2024-09-04, 18:22
Medlem
Han försörjde henne INNAN ja. Ingen som har påstått något annat
Citera
2024-09-04, 18:23
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av detail
Det här vill folk inte läsa. Så som folk har skrivit att kebaben försörjer henne.

Detta är inget nytt, har du ens följt tråden?
Kebaben FÖRSÖRJDE henne under många år innan hon började dra in egna stålar på sitt fantastiska content.
Citera
2024-09-04, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Detta är inget nytt, har du ens följt tråden?
Kebaben FÖRSÖRJDE henne under många år innan hon började dra in egna stålar på sitt fantastiska content.
Exakt, och det var hon väldigt öppen med på den tiden. Det kan tom finnas någon uppgift om det i någon gammal Q&A på hennes sparade storys. Hon började med samarbeten hösten -21. Så från -18-21 så levde dom 100% på hans lön.
Citera
2024-09-04, 19:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Exakt, och det var hon väldigt öppen med på den tiden. Det kan tom finnas någon uppgift om det i någon gammal Q&A på hennes sparade storys. Hon började med samarbeten hösten -21. Så från -18-21 så levde dom 100% på hans lön.
Och snart får de nog börja leva på hans lön igen när instagramkarriären inte blir som hon tänkt.
Citera
2024-09-04, 19:57
Medlem
Sakta men säkert är följare antalet 66,2 nu.
Fortfarande orimligt mycket egentligen som följer henne med tanke på hennes content.
Och verkligen jättefin bild H, popcorn skål mellan bena där hon har sin berömda salva och pyjamas byxor från Lidl. Imponerande.
Citera
2024-09-04, 20:21
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valle123
Sakta men säkert är följare antalet 66,2 nu.
Fortfarande orimligt mycket egentligen som följer henne med tanke på hennes content.
Och verkligen jättefin bild H, popcorn skål mellan bena där hon har sin berömda salva och pyjamas byxor från Lidl. Imponerande.

Hahahah jaa, det var det enda jag kunde tänka, att fitan är full av kräm. Undrar om det verkligen är så man vill bli ihågkommen som influenser?
Citera
2024-09-04, 20:30
Medlem
Fick upp reklamen från HT om Isbjörn. Hon nämner underställ, fleeceoverall och skaloverall. Man fick se båda overallerna men inte understället?
Citera
2024-09-04, 20:34
Medlem
Verkligen imponerande händelser idag Hanna. Fantastiska bilder på kaffekopp, sagoböcker och popcorn i knät. En promenad med höstkläder och utan höstkläder.

Jag vet inte vad jag ska säga.
Mållös är väl ordet.....
Citera
2024-09-04, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paprikasvans
Fick upp reklamen från HT om Isbjörn. Hon nämner underställ, fleeceoverall och skaloverall. Man fick se båda overallerna men inte understället?
Jodå, det kommer, finns fler snuttar och understället kommer i ett lite längre inslag. Kommer även ett med andra kläder. Jag har sett dem alla 🙂
Citera
2024-09-04, 20:54
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skippan123
Verkligen imponerande händelser idag Hanna. Fantastiska bilder på kaffekopp, sagoböcker och popcorn i knät. En promenad med höstkläder och utan höstkläder.

Jag vet inte vad jag ska säga.
Mållös är väl ordet.....

Hanna ser dessutom ut som hon har en vuxenblöja på sig 😂
Citera
2024-09-04, 21:00
Medlem
Vad var anledningen till att K försörjde H innan hon blev ”influenser”? Varför jobbade hon inte? Har inte följt H.T så länge för att kunna ha koll 😬
Citera
2024-09-04, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MallickFallick
Vad var anledningen till att K försörjde H innan hon blev ”influenser”? Varför jobbade hon inte? Har inte följt H.T så länge för att kunna ha koll 😬
Hon tillbringade sju år med att bli gravid genom IVF.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in