2024-09-03, 08:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skippan123
Reklamen för Isbjörn får jag upp i mitt flöde. Kommer som ett sponsrat reklaminlägg från Hanna men det går inte att se varken på Hannas sida eller på Isbjörns sida. Men man får 20 % rabatt med hennes kod. Så konstigt.....kommer fram när jag scrollar så det finns kvar tydligen.

Det är väl samma som med den fantastiska Colgate-reklamen
Citera
2024-09-03, 08:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HobbyMeteorologen
Det är väl samma som med den fantastiska Colgate-reklamen
Ja så är det nog
Citera
2024-09-03, 08:49
Medlem
Jag förstår verkligen inte varför de sover i vardagsrummet??
Storyn hon la upp imorse men sedan tog bort var från madrass på golvet framför tv:n, såg ut som vardagsrummet. Och en spjälsäng bredvid??
Kan hon inte grunderna i sömnhygien men klagar på uppvak och jobbiga nätter (vilket är mer normalt är onormalt??) Så får hon skylla sig själv.
Hon skulle faktiskt må bra av någon typ av föräldrautbildning, för barnets skull.
Citera
2024-09-03, 08:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enhemlisju
Jag förstår verkligen inte varför de sover i vardagsrummet??
Storyn hon la upp imorse men sedan tog bort var från madrass på golvet framför tv:n, såg ut som vardagsrummet. Och en spjälsäng bredvid??
Kan hon inte grunderna i sömnhygien men klagar på uppvak och jobbiga nätter (vilket är mer normalt är onormalt??) Så får hon skylla sig själv.
Hon skulle faktiskt må bra av någon typ av föräldrautbildning, för barnets skull.
Nu verkar den också vara borta 😂 Hon är pinsam.
Citera
2024-09-03, 09:04
Medlem
Citat:
Det var reklam från Isbjörn som dök upp i mitt flöde. Kanske inte är från idag men det är nog gjort de senaste dagarna i alla fall. Men jag kan inte se det på hennes egen sida
Isbjörn har tydligen noll koll på HT. Att en person som ALLTID handlar barnkläder på typ H&M, Lindex och KappAhl helt plötsligt skulle köpa en overall från Isbjörn, som nog kostar fyra fem gånger mer än en overall från nämnda butiker känns ju knappast trovärdigt. Nu är det ju inte många av hennes samarbeten som är trovärdiga så det var ju ingen skräll. Såg att Sofia Wistam hade gjort samarbete med Rusta och det kändes ju inte heller trovärdigt, där skulle dom ju anlitat HT istället som ju hade blivit överlycklig över att få ett sådant ärofyllt uppdrag!
Citera
2024-09-03, 09:34
Medlem
Jag sökte på isbjörn och kollade deras sida på insta och nu efter det så får jag en massa reklam från dem. Sigrid Bernson gör också reklam och två olika reklamsnuttar från Hanna kom också plus någon annan. Så gå in där en runda så kanske det kommer i erat flöde också
Citera
2024-09-03, 09:39
Medlem
Citat:
Jag sökte på isbjörn och kollade deras sida på insta och nu efter det så får jag en massa reklam från dem. Sigrid Bernson gör också reklam och två olika reklamsnuttar från Hanna kom också plus någon annan. Så gå in där en runda så kanske det kommer i erat flöde också
Såg att Carmaliv följer Isbjörn på IG men INTE Hanna! Intressant 😄
Citera
2024-09-03, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Isbjörn har tydligen noll koll på HT. Att en person som ALLTID handlar barnkläder på typ H&M, Lindex och KappAhl helt plötsligt skulle köpa en overall från Isbjörn, som nog kostar fyra fem gånger mer än en overall från nämnda butiker känns ju knappast trovärdigt. Nu är det ju inte många av hennes samarbeten som är trovärdiga så det var ju ingen skräll. Såg att Sofia Wistam hade gjort samarbete med Rusta och det kändes ju inte heller trovärdigt, där skulle dom ju anlitat HT istället som ju hade blivit överlycklig över att få ett sådant ärofyllt uppdrag!

Jag tror att företagen skiter i vad deras "reklampelare" använder och inte använder, tror bara att de tänker att den här personen har många följare som har småbarn som vi kan nå ut till.
Trovärdigheten blir inte så stor men så tror jag tyvärr att det är.
Citera
2024-09-03, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blomkvasten22
Jag tror att företagen skiter i vad deras "reklampelare" använder och inte använder, tror bara att de tänker att den här personen har många följare som har småbarn som vi kan nå ut till.
Trovärdigheten blir inte så stor men så tror jag tyvärr att det är.
Förmodligen. Nu får jag upp det i mitt flöde på facebook också.
Citera
2024-09-03, 11:56
Medlem
Ett smutsigt fönster. En läsk från Rusta. Vilken fantastisk inspirationskälla, blir alldeles hänförd.
Citera
2024-09-03, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LePaunex
Ett smutsigt fönster. En läsk från Rusta. Vilken fantastisk inspirationskälla, blir alldeles hänförd.
Ja det är helt fantastiskt hur lite man kan komma på att göra content av, kanske dags att byta bana! 😆🤪
Citera
2024-09-03, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LePaunex

Alltid detta Rusta. Visst, en del praktiskt /fint har dem men så jädra märkvärdigt är det ju inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in