte jobbat enligt sig själv. Kanske nån vecka här och där men inget har passat.

Har jag fel så rätta mig gärna.
Citera
2024-09-04, 22:11
Medlem
Citat:
Hon har jobbat på någon post i Malmö och även som målare hos sin pappa men det var nog bara några månader. Det blir väl upp till bevis den dagen dom kommer köpa hus. Än så länge har jag inte sett henne måla ett endaste penseldrag! 🤪
Citera
2024-09-04, 22:17
Medlem
Citat:

Det finns en anledning till att ingen kan nämna något hon jobbat med 🤣 Hon har jobbat med att slappa och försöka bli gravid. Hon har väl nämnt att hon jobbat lite som målare och även hemtjänsten väl? Men som jag förstått det korta perioder, målare var för hennes pappa företag så knappast något att hänga i julgranen.
Citera
2024-09-04, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MallickFallick
Vad var anledningen till att K försörjde H innan hon blev ”influenser”? Varför jobbade hon inte? Har inte följt H.T så länge för att kunna ha koll 😬

Tydligen är Hanna ett unikum som inte kan göra NÅGOT annat än att försöka bli gravid när hon gör IVF (och inte gör IVF). Medan resterande befolkningen lever sitt liv samtidigt som de gör dessa saker. Och K är för dum för att inse det.
Citera
2024-09-04, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Hon har jobbat på någon post i Malmö och även som målare hos sin pappa men det var nog bara några månader. Det blir väl upp till bevis den dagen dom kommer köpa hus. Än så länge har jag inte sett henne måla ett endaste penseldrag! 🤪
Nu blir jag förvirrad då du verkade ifrågasätta att killen försörjde henne?
Citera
2024-09-04, 22:23
Medlem
Hävdade hon inte att hon var utbildad uska men aldrig ville jobba som det? Eller förväxlar jag personer?
Citera
2024-09-04, 22:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AldrigNojd
Tydligen är Hanna ett unikum som inte kan göra NÅGOT annat än att försöka bli gravid när hon gör IVF (och inte gör IVF). Medan resterande befolkningen lever sitt liv samtidigt som de gör dessa saker. Och K är för dum för att inse det.
Har hon inte "pluggat" till "inredare" eller nåt sånt också?
Citera
2024-09-04, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tangerinescience
Har hon inte "pluggat" till "inredare" eller nåt sånt också?

Det var väl något halvår eller år i Malmö om jag inte minns fel? Säkert en kurs, inte direkt en utbildning. Men Hanna vet nog inte skillnaden. Någon vidare inredare är hon inte heller 🤣
Citera
2024-09-04, 23:03
Medlem
Citat:
Hävdade hon inte att hon var utbildad uska men aldrig ville jobba som det? Eller förväxlar jag personer?
Jo det stämmer! Hon läste in det på distans på typ ett halvår våren -20 😝
Senast redigerad av MissDolphin 2024-09-04 kl. 23:58.
Citera
2024-09-04, 23:03
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AldrigNojd
Det var väl något halvår eller år i Malmö om jag inte minns fel? Säkert en kurs, inte direkt en utbildning. Men Hanna vet nog inte skillnaden. Någon vidare inredare är hon inte heller 🤣

Vadå!
Nu tycker jag du är lite eLaK mot Hanna! För det är faktiskt inne att ha köksbordet i barnrummet, spjälsängen i hallen och sin egen säng på golvet i vardagsrummet!

För att inte tala om hur "inne" det är att ha döda växter i fönsterna och plastblommor i badrummet (okej den köper jag, med plast i badrummet).

Hanna borde få vilket inredningsjobb som helst efter denna lyckade utbildning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in