2024-09-03, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoNotGetItTwisted
Absolut jag respekterar det🙏
Ingen som påstått att du sagt det perse, men ofta får man känslan av att han ska vara stora syndabocken. Ibland skriver man i en känsla och upplevelse. Inte alltid så tydligt i skrift alltid vad som menas. Kan själv snubbla på alla "trådar" och har problem med att skriva grammatiskt rätt. Sedan blir det lätt missförstånd om man inte läst svar och inlägg som kommer upp under tiden man skriver🫣 hoppas du förstår att jag verkligen inte låta otrevlig. Och om jag refererat till någon som själv varit tyken då har jag definitvt inte haft dig i åtanke🙃 Ja det kan man verkligen hoppas då det finns andra här som också känner honom och anhöriga. (Btw hur kollar man vad andra skrivit tidigare?)

"Vem ska man tro på tro på tro på när,
tro på när det är såhär?" 🤭✌️

Jag förstår, allt blir ju lite lättare att missförstå i text och ofta går det fort i den här tråden med mycket inlägg osv. Tack för förtydligandet 😌
Du klickar på användarnamnet och då kommer det upp t.ex. ”hitta fler inlägg”, eller nåt i den stilen.
2024-09-03, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jotack
Jag förstår, allt blir ju lite lättare att missförstå i text och ofta går det fort i den här tråden med mycket inlägg osv. Tack för förtydligandet 😌
Du klickar på användarnamnet och då kommer det upp t.ex. ”hitta fler inlägg”, eller nåt i den stilen.
Tack🙏✌️
2024-09-03, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Millan75
vet inte varför hela texten ej men kan skriva om där skriver jag oxå att hon är ensamstående tekniskt sett men jag skulle ej räkna henne el någon annan som har så mkt.hjälp för det

Tekniskt sett är orden, rimmar illa med
verkligheten😊
Mot mitt bättre vetande borde
den titeln tillfalla J "ensamstående mormor"
2024-09-03, 18:21
Medlem
Citat:
verkligheten😊

🤭
2024-09-03, 18:41
Avstängd
Citat:
Det kan jag bara hålla med om man skrivet på någons inlägg helt plötsligt är det 4-5 andra som skrivit och ibland skriver man bara i farten . Aha tack för tipset det visste jag inte 🫣😉
2024-09-03, 18:48
Avstängd
Citat:
Absolut jag respekterar det🙏
Ingen som påstått att du sagt det perse, men ofta får man känslan av att han ska vara stora syndabocken. Ibland skriver man i en känsla och upplevelse. Inte alltid så tydligt i skrift alltid vad som menas. Kan själv snubbla på alla "trådar" och har problem med att skriva grammatiskt rätt. Sedan blir det lätt missförstånd om man inte läst svar och inlägg som kommer upp under tiden man skriver🫣 hoppas du förstår att jag verkligen inte låta otrevlig. Och om jag refererat till någon som själv varit tyken då har jag definitvt inte haft dig i åtanke🙃 Ja det kan man verkligen hoppas han gör då det finns andra här som också känner honom och hans anhöriga. (Btw hur kollar man vad andra skrivit tidigare?)

"Vem ska man tro på tro på tro på när,
tro på när det är såhär?" 🤭✌️
Ja du vem vet inte jag vem vet inte du 🫣🤭

Som vanligt mkt bra skrivet , ja ibland kan man låta otrevlig mitt i farten dels pga av vissa kommentarer dels för att man vet att man har rätt i sin sak . Sen finns det absolut saker man har fel i oxå och ingen är fel fri inte A heller .

Men det gäller att vara mänsklig och ha empati för sina medmänniskor något som jag tyvärr tycker N saknar sen har hon säkert fina saker oxå men avslut med sina relationer kan hon ej sköta snyggt
2024-09-03, 18:52
Avstängd
Citat:
verkligheten😊

Citat:
Ursprungligen postat av Molgan098
Ja du vem vet inte jag vem vet inte du 🫣🤭Kan jag verkligen hålla med om 🫣🤭 vem vet hon kanske delar vårdnaden med N snart 😜

Som vanligt mkt bra skrivet , ja ibland kan man låta otrevlig mitt i farten dels pga av vissa kommentarer dels för att man vet att man har rätt i sin sak . Sen finns det absolut saker man har fel i oxå och ingen är fel fri inte A heller .

Men det gäller att vara mänsklig och ha empati för sina medmänniskor något som jag tyvärr tycker N saknar sen har hon säkert fina saker oxå men avslut med sina relationer kan hon ej sköta snyggt
Exakt du satte det mitt i prick 👊🫶
2024-09-03, 20:24
Avstängd
Citat:
verkligheten😊
prövar igen vet inte vad som hände 🤷‍♀️ exakt mormor hade passat bättre.

Snart kommer det väl upp på storyn att dom har gemensam vårdnad N & J nä skämt osido men tror du förstår poängen. Det ända man vill är att dom löser detta gör C skull hon ska ej behövs bli lidande pga hennes mammas tänk
2024-09-03, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Molgan098
Ja du vem vet inte jag vem vet inte du 🫣🤭

"Vi vet ingeting nu vi vet inget idaaaag😮🎵" 🤭

Kan bara skriva under på det du säger🤗
Senast redigerad av DoNotGetItTwisted 2024-09-03 kl. 20:29.
2024-09-03, 20:27
Avstängd
Citat:
Visst är det så , jag är en som måste läsa texten ett ex antal ggr och jag är oxå en som tappar ord och kanske ibland postar för snabbt då man ser att det kommer upp det ena inlägget efter det andra och ibland kan det hända att man svarar goddag yxskaft 🥺🫣
2024-09-03, 20:30
Medlem
Citat:
Visst är det så , jag är en som måste läsa texten ett ex antal ggr och jag är oxå en som tappar ord och kanske ibland postar för snabbt då man ser att det kommer upp det ena inlägget efter det andra och ibland kan det hända att man svarar goddag yxskaft 🥺🫣

Japp true story🫣🤭 (alltså från mig med)
2024-09-03, 20:37
Avstängd
Citat:
prövar igen vet inte vad som hände 🤷‍♀️ exakt mormor hade passat bättre.

Snart kommer det väl upp på storyn att dom har gemensam vårdnad N & J nä skämt osido men tror du förstår poängen. Det ända man vill är att dom löser detta gör C skull hon ska ej behövs bli lidande pga hennes mammas tänk
Vet inte om det går att ha dela den med andra men hade det gått så jepp jag köper den tanken alla dar i veckan!!!!

Och jag precis som du tror att detta var planerat från start!

Först att få N gravid sen trodde hon väl kanske inte A skulle stanna kvar bara en teori från min sida .
Då börja man hitta på en historia vet att vi har varit inne på det i dag om klamydian ( vet någon om N faktiskt hade det ) bara en tanke som slog mig

El var det en bra anledning att för att det skulle bli slut vet att du oxå varit inne på det Millan

Och att N vet med sig att A ej är pappan och därför neka han att få vara med på förlossningen

Och därför nekar att skriva på faderskapet och väljer att förhala allt

Det är bara något som slagit mig så bara en teori
Senast redigerad av Molgan098 2024-09-03 kl. 20:41.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in