2024-09-03, 19:49
Medlem
FruKrokodils avatar
Jag gillar ju liberoreklamen som släpptes senast men funderar på varför man sparar alla gamla sprutor etc när det bara är skräp.
Är det normalt eller är jag konstig som kasserar allt sånt?
Citera
2024-09-03, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Jag gillar ju liberoreklamen som släpptes senast men funderar på varför man sparar alla gamla sprutor etc när det bara är skräp.
Är det normalt eller är jag konstig som kasserar allt sånt?

Jag har sett relativt många bilder på söt nyfödd bebis med en massa sprutor utplacerade runt sig för att symbolisera ivf-resan så man sparar kanske i hopp om att själv få göra en liknande bild en vacker dag? Vet inte om det är en vedertagen grej, men har som sagt sett rätt många sådana.
Citera
2024-09-03, 20:28
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amcar
Jag har sett relativt många bilder på söt nyfödd bebis med en massa sprutor utplacerade runt sig för att symbolisera ivf-resan så man sparar kanske i hopp om att själv få göra en liknande bild en vacker dag? Vet inte om det är en vedertagen grej, men har som sagt sett rätt många sådana.

Ja så kanske det är, har själv aldrig behövt ivf så kan inte sätta mig in i det. Tyckte bara det kändes märkligt att spara en hel låda med gamla sprutor, inte bara av hygieniska orsaker.
Citera
2024-09-03, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Såg att Carmaliv följer Isbjörn på IG men INTE Hanna! Intressant 😄

När jag söker på C så följer hon H fortfarande. Eller så läser hon i tråden 😂
Citera
2024-09-03, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valle123
När jag söker på C så följer hon H fortfarande. Eller så läser hon i tråden 😂
Jag menade att H inte följer Isbjörn på IG! 😆
Citera
2024-09-03, 20:51
Medlem
Med tanke på att H bekräftar att hon följer tråden. Varför tar man inte åt sig den feedback för att förbättra och lyckas bättre som influenser. Varför fortsätta i samma spår? Hade man inte heller velat skydda sitt barn integritet än att göra henne som content? Jag hade inte velat ha en flashback tråd där folk kommenterar och dömer det man gör och veta att det diskuteras om sitt barn. Jag hade gjort något åt det än att låta det ske som H gör.
Citera
2024-09-03, 21:07
Medlem
Citat:
Med tanke på att H bekräftar att hon följer tråden. Varför tar man inte åt sig den feedback för att förbättra och lyckas bättre som influenser. Varför fortsätta i samma spår? Hade man inte heller velat skydda sitt barn integritet än att göra henne som content? Jag hade inte velat ha en flashback tråd där folk kommenterar och dömer det man gör och veta att det diskuteras om sitt barn. Jag hade gjort något åt det än att låta det ske som H gör.

Pengarna är väl viktigare än att värna om Ls integritet och att hon inte tar åt sig av det som rör hennes "jobb", det är väl för att hon antagligen har svårt att faktiskt se sina brister och säkert tror i sitt stilla sinne att hon visst är duktig.
Men hon är verkligen en dålig influencer. Hon försöker ju knappt.
Citera
2024-09-03, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amcar
Nya Libero-reelen var fin, tycker jag. Och prat i lagom takt 👍

Tyckte inte alls om den. Jag har också gjort ivf men jag tycker det är äckligt och ohygieniskt att spara alla sprutor. Vill man visa sitt barn det sen, att kolla här så jobbig du var att få till.

Sen när hon skiner upp vid det positiva resultatet, ja grattis men sen visade det sig att hon inte vill ha barn ändå med tanke på hur hon beter sig.
Citera
2024-09-03, 21:53
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Tyckte inte alls om den. Jag har också gjort ivf men jag tycker det är äckligt och ohygieniskt att spara alla sprutor. Vill man visa sitt barn det sen, att kolla här så jobbig du var att få till.

Sen när hon skiner upp vid det positiva resultatet, ja grattis men sen visade det sig att hon inte vill ha barn ändå med tanke på hur hon beter sig.

Jag tyckte videon var fin att kolla på, men mest bara för att Hanna äntligen pratade normalt och inte som en speedad ekorre.

Sprutorna är ohygienska ja, som att spara gamla pissiga grav/äl test i skåpet..
Citera
2024-09-03, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Jag tyckte videon var fin att kolla på, men mest bara för att Hanna äntligen pratade normalt och inte som en speedad ekorre.

Sprutorna är ohygienska ja, som att spara gamla pissiga grav/äl test i skåpet..

Ja det var skillnad mot vanligt. Senaste Hello Fresh var också bra med det tyckte jag. Men helt ärligt så ser hon ju ut som en knarkare när hon kastar sprutorna så.. påminner om LG regn med bindor.
Citera
2024-09-03, 22:36
Avslutad
Citat:
Tänk när barnet blir äldre och alla kommer att googla på hennes mammas namn och denna tråd kommer upp. Usch, stackars barn. Tydligt att HT som vanligt inte bryr sig
Citera
2024-09-03, 22:37
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Ja det var skillnad mot vanligt. Senaste Hello Fresh var också bra med det tyckte jag. Men helt ärligt så ser hon ju ut som en knarkare när hon kastar sprutorna så.. påminner om LG regn med bindor.

Hahaha den där hade jag förträngt 😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in