2024-09-04, 00:38
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xutten
Om jag träffar en tjej som är från GS och vi hänger ett tag - får hon något från GS för det? Jag har hört att de kan få rikskuponger typ?

Eller bara allmänt om någon gör Street theater mot mig.. Vad får dom från GS för det?

Troligen blir de bedragna om varför de ska delta av någon auktoritet som syftar till att manipulera vårt psyke, vår sociala och vår perception. GS är en kriminell verksamhet utfört troligen av en auktoritet som en myndighet. Det är utan tvekan olagligt att psykologiskt trakassera personer att de får mentala problem och utför diverse psykologiska attacker som gaslighting där de förnekar att vi blir förföljda och övervakade dygnet runt.

Komihåg att det i huvudsak en psykologisk attack och är menat att bl.a. framkalla obehag och paranoia. Alla vet om det här och meningen är att vi ska utsättas för GS-stimuli kontinuerligt och att vi ska reagera på det. Jag vet redan hur de genomför det vilket är genom en underrättelseoperation driven av professionella och via telefon i huvudsak. Men de skiter fullständigt i att jag vet om det som sker - de utför GS-stimuli oavsett hur mycket vi klagar och vet om det hela.

Jag tror i huvudsak att det handlar om hjärntvättning (programmering) och därför fortsätter de hänsynslöst. Främst att programmera det undermedvetna till de falska realitet de tvingar oss att observera och processera intern i hjärnan. Med andra ord: du kan se det som ett försök att omvandla hjärnans perception och dylikt genom att mata oss GS-stimuli i många år. Men även att vi måste bygga mental motståndskraft mot GS-stimuli vilken försöker överta vår verklighet med indirekt psykisk våld.

De kan mycket väl sprida lögner om oss så att personer i omgivningen behandlar oss illa vilket är typiskt i informationskrigföring. Det finns många potentiella förklaringar till varför vi utsätts men det tråkiga är att familj och vänner har valt att stödja operationen genom att delta eller hålla tyst om det. De verkar lita på den auktoritet som utför det hela även om psykisk och emotionell skada är uppenbar. Troligen ser de det här som att det ska gagna dem och oss eftersom de får information om oss och därmed har ett övertag i att kontrollera oss och våra liv.
Citera
2024-09-04, 00:51
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anders43J
Ofta så brukar dom använda tjejer för att dom behöver information om dig eftersom du är en måltavla så är det viktigt för dem att dom vet så mycket som möjligt om dig.

Har under de senaste åren kommit i kontakt med sådana tjejer som av någon anledning bara vill samla in information om mina dagliga rutiner till exempel dom börjar dyka upp på platser som jag besöker ofta vid exakt samma tidpunk vilket är väldigt svårt att göra av en slump alltså det måste vara organiserat

Eller så kan dom skicka tjejer för att psyka ner en målperson få den att känna sig mindre värd eller börja med droger🤔

Kan inte tro annat än att dom måste få någon slags kompensation för det jobb dom utför jag menar dom lägger antagligen väldigt mycket tid till att studera dig så att dom ska kunna bryta ner dig psykiskt på bästa sätt 🤔

Hur mycket dom får beror säkert på vad dom gör samlar dom bara information om dig så är det förmodligen bara köp kort till någon affär som dom får.

Men är det mer omfattande som ett förhållande dejt så tror jag det kan vara frågan om några 1000 kronor eller ibland närmare en miljon 🙄

Har du tänkt på att dessa GS-handlers och GS-gruppen är fyllda av psykologer och psykiatriker som vill utrota psykisk ohälsa och psykiskt sårbara genom att utsätta dessa för GS-stimuli så deras mental hälsa förvärras och de blir effektivt marginaliserade i samhället?

Psykiskt sjukdom ses som demonbesatthet också därmed är psykiatri också demonology enligt katolska kyrkans synsätt. Att vara en psykiatriker ska betyda att möta "demoner" och demoniska personer dagligen. Åtminstone ser djupa kristna det så. Sedan har katolska kyrkan gjort en distinkt mellan demonisk besatthet och mental sjukdom - alla som har personlighetsstörningar och mentala sjukdomar är inte demoner (narcissister) eller mentalt sjuka (besatthet).

Sedan finns det psykologer och psykiatriker som hatar psykiskt sjuka och personlighetsstörningar. De anser att sådana personer inte ska vara i samhället och undvika att skaffa familj och ha relationer. Det kanske finns något i den hat GS-förövare blir övertygade att ha eller låtsas ha i syfte att utföra GS-stimuli. Det kanske finns religiöst extrema kristna som har i uppgift att utrota "demoner" vilket är personlighetsstörningar och mental sjuka från samhället genom att de förstör för sig själva? Mina vänner kallar de som utför för onda själlösa "psykopater" så det kan vara omvänd psykologi att få oss också att hata personlighetsstörningar och mentalt sjuka. Det kan vara under täckmantel av samhällspolisiära åtgärden via myndigheter att hålla "koll" på oss och att provocera oss genom GS-stimuli i syfte att få fog för deras psykologiska trakasserier. GS-gruppen har ändå gjort en psykologisk profil om oss innan GS-stimuli tillämpas och då antar de att vi kommer bli under deras "kontroll" och brytas ner psykologiskt.

GS-stimuli i sig kan ha syftet att få oss att agera utom vår karaktär - alltså bli arga, ledsna, bittra, hatiska etc. vilket kan ses som att bli demoniska eller rentav göra oss demoniska genom att framkalla psykisk sjukdom och mental ohälsa genom långdragna psykologiska trakasserier som leder till depression, oro, stress, kronisk paranoia etc. ?

Det är värt att diskutera varför manipulation av reaktioner, psyke och perception är i centrum samt varför de vill effektivt skapa hjärnskador hos oss genom GS-stimuli?

Som jag skrev till Xutten utför de GS-stimuli mot oss oavsett hur mycket vi vet om det och kan tala emot vilket talar om att syftet är en typ av hjärntvättning där vi ska formas till att fungera och reagera på ett visst sätt. GS-stimuli har inte direkt ändrat karaktär och deras metoder är samma som för 11 år sedan men idag är jag mycket medveten om deras operation och hur det påverkar mig därmed kan jag enkelt ha motståndskraft och ignorera det. Därmed är min huvudtes att de kan vara hjärntvättning (programmering) av oss i syfte att till exempel omvandla vår tro och värdering till det de vill. Alla inblandade i synnerhet familj, partners och nära vänner vill ha "hemlig" kontroll och övervakning av oss vilket de får via GS-handlers.

Det de uppenbarligen gör är att utverka indirekt inflytande (kontroll) av oss och i synnerhet med fokus på vår perception. Det vi lägger FOKUS på lägger de PÅVERKAN på. Därför rekryteras bara de vi kommer se, hör eller interagera med. Hjärntvättning/programmering går ut på UPPREPNINGAR hela tiden tills det förväntade beteende eller skifte i perception uppnås. Det kan likväl betyda att de vill skapa psykiska sjukdomar och personlighetsstörningar genom programmeringen vilket är såklart extremt oetiskt och amoraliskt. Inte nog med alla som begår självmord och får sina liv helt förstörda. Dessa är inte bättre än mördare uppriktigt sett.

Troligen bedrar GS-handlers alla GS-förövare inblandade att de hjälper till att förbättra samhället eller forskning övergripande genom att "studera" GS-måltavlan men faktum är att det är psykologisk krigföring mot psykologisk sårbara i samhället av en grupp som utför social engineering på alla samhällets nivåer.
Senast redigerad av RiktigTI 2024-09-04 kl. 01:11.
Citera
2024-09-04, 16:37
Medlem
Haha jag träffade en GS tjej förut (inget förhållande såklart). Jag visste att hon var GS innan jag träffa henne.

Fick gratis mat, boende och droger haha så mig var det ingen synd om och vad för information dom ville ha vet jag inte, jag är en relativt vanlig kille som typ är obrydd om muppar.
Citera
2024-09-04, 19:02
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Haha jag träffade en GS tjej förut (inget förhållande såklart). Jag visste att hon var GS innan jag träffa henne.

Fick gratis mat, boende och droger haha så mig var det ingen synd om och vad för information dom ville ha vet jag inte, jag är en relativt vanlig kille som typ är obrydd om muppar.

GS verkar ha en förkärlek till droger, hemlösa och psykiatri - eller negativa sidor av mänskligheten. Troligen försöker GS-förövare som tjejen få dig under dennes kontroll. Mina tre senaste flickvänner har alla rekryterats varav en erkände att GS-handlers är psykopater som förföljer mig. Deras huvudmål är att provocera dig och kontrollera dig - i andra ord få dig under deras kontroll emotionellt.

Dessutom verkar GS-gruppen tro att de genomför samhällspolisiära handlingen genom att isolera dig från samhället och få dig att bli självdestruktiv genom att umgås med destruktiva personer. Låt dig inte luras av deras "vänlighet" och se upp för erbjudanden som skadar dig.

Troligen har Frimurare och liknande samhällsgrupper ett finger i det och åtminstone en viktig del av GS-nätverker globalt sett.
Citera
2024-09-04, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
GS verkar ha en förkärlek till droger, hemlösa och psykiatri - eller negativa sidor av mänskligheten. Troligen försöker GS-förövare som tjejen få dig under dennes kontroll. Mina tre senaste flickvänner har alla rekryterats varav en erkände att GS-handlers är psykopater som förföljer mig. Deras huvudmål är att provocera dig och kontrollera dig - i andra ord få dig under deras kontroll emotionellt.

Dessutom verkar GS-gruppen tro att de genomför samhällspolisiära handlingen genom att isolera dig från samhället och få dig att bli självdestruktiv genom att umgås med destruktiva personer. Låt dig inte luras av deras "vänlighet" och se upp för erbjudanden som skadar dig.

Troligen har Frimurare och liknande samhällsgrupper ett finger i det och åtminstone en viktig del av GS-nätverker globalt sett.

Men jag tror ej dom lyckades kontrollera mig men om dom vill tro att dom lyckades med kontroll mot mig pga tjejen så får dom tro det. Den tjejen var ju inte den vassaste kniven i lådan på vissa fronter. Tjejerna överlag är ju själv utsatta som du säger i din text. Dom är själva offer och kontrollerade. Hemskt..

Däremot med deras ”DEW” vapen.. Där har dom vunnit för länge sedan. Sen om du inte vill tro på DEW eller inte är upp till dig. Men jag tror på deras microvågsvapen. Dessa vapen har kontroll över hela samhället om du frågar mig.
Citera
2024-09-04, 21:12
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Men jag tror ej dom lyckades kontrollera mig men om dom vill tro att dom lyckades med kontroll mot mig pga tjejen så får dom tro det. Den tjejen var ju inte den vassaste kniven i lådan på vissa fronter. Tjejerna överlag är ju själv utsatta som du säger i din text. Dom är själva offer och kontrollerade. Hemskt..

Däremot med deras ”DEW” vapen.. Där har dom vunnit för länge sedan. Sen om du inte vill tro på DEW eller inte är upp till dig. Men jag tror på deras microvågsvapen. Dessa vapen har kontroll över hela samhället om du frågar mig.

DEW-teknologi existerar i olika former och praktiskt sett kan en person i en lägenhet bli strålad genom väggen. Däremot tror jag inte att GS-måltavlor utsätts för det i majoritet (>99%). Om du är en viktig person som en senior NSA-anställd som vill skada myndigheter eller liknande utsätts denne säkert för en form av GS-operation.

Dock är GS något uppbyggt i bedrägeri och illusioner. GS-sponsorna vill få allmänheten till att bli övertygade att det här handlar om en person som bli förföljd av gäng - kort sagt. Det totala motsatta till en faktum att GS är en undangömd underrättelse- och påverkansoperation som styrs av professionella inom psykologisk krigföring och som manipulerar personer i samhället att samla information och utföra aktioner mot GS-måltavlor för diverse skäl.

Hur tror du att DEW används?

GS-förövare kan vara vem som helst. GS-nätverket är helt dynamiskt och rekryteras oavsett socio-ekonomisk ställning. Mina vänner som är doktorer och hypersmarta har deltagit samt rika vänner. Det här handlar i grunden om hur de motiverar personer att delta. Troligen utgår de inte från att det ska skada oss men är manipulerade till att tro på deras aktioner ska förvrida vår verklighet genom olika GS-stimuli som mimikry. Droger är ett annat sätt att vrida på dig verklighet och få dig att dissociera. Deras mål är också att hjärntvätta dig och om du gör droger eller dricker alkohol är du mer lättpåverkad till att tro som de vill.
Citera
2024-09-04, 23:21
Medlem
Citat:
DEW-teknologi existerar i olika former och praktiskt sett kan en person i en lägenhet bli strålad genom väggen. Däremot tror jag inte att GS-måltavlor utsätts för det i majoritet (>99%). Om du är en viktig person som en senior NSA-anställd som vill skada myndigheter eller liknande utsätts denne säkert för en form av GS-operation.

Dock är GS något uppbyggt i bedrägeri och illusioner. GS-sponsorna vill få allmänheten till att bli övertygade att det här handlar om en person som bli förföljd av gäng - kort sagt. Det totala motsatta till en faktum att GS är en undangömd underrättelse- och påverkansoperation som styrs av professionella inom psykologisk krigföring och som manipulerar personer i samhället att samla information och utföra aktioner mot GS-måltavlor för diverse skäl.

Hur tror du att DEW används?

GS-förövare kan vara vem som helst. GS-nätverket är helt dynamiskt och rekryteras oavsett socio-ekonomisk ställning. Mina vänner som är doktorer och hypersmarta har deltagit samt rika vänner. Det här handlar i grunden om hur de motiverar personer att delta. Troligen utgår de inte från att det ska skada oss men är manipulerade till att tro på deras aktioner ska förvrida vår verklighet genom olika GS-stimuli som mimikry. Droger är ett annat sätt att vrida på dig verklighet och få dig att dissociera. Deras mål är också att hjärntvätta dig och om du gör droger eller dricker alkohol är du mer lättpåverkad till att tro som de vill.

Jag tror att dew kan forma personer hur lätt som helst. Som majoriteten redan har vart inne på så manipulerar dom känslor, tankar och handlingar med just dew. Som många har vart inne på redan.

Om det är någon som är utsatt för det kan dom lika gärna göra en inställning på dig att du ska till exempel döda någon imorgon (grovt exempel).

Jag antar ju att ni alla här vet detta men jag skriver det ändå.
Citera
2024-09-04, 23:35
Medlem
Citat:
Varför tog du bort kommentaren till ditt svar om mitt inlägg??

Du är inte här för att göra något och dina skriverier är ett evigt meningslöst tyckande.

Ser nästan ut som du och Anders använder era skriverier så att nån läkare och försäkringshandläggare ska bevilja livstids bidrag.
Citera
2024-09-04, 23:46
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Signalspaning
Du är inte här för att göra något och dina skriverier är ett evigt meningslöst tyckande.

Ser nästan ut som du och Anders använder era skriverier så att nån läkare och försäkringshandläggare ska bevilja livstids bidrag.

Jag har sammanställt GS-operationens många aspekter på ett pedagogiskt sätt så att även oinsatta kan förstå information som är skapad att inte förstås. Att exponera alla kriminella GS-aspekter offentligt online är något GS-gruppen hatar.

Vilka läkare och försäkringshandläggare läser på Flahsback? Om inte de är del av GS-nätverket och därmed kan få delar eller hela informationer vi delar på Flashback.

Det enda du gör på Flashback är att förklara hur de utför det på en nivå. Det jag gör å andra sidan är att exponera deras desinformation som de har online vilket används som del av psykologiska krigföring mot GS-måltavlor. Det här är full-dominans krigföring som inte kan avslöjas genom att nämna MSB och målstatus som "Antifa".
Citera
2024-09-04, 23:55
Medlem
Citat:

Jag måste bara tillägga att jag har vart en cannabis rökare alltså ingen tung narkoman.
Citera
2024-09-05, 00:17
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Jag tror att dew kan forma personer hur lätt som helst. Som majoriteten redan har vart inne på så manipulerar dom känslor, tankar och handlingar med just dew. Som många har vart inne på redan.

Om det är någon som är utsatt för det kan dom lika gärna göra en inställning på dig att du ska till exempel döda någon imorgon (grovt exempel).

Jag antar ju att ni alla här vet detta men jag skriver det ändå.

Citat:
Jag måste bara tillägga att jag har vart en cannabis rökare alltså ingen tung narkoman.

Hur menar du med att "forma"? Hur ska de ske genom energi?

Jag delar absolut inte den meningen att de har sådan kontrollerande Mind Control-teknologi - det är mycket sannolikt att det är desinformation. Däremot är det mer troligt att DEW kan skada hjärnan och även skifta dess funktion som att uppleva smärta. Men att styra ens handlingar mot dennes vilja är extremt osannolikt. Det som är mer sannolikt är psykologisk krigföring som övertygar personer att utföra våldsdåd och destruktiva beteenden som att övertyga att alla i ens omgivning via GS-stimuli vill skada en och därmed kan GS-måltavlan utföra aktioner som är självdestruktiv eller rentav skada sig själv, sin position i samhället (jobb) och även andra.

I mitt egna fall har GS-gruppen utfört påverkan i mitt liv öppet sedan 2013 - ännu än upprepar de samma sak om och om igen. Det är fan ett jävla cirkus att de inte kommer vidare - jag verkar inte demonstrera det de eftersöker som reaktion och kanske beteende. Efter 11 år kan alla anta att de inte kommer lyckas samt att jag utbildar alltmer personer om GS och kommer inom snar framtid att exponera deras jävla operation och doxxa alla inblandade över hela internet.
Senast redigerad av RiktigTI 2024-09-05 kl. 00:22.
Citera
2024-09-05, 00:26
Medlem
Citat:
Hur menar du med att "forma"? Hur ska de ske genom energi?

Jag delar absolut inte den meningen att de har sådan kontrollerande Mind Control-teknologi - det är mycket sannolikt att det är desinformation. Däremot är det mer troligt att DEW kan skada hjärnan och även skifta dess funktion som att uppleva smärta. Men att styra ens handlingar mot dennes vilja är extremt osannolikt. Det som är mer sannolikt är psykologisk krigföring som övertygar personer att utföra våldsdåd och destruktiva beteenden som att övertyga att alla i ens omgivning via GS-stimuli vill skada en och därmed kan GS-måltavlan utföra aktioner som är självdestruktiv eller rentav skada sig själv, sin position i samhället (jobb) och även andra.

I mitt egna fall har GS-gruppen utfört påverkan i mitt liv öppet sedan 2013 - ännu än upprepar de samma sak om och om igen. Det är fan ett jävla cirkus att de inte kommer vidare - jag verkar inte demonstrera det de eftersöker som reaktion och kanske beteende. Efter 11 år kan alla anta att de inte kommer lyckas samt att jag utbildar alltmer personer om GS och kommer inom snar framtid att exponera deras jävla operation och doxxa alla inblandade över hela internet.

Det är just det med vilja. Jag menar på att med dessa vapen kan de ta bort din vilja. Men det är ju bara konspirations teorier.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in