2024-09-04, 17:28
Medlem
brukstjacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kraftighaka
Är Billström med på listan? Han avgick precis
Känns högst osannolikt. Han är väl ändå bög?
Citera
2024-09-04, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Annieluuv
Eftersom namnet jag söker antagligen är stjärnag kan jag ej hitta allt jag söker.

Men Veron*ca Magg*o har väl inte anklagats för SEXKÖP utan för att ha knarkat ihop med Anna (om än på hennes kön). Har jag förstått det rätt?

Jag förespråkar verkligen inte kokain, men har Veronica Maggio dragit en lina från en horas kön så kan hon kassera in några hundra rockstjärnepoäng. Faktum är att det inte spelar så stor roll om historien är sann eller inte. Väldigt rock n roll i vilket fall som helst
Citera
2024-09-04, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ninja4Life
Jag förespråkar verkligen inte kokain, men har Veronica Maggio dragit en lina från en horas kön så kan hon kassera in några hundra rockstjärnepoäng. Faktum är att det inte spelar så stor roll om historien är sann eller inte. Väldigt rock n roll i vilket fall som helst

Att ta lite kokain är väl egentligen inga konstigheter om man är cool och 25, att dra det från en kvinnas underliv på efterfest är lite märkvärdigt men inte helsjukt.

Frågan är om det gavs reda pengar för detta, nu verkar det inte vara så enligt A. Den där blåtiran det talas om är mer mystisk däremot…
Citera
2024-09-04, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Damzzen
Men är du förvånad? Vad fan tror du om Maggio? Hon var HELT VÄCK på P3 guld bland annat. Sover ni eller?
Jag har inte kollat på en enda gala med VM men jag tror inte för en sekund att hon dragit ladd från en prostituerad kvinnas fitta.
Citera
2024-09-04, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
... Det där är den fullständiga listan. Annat är trolleri.
Hon har tydligen blivit jävligt utnyttjad av kapten Klänning också som relativt ung hora. Det har hon berättat om på annat håll.

Det fanns ju fler i kretsen runt Kapten Klänning som klarade sig. Fanns ju en mobil med telefonnummer från den där mannen som hoppade från en balkong och dog. Åtminstone var det tre höga politiker som var stod åtalade men det hela lades ner pga att flickan inte orkade. Kanske var det hon.
Citera
2024-09-04, 19:43
Medlem
brukstjacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raukberg
Jag har inte kollat på en enda gala med VM men jag tror inte för en sekund att hon dragit ladd från en prostituerad kvinnas fitta.
Ja, låter högst opraktiskt att försöka insufflera ett vattenlösligt salt från en våt plats. Mesta av laddet lär nog tas upp av fittan.
Citera
2024-09-04, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raukberg

Maggio har definitivt varit på fester där prosituerade har hyrts in. Och Maggio har definitivt snortat ladd. Och sannolikheten att Maggio aka fyllelebben, skulle snorta från någons könsorgan är VÄLDIGT hög om du sett denna brud överhuvudtaget. Dessutom allmänt accepterat med prostituerade i musikvärlden.
Citera
2024-09-04, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brukstjack
Ja, låter högst opraktiskt att försöka insufflera ett vattenlösligt salt från en våt plats. Mesta av laddet lär nog tas upp av fittan.

Finns ju ett venusberg så att säga. Men Maggio har mer klass än så tror jag. Alltså, ladd har hon ju dragit, men tror knappast från den där.
Citera
2024-09-04, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lisalit
Man kan ju inte bara bortse från de absolut största problemen sexarbetare utsätts för; dvs kassa jävla män. ”Kristna moralkakor” är vårt minsta problem, helt ärligt.

Däremot när någon sänker hela skiten i ett lass genom att bete sig sig som psyksjuka mongon utan gränser så sätts vi i skiten; återigen. Nästa gång det MÅSTE visselblåsas, lex Klänning, så viftas de bort för en galning hängt ut random kändisar på nätet.

Så tack, Anna. Du gav oss andra sexarbetare ytterligare anledning att aldrig bli trodda om vi faktiskt blir utsatta för övergrepp.

Vilken kass jävla sörja. Ta dig i kragen och ryck upp dig, skaffa ett vanligt jävla jobb och sluta älta dig själv. Om något år när paykosen släppt kommer vi se dig skriva en bok med, om hur illa utsatt du blev. Ni alla är samma
Citera
2024-09-04, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brukstjack

Gillar att du utgår från att fittan var våt Nu ska jag förklara för dig som inte förstår. När man säger ”snorta på någons fitta” menar man venusberget. När man säger att man dragit ladd från någons röv, då menar man svanken, inte i själva analhålet.
Citera
2024-09-04, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Annieluuv
Finns ju ett venusberg så att säga. Men Maggio har mer klass än så tror jag. Alltså, ladd har hon ju dragit, men tror knappast från den där.

Maggio har ingen klass. Jag blir mörkrädd över att ni verkar tro att hon är sveriges motsvarighet av Taylor Swift eller något. Maggio är närmare Winehouse kan jag säga.
Citera
2024-09-04, 19:59
Medlem
brukstjacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damzzen
Gillar att du utgår från att fittan var våt Nu ska jag förklara för dig som inte förstår. När man säger ”snorta på någons fitta” menar man venusberget. När man säger att man dragit ladd från någons röv, då menar man svanken, inte i själva analhålet.
Slarvigt. Det är ju inte fittan. Känner personligen en som dragit ladd ur den faktiska röven på en transa, så där tror jag att det inte kategoriskt måste vara svanken. Men röven är ju också mindre fuktigt än den våta ängsmarken. Ska förstås sägas att kokain är bra mycket billigare på vissa platser i världen, så viljan att vaska är nog större där än här.
Senast redigerad av brukstjack 2024-09-04 kl. 20:01.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in