Citat:
Ursprungligen postat av
Anders43J
Ofta så brukar dom använda tjejer för att dom behöver information om dig eftersom du är en måltavla så är det viktigt för dem att dom vet så mycket som möjligt om dig.
Har under de senaste åren kommit i kontakt med sådana tjejer som av någon anledning bara vill samla in information om mina dagliga rutiner till exempel dom börjar dyka upp på platser som jag besöker ofta vid exakt samma tidpunk vilket är väldigt svårt att göra av en slump alltså det måste vara organiserat
Eller så kan dom skicka tjejer för att psyka ner en målperson få den att känna sig mindre värd eller börja med droger🤔
Kan inte tro annat än att dom måste få någon slags kompensation för det jobb dom utför jag menar dom lägger antagligen väldigt mycket tid till att studera dig så att dom ska kunna bryta ner dig psykiskt på bästa sätt 🤔
Hur mycket dom får beror säkert på vad dom gör samlar dom bara information om dig så är det förmodligen bara köp kort till någon affär som dom får.
Men är det mer omfattande som ett förhållande dejt så tror jag det kan vara frågan om några 1000 kronor eller ibland närmare en miljon 🙄
Har du tänkt på att dessa GS-handlers och GS-gruppen är fyllda av psykologer och psykiatriker som vill utrota psykisk ohälsa och psykiskt sårbara genom att utsätta dessa för GS-stimuli så deras mental hälsa förvärras och de blir effektivt marginaliserade i samhället?
Psykiskt sjukdom ses som demonbesatthet också därmed är psykiatri också demonology enligt katolska kyrkans synsätt. Att vara en psykiatriker ska betyda att möta "demoner" och demoniska personer dagligen. Åtminstone ser djupa kristna det så. Sedan har katolska kyrkan gjort en distinkt mellan demonisk besatthet och mental sjukdom - alla som har personlighetsstörningar och mentala sjukdomar är inte demoner (narcissister) eller mentalt sjuka (besatthet).
Sedan finns det psykologer och psykiatriker som hatar psykiskt sjuka och personlighetsstörningar. De anser att sådana personer inte ska vara i samhället och undvika att skaffa familj och ha relationer. Det kanske finns något i den hat GS-förövare blir övertygade att ha eller låtsas ha i syfte att utföra GS-stimuli. Det kanske finns religiöst extrema kristna som har i uppgift att utrota "demoner" vilket är personlighetsstörningar och mental sjuka från samhället genom att de förstör för sig själva? Mina vänner kallar de som utför för onda själlösa "psykopater" så det kan vara omvänd psykologi att få oss också att hata personlighetsstörningar och mentalt sjuka. Det kan vara under täckmantel av samhällspolisiära åtgärden via myndigheter att hålla "koll" på oss och att provocera oss genom GS-stimuli i syfte att få fog för deras psykologiska trakasserier. GS-gruppen har ändå gjort en psykologisk profil om oss innan GS-stimuli tillämpas och då antar de att vi kommer bli under deras "kontroll" och brytas ner psykologiskt.
GS-stimuli i sig kan ha syftet att få oss att agera utom vår karaktär - alltså bli arga, ledsna, bittra, hatiska etc. vilket kan ses som att bli demoniska eller rentav göra oss demoniska genom att framkalla psykisk sjukdom och mental ohälsa genom långdragna psykologiska trakasserier som leder till depression, oro, stress, kronisk paranoia etc. ?
Det är värt att diskutera varför manipulation av reaktioner, psyke och perception är i centrum samt varför de vill effektivt skapa hjärnskador hos oss genom GS-stimuli?
Som jag skrev till Xutten utför de GS-stimuli mot oss oavsett hur mycket vi vet om det och kan tala emot vilket talar om att syftet är en typ av hjärntvättning där vi ska formas till att fungera och reagera på ett visst sätt. GS-stimuli har inte direkt ändrat karaktär och deras metoder är samma som för 11 år sedan men idag är jag mycket medveten om deras operation och hur det påverkar mig därmed kan jag enkelt ha motståndskraft och ignorera det. Därmed är min huvudtes att de kan vara hjärntvättning (programmering) av oss i syfte att till exempel omvandla vår tro och värdering till det de vill. Alla inblandade i synnerhet familj, partners och nära vänner vill ha "hemlig" kontroll och övervakning av oss vilket de får via GS-handlers.
Det de uppenbarligen gör är att utverka indirekt inflytande (kontroll) av oss och i synnerhet med fokus på vår perception.
Det vi lägger FOKUS på lägger de PÅVERKAN på. Därför rekryteras bara de vi kommer se, hör eller interagera med.
Hjärntvättning/programmering går ut på UPPREPNINGAR hela tiden tills det förväntade beteende eller skifte i perception uppnås. Det kan likväl betyda att de vill skapa psykiska sjukdomar och personlighetsstörningar genom programmeringen vilket är såklart extremt oetiskt och amoraliskt. Inte nog med alla som begår självmord och får sina liv helt förstörda. Dessa är inte bättre än mördare uppriktigt sett.
Troligen bedrar GS-handlers alla GS-förövare inblandade att de hjälper till att förbättra samhället eller forskning övergripande genom att "studera" GS-måltavlan men faktum är att det är psykologisk krigföring mot psykologisk sårbara i samhället av en grupp som utför social engineering på alla samhällets nivåer.